Goedemorgen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

hobbelduif
Berichten: 34
Lid geworden op: 11 jun 2021, 07:50
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: West-Brabant

Goedemorgen

Ongelezen bericht door hobbelduif »

Goedemorgen, mijn naam is Peter en ben sinds deze week de trotse eigenaar van een grijze R1200RT (2005).
Ik heb m particulier gekocht met maar 39xxx km op de teller. Heb maar gelijk even een afspraak gemaakt om het I-abs te laten doorspoelen. Dit was vorig jaar voor het laatst gebeurd. Hij is al voorzien van staalomvlochten remleidingen.
Het betreft wel een basic uitvoering. Dus geen hvv, ESA, radio etc. Maar wat er niet op zit kan ook niet stuk. Hij is wel heel netjes. Geen verroeste boutjes e.d. Weinig regen gezien iig. Alleen wat lichte gebruikerssporen op de koffers.
Heb inmiddels de eerste 1000 km er al op zitten. Wat mij opvalt is dat hij wat rauw loopt en stationair soms wel eens een steekje laat vallen. Ik denk dat dit met synchroniseren wel verholpen kan worden. Hij heeft vorig jaar nog een grote beurt gehad bij Jensen in Nijmegen.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Goedemorgen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Peter,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Maak vooral gebruik van ook de zoekfunctie op ons forum. Er is in de afgelopen 13 jaar al veel geschreven in technisch opzicht. Uiteraard kun je altijd vragen stellen dan wel ervaringen delen in de daarvoor ingerichte topics.

De omschrijving die je geeft klinkt als een RT die met liefde en aandacht afgesteld moet worden. Niet dat het bedrijf dat je noemt dat niet gedaan heeft, maar blijkbaar moet dit opnieuw gebeuren.

Lees dit topic, hoewel je inmiddels eigenaar bent van een RT, ook dit topic even door:

viewtopic.php?f=63&t=16955 _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 849
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Goedemorgen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Peter, van harte welkom op dit prachtige forum!!! đź‘Ť Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin ZĂĽmo XT met ZĂĽmolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”