Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

MartinTB
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 jul 2021, 22:37
Type: R1200RT
Bijz: mijn droom
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Oosthuizen

Voorstellen

Ongelezen bericht door MartinTB »

Hi Boxers ,
Ik ben Martin T en ben na een aantal jaren weer terug op dit forum.
Heb net mijn trouwe R 1150 RT verwisseld voor een R 1200 RT.
Na een weekje van poetsen en uittesten voelde ik dat het toch niet allemaal mooi 100% syngroon en soepel liep , en ik ondanks de BMW stempels
van onderhoud in het boekje toch altijd voor zeker wil gaan had ik besloten om langs iedereen bekende MSA te Eden te gaan.
Ik heb gevraagd om alle vloeistoffen te vervangen en te Syngroniseren .
ABS is gespoeld en nieuwe olie , cadan nieuwe olie en nieuwe motor olie .
Bij demontage zagen ze dat de accu niet netjes vast zat ( vandaar dat rammelen over de drempels ) en dat de canbus stekker plug ook
niet aangesloten was, ook maar op goed advies Ride On laten aanbrengen .
na ongeveer 2 uur waren ze klaar, zeer vriendelijk en goed geholpen voor en zeer redelijke prijs!
Nou toen ik weg reed voelde ik het meteen !! Wat was ik blij met het resultaat , wat een verschil en wat een Beest van een motor !
En nu na een aantal jaren gewoon woon werk op de 1150 heb ik de Boxer virus weer gevonden .
Ik ben goed gaan poetsen en polijsten en daar na de lak enz in een glas glans en lak verzegeling gezet.
Rijd perfect en glanst nu als een spoegel .
Afgelopen 1,5 wk heb ik 2 keer een rondje Ijzselmeer rondje NH en nog een paar ritjes gemaakt +- 1500 KM !
En nu ook weer terug op het RT Boxer Forum !
Dank voor de weder opname en fijn om hier weer aanwezig te zijn !

Martin
BMW R1200RT 2006 ~Grip Puppies~Ride On ~USB~Ram Mound~Kaoko Control~Schad SH59X Alu Flex~VStream~Abus Granit.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Beste Martin,

Welkom terug op ons mooie RT-forum Fijn dat je er weer bent! _004

Helemaal TOP natuurlijk om je nieuwe aanwinst een -1200- gewoon goed na te laten kijken, af te stellen en te synchroniseren. En fijn dat je accu nu vast zit zoals het hoort.

Geniet vooral van je RT en veel plezier ook op ons forum! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Martin, van harte welkom terug op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”