Weer een nieuwe deelnemer

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

marcelnieuwstadt
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jun 2021, 12:56
Type: R850RT
Bijz: waarschijnlijk derde hands
Land: Limburg
Woonplaats of omgeving: Nieuwstadt

Weer een nieuwe deelnemer

Ongelezen bericht door marcelnieuwstadt »

Hoi,

ik ben Marcel uit Nieuwstadt. Na een uitgebreide proefrit een blauwe R850RT uit 1998 gekocht via MotoPort in Echt.

Mijn motorhistorie is niet zo uitgebreid; rijbewijs behaald in 1995, 1 jaar een Suzuki GSX750F gereden. Daarna pas weer in 2001 op een tweewieler gestapt, een Honda Magna VF700C (1985). Deze in 2014 ingeruild voor een Suzuki Burgman AN400 (2008) En dan nu eindelijk een BMW _004

Eerlijk gezegd ben ik een mooi-weer rijder, dus pas als het droog is en de temperatuur minimaal 15 graden is, dan zul je mij pas op mijn motor zien rondrijden. Vanuit Nieuwstadt ben ik natuurlijk zo in het Limburgse heuvelland, van waaruit de grens met België en Duitsland zo is gepasseerd. Dan zoveel mogelijk de geijkte wegen ontwijken, waar de gemiddelde toerist ook rijdt, en genieten van de omgeving en het bochtenwerk. Met de Magna raakte ik zeer regelmatig met de voetsteunen het asfalt. Dat zal wel even duren voordat dit ook met de R850RT gaat gebeuren.

Omdat de R850RT veel geschikter is om lange afstanden te rijden i.c.m. een hele fijne zithouding, zal het niet lang duren voordat de eerste langere trips worden gepland. Mijn droom is in ieder geval om één keer de Italiaanse Dolomieten te gaan verkennen.

Ik ben met name lid geworden van dit forum om de technische onderwerpen te kunnen lezen en daar waar nodig vragen te kunnen stellen. Helaas is mijn sleutelervaring redelijk beperkt, dus of jullie veel aan mij zullen hebben? Het zal dus vaak eenrichtingsverkeer zijn.

Dank in ieder geval voor de snelle toegang tot het forum!
De eerste keer BMW
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Weer een nieuwe deelnemer

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Marcel,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro! _004

Heel veel plezier hier en uiteraard op je -850- ! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 854
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Weer een nieuwe deelnemer

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Marcel, van harte welkom op dit prachtige forum!!! 👍 Heel veel plezier met je R850RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”