Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
Cowne
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 sep 2021, 21:16
Type: R1100RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Haagse regio

Voorstellen

Ongelezen bericht door Cowne »

Goedendag,

Graag stel ik mij even voor.
In een grijs verleden heb ik mijn motor rijbewijs gehaald en jaren woon-werk verkeer gereden op mijn Diversion 600. Vervolgens wordt je ouder en veranderen de prioriteiten. Weg motor.
Nu is er weer ruimte om de prioriteiten te verleggen en heb ik na een opfris les het motorrijden weer opgepakt. Dit keer geen nieuwe motor, maar een goede (hoop ik) tweedehands '97 R1100RT. Tot nu toe zeker geen miskoop.
Vooraf wel op zoek gegaan naar informatie. Dan kom je al snel op dit forum uit. Aanmelden als lid is dan de volgende stap. Bij deze.
Met regelmaat zal ik hier komen kijken of ik iets zinnigs kan bijdragen.

Groet,

Richard
Gebruikersavatar
DickJe
Berichten: 142
Lid geworden op: 02 jul 2018, 10:05
Type: R1150RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Obdam

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door DickJe »

Hi Richard,

Welkom. Een -1100- was de eerste BMW waar ik ooit op reed, en daar heb ik geen spijt van. Er is op dit forum veel te vinden over deze RT (en andere RT’s). Veel rijplezier en tot ziens op het forum!

Groet, Dick
Ooit: Suzuki T500, Honda CB750-four, Honda CB400-four, Honda CX-500, Kawasaki GPZ-900, Suzuki GSX-600F, BMW R1100RT, Honda CB500, Yamaha Fazer 600, BMW R1150R
Nu: BMW R1150RT, Honda NC750X DCT
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Richard,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Heel veel plezier op je -1100- . Een fijne motor weet ook ik uit ervaring. Er is hier idd veel over te vinden. Gebruik vooral de zoekfunctie rechts bovenin de forumindex. Je kunt altijd vragen stellen en ervaringen delen. Veel plezier op ‘t forum! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Richard, van harte welkom op dit prachtige forum!!!👍Heel veel plezier met je R1100RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”