ff voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

KoDirkson
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mei 2021, 11:33
Type: R1250RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Limmen

ff voorstellen

Ongelezen bericht door KoDirkson »

Ben Ko Dirkson 66 jaar oud en rijd 17 jaar motor begonnen op een Honda Shadow 1100, al snel een toerbuffel Pan European ST1100, wilde een ST1300 maar mijn jongens die ook motorrijden vonden dat een oude lullen motor, toen de Honda VFR 1100 aangeschaft prima motor maar daar krijg je een quick van hard rijden en dat deed ik dan ook teveel. Overgestapt van Honda naar Harley hier heerlijk op gereden maar wel jaloers op mede toerders die op een Pan of RT of FJR reden.
Mijn Electraglide met 420kg werd me te zwaar en een proefrit gemaakt op een 1250RT model 2020 met 33 km was ik verkocht. Wat een heerlijke motor. Dus een 1250RT besteld met 10,5" display. 24 april opgehaald nu dus ook lid van het RT Forum.
IMG_1242bb.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door KoDirkson op 08 mei 2021, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: ff voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Ko,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je introductie. Het wordt zeer gewaardeerd. _004

Gefeliciteerd met de aankoop van een -1250- . Een heerlijke tourmotor waar je ongetwijfeld veel plezier aan gaat beleven. Je bent met je RT hier natuurlijk op de juiste plek. Ons unieke forum is de plaats waar heel veel info wordt uitgewisseld. Dit in de vele topics en niet onbelangrijk, de info is ook goed vindbaar.

Maak er vooral gebruik van en laat je hier ook gerust horen. _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: ff voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Ko, van harte welkom op dit prachtige forum!!! đź‘Ť Heel veel plezier met je R 1250 RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin ZĂĽmo XT met ZĂĽmolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”