Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

motorgekte
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 feb 2021, 20:11
Type: R1150RT
Bijz: originele uitvoering 2003
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Leeuwarden

Even voorstellen

Ongelezen bericht door motorgekte »

Inmiddels 65 jaar jong en mijn naam is Johan en rijd al 47 jaar motor(en) 2 jaar honda en daarna al 45 jaar Suzuki`s altijd gezegd.... Nooit een BMW in mijn leven.
Ik rij vanaf 1995 alleen maar op de sportmotoren van suzuki , de GSX R750 2008 is mijn huidige en nieuw toenertijd aangeschaft
Doordat ik de laatste jaren lichamelijk nog al wat heb gehad en mijn houding op de sportmotor mij erg zwaar valt rij ik daar bijna niet meer op
Toch doordat lichamelijk het liggen op zo`n sportmotor me erg zwaar viel heb ik ERBIJ een BMW R1150RT 2002 gekocht 70.000km
De wereld gaat weer open voor mij wat rijd dat mooi en zit lekker ,had ook nooit gedacht dat het zo gemakkelijk zou sturen zelfs stapvoets is fun en lekker ontspannend
Het enigste nadeel vind ik dat hij zo zwaar in kg is vergeleken bij de suzuki
Mijn vrouw heeft ook altijd motor(s) gereden maar vertrouwd zichzelf niet meer op de motor , gezien dat ik op de BMW zijkoffers en topkoffer heb kan ze als mijn prinses weer achterop en kunnen we spullen meenemen
Kortom Nooit gedacht dat BMW zo lekker zou rijden hoop er nog veel plezier van te hebben

groet Johan
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Johan, van harte welkom op dit prachtige forum!!! 👍 Heel veel plezier met je RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Johan,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. TOP natuurlijk dat je zegt 65 jaar jong te zijn en ik hoop dat je dat nog lang jong zal blijven! _004

Je verhaal van de sportmotoren hoor ik vaker. Het is een bepaalde manier van rijden waar je simpelweg gezegd van moet houden. Ooit heb ik eens op een Fireblade gereden van een bekende van mij. Het was één keer en nooit weer. Ik was teveel gewend aan mijn RT. De houding, de zitpositie, de ontspannen manier van rijden miste ik volledig op die motor. Het zal aan mij liggen, maar ik was blij dat ik er weer vanaf stapte. Nogmaals het was mijn ervaring en ik weet, een ieder doet vooral zijn of haar ding.

Hoe dan ook, gefeliciteerd met je -1150- . Het is een fijne tourmotor die ondanks z’n gewicht (en het is geen Goldwing hè) zich heerlijk laat sturen en rijden. Ook met jouw prinses! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”