Ik ben André en R1150RT rijder!

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

André1962
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2021, 08:19
Type: R1150RT
Bijz: Boosterplug-Ztechnik-Zumo XT-BMW Fit for all comm.
Land: Noord-Brabant
Woonplaats of omgeving: NUENEN

Ik ben André en R1150RT rijder!

Ongelezen bericht door André1962 »

Hallo allemaal. Ik zal mij even voorstellen. Ik ben André, ben 58 en getrouwd en kom uit Nuenen en rijdt al heel lang motor. Ben er in 2009 mee gestopt omdat ik het allemaal al had gezien en meegemaakt heb en even wat anders wilde gaan doen o.a. wandelen. Laatste motor was een R1150RT uit 2003 die ik dus in 2009 heb verkocht (misschien ook wel aan een forum lid, wie weet!). Na zoveel jaren niet gereden te hebben weer een R1150RT uit 2004 gekocht bij Stella Motoren in Apeldoorn. Wel eentje voor een erg goede prijs maar wel zonder onderhoudshistorie, ik durfde de "gok" wel aan bij deze dealer en ben er erg tevreden mee! Tevens een Boosterplug erop gezet en dat maakt het verschil. Zumo XT en Ztecknik ruit 48cm erbij gekocht. Lekker in m'n spulletjes dus. Nu nog een motorpak (jas+broek). Wat een zoektocht is dat zeg, de grootte zaken hier in Brabant is merendeel allemaal kunststof, nergens meer goed leer. Dan maar naar Tilburg bij de outlet Lookwell leer gekocht, heb ik nog ff voor Lookwell gewerkt dus ik weet da's goed spul! Wat is er mis met leer?? Het zal wel uit de tijd zijn. Nu tevreden op mijn motor ritjes maken in Nederland en wachten tot die !@#$ grenzen weer open gaan.

Houd de goede kant boven!

Groetjes André
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ik ben André en R1150RT rijder!

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo André,

welkom bij ons gezellige forum en gefeliciteerd met je -1150- .
Het motorrijden blijft nu eenmaal in je bloed zitten, daar doe je echt niets aan. _004
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Ik ben André en R1150RT rijder!

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo André,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en fijn dat je het motorrijden weer hebt opgepakt met wederom een -1150- _004

Ook TOP dat je de toebehoren/wensen hebt kunnen verwezenlijken. En nee hoor er is niets mis met een motorpak van leer. Ik heb beide, leer en textiel. En er zit in Brabant een TOP motorkleding zaak. Namelijk in Breda: Damen. Daar heb ik al mijn motorkleding gekocht. Alles perfect op maat gemaakt.

Hoe dan ook, heel veel plezier op je RT en hier op ‘t forum! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Ik ben André en R1150RT rijder!

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag André, van harte welkom op dit prachtige forum!!! 👍 Heel veel plezier met je R 1150 RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
André1962
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2021, 08:19
Type: R1150RT
Bijz: Boosterplug-Ztechnik-Zumo XT-BMW Fit for all comm.
Land: Noord-Brabant
Woonplaats of omgeving: NUENEN

Re: Ik ben André en R1150RT rijder!

Ongelezen bericht door André1962 »

Hallo allemaal, op mijn trouwdag een R1250RT gekocht en zal van groep gaan veranderen. Heb nu dus de het scherm Ztechnik, boosterplug en BMW tanktas in de aanbieding. Ook GIVI V47 met plaat in de aanbieding. Gaat jullie goed verder met de R1150RT ‘s , dag mooie bike, fijn dat je er was…..
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”