nieuw lid

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

dnepr1
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jan 2021, 18:25
Type: R1150RT
Bijz: heb hem net
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Druten

nieuw lid

Ongelezen bericht door dnepr1 »

Goede avond,
sorry, had mij nog niet voorgesteld, ben nog nooit lid geweest van een forum, en was ook niet helemaal duidelijk hoe het werkte, facebook vind ik ook al moeilijk, misschien wel vanwege mijn werk, ben machinist bij wagenborg en niet zo vaak thuis.
heb verder nog enige dneprs , een suzuki 750 gs uit 78 ,een honda xl ,bmw 100, ex rs, met die kuip en dat kleine stuurtje kon ik niet rijden dus maar gestript en een normaal stuur er op.Ik had een keer gereden op zo,n 1100rt ,toen was ik meteen verkocht, dus net maar een 1150 rt aangeschaft ,alleen wel heel veel plastic en lastige techniek. ben nu nog steeds aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt.Wel gemerkt dat je er niet mee door de blubber moet rijden, zoals ik normaal wel eens doe. zou een stukje afsnijden maar dat ging niet helemaal goed, de schade viel mee, alleen het slotje van de zijkoffer gebroken, wel lastig om dan thuis te komen zonder je koffer te verliezen.
veel rijplezier en bedankt voor de samenwerking!
Gebruikersavatar
fschuurman
Berichten: 353
Lid geworden op: 18 feb 2020, 22:51
Type: R1200RT
Bijz: R 1200 RT LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: nieuw lid

Ongelezen bericht door fschuurman »

Welkom op het forum. Mooie introductie. Gelukkig heb je voldoende keuze om een model uit te kiezen als je eens een stukje wilt afsnijden.
Groet,
Frank

Sinds 2018 herintreder op de motor.
Yamaha XT350 - Honda NT650V - BMW R1200RT/LC
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: nieuw lid

Ongelezen bericht door EileRT »

icon_welcome en bedankt voor het voorstellen. _004

Veel plezier met de motoren, hier op ‘t forum en succes op de vaart! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 849
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: nieuw lid

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Dnepr, van harte welkom op dit prachtige forum 👍 Heel veel plezier met je RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”