Klaus meld zich.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Oldbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 nov 2020, 11:53
Type: Ik ben van plan om een BMW....RT te kopen
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Klaus meld zich.

Ongelezen bericht door Oldbiker »

Beste forumleden.
Ik ben Klaus en noem mij hier "oldbiker" en met bijna 63 jaar "op de klok" en ruim 45 jaar motorrij-ervaring vind ik dat die "nick" aardig bij mij past.
Ik ben nog niet in het bezit van een BMW omdat ik niet lijk te kunnen kiezen tussen een R1100RT en een R1150RT.
Gr. Klaus
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Klaus meld zich.

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Klaus,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum . . . welkom ook met 45 jaar motor ervaring! _004

Je twijfelt dus tussen een 1100 of 1150. Lees dit topic eens door:

viewtopic.php?f=63&t=5366

Je kunt ook je vraag stellen voor de ins and outs in het algemene topic door een onderwerp aan te maken:

viewforum.php?f=63

Ik wens je veel plezier met je zoektocht naar een mooie RT en in mijn optiek blijf je jong wanneer je motor rijdt, dus als old biker mag je je ook gerust young biker noemen! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Oldbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 nov 2020, 11:53
Type: Ik ben van plan om een BMW....RT te kopen
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: Klaus meld zich.

Ongelezen bericht door Oldbiker »

..........en sinds gisteren in het bezit van een R1100RT uit 1997.......

Gr. Klaus
Gebruikersavatar
QuickFix
Berichten: 726
Lid geworden op: 19 jul 2018, 11:13
Type: R1150RT
Bijz: Titan-grau, 2005
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
Contacteer:

Re: Klaus meld zich.

Ongelezen bericht door QuickFix »

Gefeliciteerd Klaus, zowel met je aanmelding bij dit gezellige forum, maar zeker ook met je uitstekende aanschafkeuze. _004
...en uiteraard willen we do foto's zien, we zijn dol op mooie -1100- fietsen. Big RT Smile
Freude am Fahren
fransgabler

Re: Klaus meldt zich.

Ongelezen bericht door fransgabler »

Klaus, van harte welkom, het wordt hier druk met oldbikers.
Goed dat je eerst de tijd hebt genomen om je te informeren voorafgaand aan de aanschaf van een RT

Behalve algemene motortips is er ook een rubriek waarin de specifieke BMW R types RT besproken worden. Daarin wordt ruim aandacht besteed aan je twee types die je noemt. Binnen je keuze tussen de R1100 RT en de R1150 RT vind je deze type-gebonden info in de rubriek: aanvullende tips voor aspirant kopers van een BMW RT boxer.

Er zijn aanzienlijke verschillen tussen deze twee types, die voor een nog-niet-BMW kenner wellicht niet direct voor de hand liggen. Je keuze voor een 1100 kon wel eens een voordelige zijn in relatie tot de veel voorkomende I-ABS problemen van de R1150 RT. Als ik voor die keuze stond, dan zou daar ook wel eens een R1100 RT uit kunnen rollen.

Veel veilige kilometers gewenst en met de snelheidsbeperkingen in Nederland mis je die 6e versnelling echt niet.
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Klaus meld zich.

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Klaus, van harte welkom op dit prachtige forum!!!đź‘Ť Heel veel plezier met je R 1100 RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin ZĂĽmo XT met ZĂĽmolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”