Nieuw op dit forum

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

vetmonkey
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2020, 09:09
Type: Ik heb een andere motor
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: ede

Nieuw op dit forum

Ongelezen bericht door vetmonkey »

Hallo alle

Ik ben Michiel Vlaanderen , en ik ben nieuw op dit forum. Ik rij zelf een Honda CB600 Hornet, Honda C90, Honda XR80 en Honda Chaly... zoals u ziet alleen Honda’s , ik heb me dan ook eigenlijk alleen aangemeld op dit forum om de motor van mijn schoonvader te verkopen onder liefhebbers. Ik hoop dat dat is toegestaan (helaas is de eerdere advertentie geweigerd ; ik hoop bericht te krijgen of dit dus mogelijk is).

Helaas kan mijn schoonvader door hartproblemen niet meer rijden. Hij heeft eerst zijn GSA1100 ingeruild voor een R1200R in de hoop dat hij nog langer door kon rijden. Maar helaas laat zijn conditie dat helemaal niet meer toe.
Ik zal de advertentie plaatsten als en zodra dat is toegestaan .

Groeten en veel rij plezier!
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw op dit forum

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Michel,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum . _004

Ik begrijp dat je je hier in eerste instantie aanmeld om de R1200R van je schoonvader te verkopen. Dat is natuurlijk helemaal oké en kan in ons koop/verkoop/gevraagd topic.

Je eerste posting was echter aanvankelijk een advertentie in dit topic en dat is niet wat wij willen. Daarvoor zijn een aantal forum spelregels opgesteld.

Nogmaals voel je vrij om de BMW hier onder liefhebbers aan te bieden en wellicht wordt je wanneer je je grasduint door ons forum toch nog verrast door de BMW RT! ;)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”