Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Rene J
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2021, 08:22
Type: R1200RT
Bijz: Ex Ambulance
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Helmond
Locatie: Helmond

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Rene J »

Graag stel ik me even voor, na veelvuldig gebruik gemaakt te hebben van jullie kennis over in mijn geval de -1200- heb ik enige tijd geleden de sprong gewaagd en een ex-overheid, ex-ambulancemotor gekocht.

Ik ben Rene en ben 37 jaar oud, getrouwd en vader van een lief mannetje van een half jaar oud. Ik heb de -1200- altijd al een erg gave motor gevonden en na een uitgebreid vooronderzoek gevallen voor een ex-ambulance met toen ik hem eind april kocht 87.300 km op de klok. Nu een paar maandjes verder heb staat de teller op 91.300 en wordt de glimlach op mijn gezicht nog elke dag groter op het moment dat ik hem zie staan in de ochtend en hem start om naar mijn werk te rijden. Wat is het een geweldige machine met zoveel koppel. Ik gebruik de motor voor woon-werk verkeer maar ook voor een lekker uitwaaimomentje als ik samen met mijn vrouw een stukje ga rijden.

Ik heb voor de compleetheid even een huidige foto toegevoegd en een van hoe hij zijn eerste jaren heeft doorgebracht.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
BMW R1200RT Ex ambulance uit 2007
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo René,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. Het wordt zeer gewaardeerd! _004

Super mooie -1200- . En wat een prachtige kleur! Heb je dat zelf gedaan (of laten doen)?

TOP ook om samen met je vrouw motor te rijden. Naast je woon-werk natuurlijk ook een fijn moment!

Veel plezier op ons forum en voel je hier vooral thuis. _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Rene J
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2021, 08:22
Type: R1200RT
Bijz: Ex Ambulance
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Helmond
Locatie: Helmond

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Rene J »

Hoi Eilert,

Het is zeker erg fijn om samen dezelfde passie de delen!

Hij was al blauw toen ik hem kocht
BMW R1200RT Ex ambulance uit 2007
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag René, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
fransgabler

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door fransgabler »

Prachtkleur!

En ik zie bovenladers aan beide zijden! Heel belangrijk en tamelijk uniek voor een R1200RT.
Helaas zijn bovenladers uitsluitend te vinden op ex-overheidsfietsen. Zoveel vanzelfsprekender dan de standaard-zijladers.

Unieke fiets hoor, in die kleur en uitvoering.
Rene J
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2021, 08:22
Type: R1200RT
Bijz: Ex Ambulance
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Helmond
Locatie: Helmond

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Rene J »

fransgabler schreef: 08 aug 2021, 13:25 Prachtkleur!

En ik zie bovenladers aan beide zijden! Heel belangrijk en tamelijk uniek voor een R1200RT.
Helaas zijn bovenladers uitsluitend te vinden op ex-overheidsfietsen. Zoveel vanzelfsprekender dan de standaard-zijladers.

Unieke fiets hoor, in die kleur en uitvoering.
Ja de bovenladers zijn na enig speurwerk van mij samen met de dealer (biqer) geidentificeerd, ik wilde er namelijk slotjes in hebben daar deze als ambulance dit niet nodig had aangezien slotjes extra tijd kosten. Deze zijn een heel stuk breder als de standaard overheid koffers, dat komt omdat deze van een R1150GS adventure zijn. Maar ze kunnen nu op slot, wel een extra sleuteltje maar dat is niet erg.
BMW R1200RT Ex ambulance uit 2007
ciske
Berichten: 486
Lid geworden op: 27 dec 2011, 02:20
Type: Overig R-serie
Bijz: R1200GSA
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: twente

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door ciske »

Hallo Rene,

Ik heb jou een pb toegezonden met mijn reactie op jouw vraag.
Omdat ik niet zeker weet of mijn bericht is doorgekomen maak ik er hier even melding van.

gr v Ciske
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”