Nieuw en van plan een RT te kopen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

bhennink
Berichten: 35
Lid geworden op: 08 dec 2020, 17:52
Type: R1200RT/LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: CAPELLE AAN DEN IJSS

Nieuw en van plan een RT te kopen

Ongelezen bericht door bhennink »

Hallo, een beetje ólddimer'die pas een half jaar geleden eindelijk zijn A heeft gehaald.
Nu al een tijdje aan het rondzoeken voor een geschikte motor.
Een paar keer iets gehuurd en nu doordat een gode vriend pas een hele jonge 1250RT heeft gekocht een beetje in de ban van de RT,
Mijn eerste rit op een 1200 RT was niet gelijk een klik. Voelde wat log en groot en schakelde ook niet echt lekker. Er zat 130K km op en achteraf begreep ik dat het wat logger sturen best eens door de banden kon komen.
De 2e RT waar ik op reed was van 2009 en dat was ook geen match ondanks dat deze wat minder op de teller had staan. Raakte gefrustreerd door de richtingaanwijzers:S
Vandaag een rit gemaakt op een RT van 2011 met ca 80.000 km. Dat was gelijk BINGO:) Dat voelde zoals ik hoopte!
K ga dus op zoek naar een RT van na 2010 en liefts duidelijk minder dan 100k km.
Hier op het forum hoop ik een hoop info te vinden. ik denk dat hier veel ervaringskennis aanwezig is.
Een dag niet gelachen is een verloren dag.
r1200RT '2013
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw en van plan een RT te kopen

Ongelezen bericht door EileRT »

icon_welcome

Veel succes met je zoektocht naar een geschikte RT. Ik zie inmiddels dat je een vraag hebt uitgezet in ons koop/verkoop/gezocht topic:

viewtopic.php?f=7&t=16634 _004

Ook veel plezier toegewenst op ons forum! _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
bhennink
Berichten: 35
Lid geworden op: 08 dec 2020, 17:52
Type: R1200RT/LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: CAPELLE AAN DEN IJSS

Re: Nieuw en van plan een RT te kopen

Ongelezen bericht door bhennink »

dank je wel.
Ben lekker aan het zoeken
Heb wel al iets via andere wegen ook op het oog.
Heb geen idee wat reele prijzen zijn voor bijv een 2013 model en rond de 75.000 op de teller en goed onderhouden.
KWam er één tegen met net groot onderhoud achter de rug maar geen history omdat dde motor prive was onderhouden door BKMW monteur. Dat vind ik best lasting
Een dag niet gelachen is een verloren dag.
r1200RT '2013
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 855
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Nieuw en van plan een RT te kopen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag bhennink,

Van harte welkom op dit forum!!! Veel succes met je zoektocht naar een mooie RT.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”