Even voorstellen...

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Terr
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 mei 2018, 12:05
Type: R1200RT
Bijz: 2011
Land: België
Woonplaats of omgeving: Antwerpen

Even voorstellen...

Ongelezen bericht door Terr »

Halloo, ik ben Terr uit Antwerpen, wordt 65 jaar en ben gepensioneerd.
Ik rijd pakweg 15 jaar met een BMW RT motorfiets.
Mijn eerste RT was het nieuwe 1200 model dat indertijd op de markt kwam. Daar heb ik een vijftal jaren mee gereden, meestal voor woon- werkverkeer (ook in de winter ) en uiteraard ook om gewoon gezellig mee rond te toeren en ook om buitenlandse reizen mee te maken.
Na vijf jaar heb ik mij dan een nieuwe 1200RT aangeschaft (de vorige was fiscaal afgeschreven) die nu aan zijn 11de seizoen begint. Hij heeft bijna 90.000 km op de teller en heeft wel enkele mooie buitenlandse reizen op zijn palmares staan zoals bvb de Dolomieten, de Pyreneeën, Corsica, Noorwegen, Frankrijk...
Door op pensioen te gaan werden de jaarlijks afgelegde kilometers verlaagd van 10.000 naar pakwek 5.000 km per jaar en ja... door Coronabeperkingen heeft het bakbeestje sinds begin 2020 amper nog deftige ritjes gemaakt.
En af en toe wordt er eens goed gepoetst en hier en daar een motorfietsaccessoire door mezelf bijgeplaatst zoals dagrijverlichting, reflectoren, een zelfgemaakte spatbordverlenger voor achteraan,... kleine dingen dus die meestal bedoeld zijn voor de eigen veiligheid.

Zo, dat was het een beetje....

Ik wens jullie veel rijgenot en vooral... hou het veilig, zowel op als naast de motorfiets,

Groetjes Terr
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen...

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Terr,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Helemaal TOP natuurlijk dat je als doorgewinterde BMW rijder nu ook genietend van je pensioen dit voortzet op een -1200- . Heel veel plezierige kilometers toegewenst. Veel genoegen ook op ons forum en voel je vooral snel thuis! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Even voorstellen...

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Terr, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R 1200 RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”