Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Rbokscho
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 jul 2021, 22:06
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Vessem

Voorstellen

Ongelezen bericht door Rbokscho »

Hallo,
Ik ben ronald en kom uit de buurt van Eindhoven en rij ondertussen al een paar jaar een k75rt uit 1996.
Hiervoor jaren met een r80rt gereden en wilde toch wel weer graag een boxer terug.
Niet omdat de k75rt niet bevalt maar deze boxer kwam toevallig op mijn pad en nu sinds kort dus ook een gelukkige eigenaar van een r1100rt uit 1999.
Er mankeert cosmetisch wel het 1 en ander aan maar ook gelijk weer een leuk project straks voor in de winter.
Hoop er nog veel plezier aan te hebben en super dat er zoveel info op deze site staat wat me zeker gaat helpen met deze nieuwe aanwinst.

Groetjes ronald
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Ronald,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Veel plezier met ook de -1100- . Succes straks met het in orde brengen daarvan. Ik zie dat je al gebruik maakt van de kennis en kunde op ons forum. Deel ook gerust je ervaringen. _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Ronald, van harte welkom op dit prachtige forum!!! đź‘Ť Heel veel plezier met het opknappen van je R1100RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin ZĂĽmo XT met ZĂĽmolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”