Terdonkske

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Terdonkske
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2021, 11:50
Type: R1250RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Zonhoven

Terdonkske

Ongelezen bericht door Terdonkske »

Hallo , Na 30 j Yamaha te hebben gereden , waarvan de laatste 3 telkens een Fjr was , was ik aan een vernieuwing toe . Na een paar proefritten toch de overstapt gewaagd naar een nieuwe BMW R 1250 RT . En moet zeggen dat het heel goed mee valt qua comfort en rijgedrag , waar ik eerst een beetje terughoudend was . Enkel het navigatiesysteem , in combinatie met de Sena S20 EVO en de motorrit app valt me toch wat tegen . Dit ook omdat er weinig info over bestaat over het hoe het juist dient te gebeuren qua pairing met gsm en sena verbindingen . Ofwel werkt het één of wel het ander .
Maar even proberen en afwachten en anders terug een zumo aan schaffen .
Ook kijk ik uit naar de info die ik hier kan vinden over de boxer .
Met vriendelijke groeten ,
Patrik



Hartelijke groeten van SM-T810 aan alle forumleden

Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Terdonkske

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Patrik,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro . _004

Gefeliciteerd met de aanschaf van een -1250- . Een superfijne tourmotor. En ja, je kunt hier heel veel info vinden over de BMW boxer. Ook over de laatste serie de 1250. Er wordt hier de nodige technische info uitgewisseld. Stel ook gerust je vragen! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Terdonkske

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Patrick, vn harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1250RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”