Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Tonny66
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2021, 14:32
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haren

Voorstellen

Ongelezen bericht door Tonny66 »

Bedankt voor het toevoegen.
Ik ben Tonny Ronda, 44 jaar en won in het mooie Haren.
Na 13 jaar op een Yamaha fazer te hebben gereden, deze afgelopen vrijdag toch maar ingeruild voor een R1150rt uit 2004. Op 18 jarige leeftijd begonnen op een cagiva mito en daarna op een Suzuki gsxr 750 rond gereden. De bmw aangeschaft omdat ik toch wat meer comfortabele km wil gaan maken. De eerste 400 km heb ik er al opzitten en deze zijn mij zeer goed bevallen. Hoop snel een keer te kunnen aansluiten bij een rit.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
fransgabler

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door fransgabler »

Tonny66 schreef: 11 jul 2021, 17:45 Hoop snel een keer te kunnen aansluiten bij een rit.
Die mogelijkheid om je aan te sluiten bij een RT Tourrit bestaat en wel op zaterdag 11 september 2021. Tegen die tijd ben je ook goed gewend aan de R1150 RT. We zien je inschrijving graag tegemoet op diezelfde pagina. .
Laatst gewijzigd door fransgabler op 12 jul 2021, 16:39, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Tonny,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro met ook je mooie -1150- _004

Veel plezier op je RT en hopelijk tot ziens op zaterdag 11 september bij onze forum tourrit! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 851
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dat Tonny, van harte welkom op dit prachtige forum!!! 👍 Heel veel plezier met je R1150RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”