Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

johannesberg740
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 nov 2021, 17:58
Type: R1200RT
Bijz: Normal
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Emmeloord

Voorstellen

Ongelezen bericht door johannesberg740 »

Hi allemaal!

De glimmende kant boven en rubber op het asfalt. ;-) Met dit credo heb ik sinds 2007 mijn motorrijbewijs gehaald. Haren in de wind, snelheid op standje hard en gaan met die banaan. Met een VTR1000 Firestorm en daarna een VFR800 V-tec gehad te hebben, heb ik helaas niet helemaal mijn credo waar kunnen maken. Op het dijkje bij Zalk geleerd dat de dijk af rijden met de motor toch ook niet alles is. ;-)

Na het ontvangen van 3 gezonde kinderen, heb ik de laatste 5 jaar in totaal 800km gereden. Iedere eerste woensdag van Juli mocht mijn motor van stal om een rondje te rijden voor Stichting LiveLife in Kampen. Toch maar verkopen? Iedere keer op het punt gestaan, maar toch niet doorgezet.

In 2020 was het dan zover. Mijn goede baan in de IT hield op en de daarbij behorende lease-auto moest toch echt ingeleverd worden. Dan sta je voor de keuze, extra auto of met de haren weer in de wind op de motor de N50 af. Gekozen voor het laatste en weet je wat? DIe VFR wist niet wat hem overkwam. Van 800km in 5 jaar, dezelfde aantal kilometers in 1 week klaar. Maar dat voorover hangen is toch niet alles en weer op zoek naar een andere.

Gelukkig boden onze vrienden van Motorport Almere de uitkomst. Die hadden een hele mooie BMW R 1200 RT uit 2010 te koop staan. Na de proefrit kwam ik met z'n blij gezicht thuis dat ik na goedkeuring van moeders de vrouw (waarom zou ik het ook beter hebben hé ;-) ) toch maar gekocht. Nu in 2 maand tijd 2500km er bij op gezet en we gaan gewoon lekker door.

Wat een machine is het ook! Heerlijk rijden. Misschien keer met het forum mee?

DIt is mijn verhaal. Lekker kort? Nee dat niet. Maar wel eerlijk!

Vragen? Let me know!

Motorgroet, Johannes
Gebruikersavatar
Venzent
Berichten: 165
Lid geworden op: 30 okt 2020, 16:30
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Almere

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door Venzent »

Hoi Johannes,
Welkom.
Daar ga je veel plezier aan beleven, en het verschil in gereden kilometers kan ik beamen. Daar waar ik hooguit 2000-3000 in een jaar reed, reed ik met mijn RT 10.000km in 5-6 maanden :-).
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Johannes,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je enthousiaste intro. _004

Helemaal TOP natuurlijk dat je nu een BMW 1200 Reise Tourer rijdt. Voel je vooral snel thuis op ons unieke forum en graag tot ziens bij een forum tourrit. _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Johannes, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.

Ik hoop dat je het ' haren in de wind ' niet letterlijk neemt. Een botsmuts op je bol is wel zo veilig! 😊
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”