Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gert70
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2021, 19:37
Type: Ik ben van plan om een BMW....RT te kopen
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Vriezenveen

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Gert70 »

Hallo allemaal,

Ik ben Gert, nieuw hier op het forum. Ben hier lid geworden omdat ik voornemens ben weer te gaan herintreden met het motorrijden. “Vroeger” o.a. een Ducati gehad, maar het buikschuiven heb ik nu wel achter me gelaten. Nu op
Zoek naar een goede tourfiets, waar mijn vrouw ook niet met de knieën naast de oren achterop hoeft te zitten.
Aangezien ik een behoorlijke BMW fan én een boxerfan ben is de keuze denk ik niet zo heel moeilijk 😉

Hier eerst wat inlezen en binnenkort maar eens shoppen 🥳

Groeten,
Gert
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Gert,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Helemaal TOP natuurlijk dat je je gaat oriënteren op een RT. Het is een fijne tourmotor. Lees je vooral in op ons forum en stel ook gerust je vragen. Lees i.i.g. dit topic even door:

viewtopic.php?f=63&t=5366 _004

Veel succes met je zoektocht naar een fijne RT en laat vooral weten welke het geworden is! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 851
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Gert, van harte welkom op dit prachtige forum!!! 👍 Heel veel succes met het zoeken en vinden naar een mooie RT -is niet heel moeilijk - en veel plezier met het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”