(weer) nieuw...

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Jako
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 aug 2021, 16:33
Type: R1150RT
Bijz: Strak blauw
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Dongen, Noord-Braban

(weer) nieuw...

Ongelezen bericht door Jako »

Zo'n 6 of 7 jaar geleden heb ik, mede door een lastige hernia, besloten om mijn motor, een R1200RT, te verkopen. Kleding en helm weggegeven in de veronderstelling dat ik toch nooit meer motor zou gaan rijden.
Waar Jos mij toen al voor waarschuwde gebeurde natuurlijk; het laat je niet los dus... afgelopen vrijdag een BMW R850RT gekocht. Een 21-jarige met zo'n 80.000 km, maar uit een goed tehuis (denk ik/hoop ik...). Het leek me verstandig om weer 'klein' te beginnen. De R1200RT die ik had was van een redelijk recent bouwjaar en ik merk dan ook 'wel enig' verschil met de 21 jaar oude R850RT, maar ik ben vast van plan om lekker te gaan genieten van de dame.

Sinds een paar maanden woon ik in de prachtige Betuwe en het lijkt me heerlijk om die om de motor te gaan verkennen. Voorheen ook regelmatig mee gedaan aan diverse ritten van dit forum en hopelijk gaat dat de komende tijd wéér gebeuren. Waren altijd prima georganiseerde, mooie en gezellige tochten.

Iedereen veel veilige en mooie kilometers gewenst.
Groet. Jaap (Jako)
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4367
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: (weer) nieuw...

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Heee, Jaap, wat leuk om je hier weer tegen te komen. 't Is me wat he, dat motorvirus. Nee, dat gaat nooit over . . . :O
Je was, volgens mij, één van de leden van het eerste uur. Echte forumtreffens zijn er niet meer. Ook andere tochten zijn ivm Covid niet doorgegaan.
Op zaterdag 11 september staat er een rit op stapel door het Groene Hart. Zie: viewtopic.php?f=51&t=16550
Je bent natuurlijk van harte welkom.
Ik wens je veel plezier met je -850- .

mvrgr Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: (weer) nieuw...

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Jaap,

Van harte welkom terug op ons mooie RT-forum _004

Super fijn dat je weer bent gaan motorrijden. Ik wens je net als Jos daarmee veel plezier en wellicht zien we je op 11 september samen met je -850- _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 850
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: (weer) nieuw...

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Jaap, van harte welkom weer op dit prachtige forum _004 Heel veel plezier met je R850RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”