Nout

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
Nout
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 jul 2021, 09:12
Type: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Meedhuizen

Nout

Ongelezen bericht door Nout »

Goededag allen,

Mijn naam is Nout, zo'n 15 jaar geleden verkocht ik mijn laatste fiets, een K75S.
Een vriend van me zit te pushen om een motor te kopen, en wonderbaarlijk genoeg stimuleert mijn vrouw dit idee. Direct gebruik van maken dus!
Nu lijkt mij een R850RT een mooie fiets. Ik hoop hier wat info te vinden over bijvoorbeeld abs, zijn er verschillende uitvoeringen? En of er model verschillen zijn.....

Groet, Nout
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nout

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Nout,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum waar alles te vinden / te vragen/ te delen is op het gebied van vooral de BMW RT boxer. _004

Geen probleem natuurlijk als je enthousiast gemaakt wordt voor het motorrijden en je vrouw zet het licht op groen . . . gaan zou ik zeggen! :D

Lees i.i.g. deze twee topics eens door:

viewtopic.php?f=63&t=5366

viewtopic.php?f=63&t=16955

Stel vooral je vragen wanneer je iets wilt weten, maar deel ook gerust je ervaringen. Veel plezier ons forum en met je zoektocht naar een geschikte RT! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Nout

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Nout, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel succes met je zoektocht naar een R 850 RT en plezier met het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Gebruikersavatar
Nout
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 jul 2021, 09:12
Type: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Meedhuizen

Re: Nout

Ongelezen bericht door Nout »

Hartelijk dank beide. Ben al druk aan het lezen geweest. Abs 1 is er niet op een 850, 2 is oké 3 wil je niet hebben en 4 zit op de laatste modellen denk ik gelezen te hebben.
Veel 850's worden er niet aangeboden, ook maar eens kijken wat de overige rt modellen inhouden en hoe die zijn ....
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nout

Ongelezen bericht door EileRT »

Fijn Nout. Oriënteer je vooral en daarbij is het forum en alles wat al geschreven is en wordt een goede hulp. Stel ook vooral je vragen mocht je die hebben . . . _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”