Hallo iedereen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Jaagee
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 dec 2020, 20:57
Type: R1200RT
Bijz: diverse options
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Beverwijk

Hallo iedereen

Ongelezen bericht door Jaagee »

Dag alle,
Ik woon in Beverwijk en 57 jaar jong.
Een drukke baan, maar gelukkig nog tijd om motor te rijden, en probeer zelfstandig alle het werk aan de motor te doen.
Na verschillende type motoren 8 jaar geleden de stap gemaakt naar BMW. Ik kocht een K100 en deze opgeknapt.
Na een reisje Zweden, kon ik de K100 voor een leuke prijs verkopen en daarna kwam de R1100RT inzicht van 1997.
Na een aantal ritten loop ik nu tegen de Hallgever aan. Ik heb de materialen besteld en ga het testkastje bouwen.
Alvast dank forum voor de info van het kastje. Tevens een gereviseerde gasklephuis gehaald, die moet ik nog monteren.
Dus genoeg uitdagingen en rijplezier ga ik van uit. Er staat genoeg op het forum, dus de boeken aan de kant en het forum lezen.
Een vriendelijke motor groet,
Jaap.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Hallo iedereen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Jaap,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Succes en veel plezier met je -1100- . Mits je handig bent èn een sleutelaar is het onderhoud aan dit type RT goed te doen. Ik kan het niet, maar weet dat vanuit de ervaringen hier op het forum. Er is idd ook veel over geschreven èn gedocumenteerd. Doe er vooral je voordeel mee (de zoekfunctie is erg handig) maar stel ook gerust je vragen in de daarvoor ingerichte topics. _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 855
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Hallo iedereen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Jaap, van harte welkom op dit mooie forum!!! Heel veel plezier met je RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”