Hallo Allemaal

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

HermanXF105
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 nov 2020, 14:56
Type: R1200RT
Bijz: 2011
Land: Ned
Woonplaats of omgeving: Warnsveld

Hallo Allemaal

Ongelezen bericht door HermanXF105 »

De naam is Hermann Bobbink, 53 jaar jong en al mijn hele leven een inwoner van het prachtige Warnsveld (Achterhoek)
Ik ben al weer 28 jaar getrouwd en heb twee Kinderen (jongens). Vanaf 9 december 2020 ben ik ook al weer voor de derde keer opa van een jonge en twee meisjes. Er gaat ook bij mij niets boven mijn gezin en aanhang maar sinds 10 oktober 2020 ben ik ook de trotse bezitter van een R1200RT van maart 2011. Toch wel een droom die naar een aantal jaren rustig sparen is uitgekomen. De motor komt van Stella Apeldoorn en volgens mij heb ik alle denkbare opties er opzitten. Ben heel erg blij dat ik een RT kan rijden en wil er ook veel ( hoop ook zorgeloze ) kilometers mee gaan rijden.
Nu de winter zal het niet veel zijn maar voor eind mei staat er 8 dagen solo toeren op het programma. Heb nog geen idee waar naar toe maar ik denk dat de Vogezen en omgeving een hele grote kans maken. maar het kan maar zo omslaan naar zweden. We zien het wel.
Ik heb mijn rijbewijs gehaald in 87 en ben begonnen met een Honda 500 F, twee jaar op gereden en toen verkocht. Jaren lang niet gereden omdat er weinig tijd voor was. Ik was als nationaal / internationaal chauffeur niet zo heel veel thuis. Toen het weer begon te kriebelen heb ik me in 2011 een Honda CBR1000F 91 aangeschaft voor weinig. Het was weer prachtig om motor te rijden. In 2013 van de buurman een hele afgetrapte Transalp 600 bj93 er bij gekocht voor 50 euro en deze in een jaar tijd helemaal opnieuw opgebouwd en er een prachtige motor van gemaakt. Leuke tripjes gemaakt met beide Honda's maar in mijn achterhoofd toch willen gaan voor de RT, en dat is gelukt. beide Honda"'s verkocht en de BMW gekocht.
IK hoop veel te kunnen leren over de RT op dit RT-forum, en ik ga het eerst allemaal maar eens rustig bekijken.

Rest mij nog jullie allemaal een heel erg goed en gezond 2021 te wensen, met heel erg veel veilige kilometer.
Groet Hermann... _004
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 851
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Hallo Allemaal

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Hermann, van harte welkom op dit forum!!! Heel veel plezier met je RT en het forum. 😊
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Hallo Allemaal

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Hermann,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je introductie. Het wordt zeer gewaardeerd. _004

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst een -1200- . Het is een dijk van een tourmotor die zich ongetwijfeld ook naar jou toe als zodanig zal bewijzen. Een BMW die niet voor niets Reise Tourer (RT) wordt genoemd.

Heel veel plezier ook straks wanneer het tourseizoen weer aanbreekt en ook voor jou en je familie wens ik je alle goeds voor 2021!

Lees je van hartelust in op dit unieke forum en stel gerust je vragen of deel je ervaringen in de daarvoor ingerichte topics! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”