terug van weg geweest

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
bertterp
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 apr 2014, 13:33
Type: R1150RT
Bijz: BMW R1150RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Ermelo
Locatie: Ermelo Gelderland

terug van weg geweest

Ongelezen bericht door bertterp »

Hoi allemaal
nadat ik de R1150RT in Biaritz Blau verkocht had kocht ik mijn oude liefde weer terug de R75/7 van 1977 mooie fiets, maar als ik ging touren met de vrouw miste ik toch comfort en vooral ruimte.
Dit heeft mij gisteren 30 januari 2021 doen besluiten er weer een R1150RT te kopen, een zilvermetallic uit 2002 met meegespoten koffers en top koffer, ik ben weer erg blij met de aankoop en kan niet wachten op mooi weer
De motor heb ik aangeschaft bij Bouke Kampen (van kampen motor) te Sint Anna Parochie in noord Friesland, een oud baasje(70) met veel liefde voor BMW's. Hij verklaarde mij voor gek dat ik de R75/7 verkocht had Big RT Smile
Ik ben wederom een tevreden mens
BMW Groeten Bert
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Kreidler - Triumph 750 Bonneville - Yamaha XS650 - Honda VT1100 - Honda VT1100C2 - BMW R75 - BMW R850R - BMW R1150R - BMW R1150RT -BMW R75/7 -BMW R1150RT
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: terug van weg geweest

Ongelezen bericht door EileRT »

Ha Bert,

Fijn dat je weer op ons RT-forum bent! _004

En ach, soms verkoop je iets waar je op dat moment achter staat. Achteraf kun je dan zeggen het geeft mij een goed of een minder goed gevoel. Keuzes worden nu eenmaal gemaakt in het leven. Je moet m.i. ook niet teveel achterom kijken. En ja, gedane zeken nemen geen keer.

Hoe dan ook, je bent nu weer in het bezit van een hele mooie -1150- . Veel plezier toegewenst met de BMW en met ons forum. _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
fschuurman
Berichten: 353
Lid geworden op: 18 feb 2020, 22:51
Type: R1200RT
Bijz: R 1200 RT LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: terug van weg geweest

Ongelezen bericht door fschuurman »

Welkom terug!
Groet,
Frank

Sinds 2018 herintreder op de motor.
Yamaha XT350 - Honda NT650V - BMW R1200RT/LC
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”