Hallo forumleden

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

velder
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 feb 2021, 19:33
Type: R850RT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: goes

Hallo forumleden

Ongelezen bericht door velder »

Hallo forumleden

Na een paar jaar rondgereden te hebben op een K1100lt, ben ik sinds vandaag over op een r850rt uit 2004. Rijd prima. Accelereert niet minder dan mijn vertrouwde K. Nu deed ik dat toch niet. Ik ben meer het type dat zicht niet druk maakt over 100km/u op de snelweg. Alles op het gemak.
Ik wil denk ik wel een hogere ruit op de rt. Veel herrie rond de helm.
Ik ga er vanuit dat de RT wel te berijden is hoog zomer. De K zorgde ervoor dat mijn linkerbeen werd ge-bbq-ed.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Hallo forumleden

Ongelezen bericht door EileRT »

icon_welcome velder. _004

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst een schitterend mooie rode -850- . _004

Kijk en lees vooral eens in het topic Over: Kuip en kuipruiten . Je zult lezen dat een hoger scherm niet per definitie het geluid rondom je helm wordt gereduceerd. Ik heb zelf een ZTechnik VStream. Medium formaat. Heerlijk scherm voor mijn 1100 die qua vormgeving aardig overeenkomt met de 850 van jou. Uiteraard is alles persoonlijk maar de VStream bevalt velen op het forum van de 850/1100/1150 goed.

Hoe dan ook, je kunt ook altijd je vragen stellen in de daarvoor ingerichte topics en veel plezier met je RT. _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Hallo forumleden

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Velder, van harte welkom op dit prachtige forum!!! đź‘Ť Heel veel plezier met je r850RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin ZĂĽmo XT met ZĂĽmolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”