Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Petervvliet
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2021, 08:15
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Dieren

Voorstellen

Ongelezen bericht door Petervvliet »

Hallo allemaal,

Ook ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Peter van Vliet en kom uit Dieren, tussen Arnhem en Apeldoorn. Ik rij vanaf mijn 19e motor en heb in de begin jaren eerst motoren gehuurd. Mijn eerste eigen motor was een Honda vf 750 F uit 1984 daarna een Yamaha FJ 1100 uit 1986, een wolfje in schaapskleren.
Altijd gezegd dat er een BMW komt. Op dat moment was ik verliefd op een K1100LT, lekker beschut, geen wind lekker cruisen. IIn 2010 een KMAR motor gekocht en omgetoverd naar burger uitvoering. Als je weinig geld hebt dan moet je ergens beginnen.
Omdat er 2 maatjes van mij al een GS 1200 hadden en ik daar een paar keer op had gereden, was ik natuurlijk ook verkocht. De K moest eruit en er kwam in 2016 een GS voor terug. Een R 1150 GS Williams uitvoering uit 2003. Na 11 jaar BMW te hebben gereden besloot ik om eens totaal wat anders te gaan rijden, Triumph Tiger 1050 SE uit 2010. Super mooie motor, rijdt fantastisch alleen kon ik niet wennen aan het karakter van de motor. Te onrustig voor mij. Binnen 4 maanden en 2000 km verder was deze motor weer verkocht. Ondertussen had ik al gereden op een -1200- , dat moest m dus worden, toch weer lekker beschut, geen wind, van alle gemakken voorzien, dus lekker cruisen. De eerste kilometers op de -1200- zijn super fijn. Hij lijkt groot, maar het gevoel is of je op een gewone fiets zit, wat stuurt dit makkelijk…

Groet,

Peter
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Peter,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. Het wordt zeer gewaardeerd!

Ga vooral verder touren op je -1200- . Een motor die toch weer 30 kilo lichter is en ook wat wendbaarder dan mijn -1100- . Een ding hebben de RT’s gemeen: ze zijn gemaakt voor het touren en rijden heerlijk comfortabel. Zonder dat het in welk opzicht dan ook als een ouwe l*ll*n motor weggezet mag worden. In tegendeel, het is sportief en relaxed rijden.

Veel plezier ook op ons forum! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Peter, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”