Jeroen. Wie is dat?

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Jeroen Nagtegaal
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2021, 09:33
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Veenendaal

Jeroen. Wie is dat?

Ongelezen bericht door Jeroen Nagtegaal »

Hallo,

Ik ben Jeroen en weer eens wat enthousiast Big RT Smile. Ik was in al mijn enthousiasme al begonnen met vragen stellen zonder mezelf eerst fatsoenlijk voor te stellen.

Ik rij nog niet zo heel lang motor. Ik ben een laatbloeier zullen we maar zeggen. In 2018 mijn rijbewijs gehaald en in juli 2019 mijn eerste motor gekocht. En voor een eerste motor ook meteen een flinke, namelijk een R1150RT. Hele bewuste keus, omdat ik er ook mee naar mijn werk in Utrecht wilde rijden. En ik heb er nog geen dag spijt van. Het is een oudje, maar hij rijdt heerlijk.

Ik ben geen techneut en gun mezelf ook niet vaak tijd om aan de motor te knutselen. Maar ik wil er wel meer van weten en eigenlijk wil ik sommige dingen gewoon zelf kunnen. Mede een reden om lid te worden van dit forum. Enerzijds om soortgenoten te spreken over hun passie voor de BMW en anderzijds om meer over de techniek van de motor te leren.

Bedankt dat ik lid mocht worden en ik hoop het nog lang te blijven. 😀
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Jeroen. Wie is dat?

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Jeroen,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en alsnog bedankt voor je intro. Het wordt zeer gewaardeerd! _004

Je bent met je -1150- hier natuurlijk helemaal op de juiste plek. Alle relevante info is en wordt nog altijd uitgewisseld. En dat houden we mooi zo. Ook is ons forum een gezellig en sociaal forum met hopelijk na de pandemie weer de nodige tourritten.

Je hebt al een vraag uitgezet over het schakelen en daar komt ongetwijfeld reactie op in dat topic. Ik wens je veel plezier hier en op je RT! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
fschuurman
Berichten: 353
Lid geworden op: 18 feb 2020, 22:51
Type: R1200RT
Bijz: R 1200 RT LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: Jeroen. Wie is dat?

Ongelezen bericht door fschuurman »

Hoi Jeroen,

Welkom op ons mooie forum !
Groet,
Frank

Sinds 2018 herintreder op de motor.
Yamaha XT350 - Honda NT650V - BMW R1200RT/LC
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Jeroen. Wie is dat?

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Jeroen, van harte welkom op dit prachtige forum!!! 👍 Heel veel plezier met je R1150RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”