Nieuw

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Peter1960
Berichten: 39
Lid geworden op: 11 jan 2022, 19:39
Type: Overig R-serie
Land: Necer
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Nieuw

Ongelezen bericht door Peter1960 »

Dag allemaal,
Ben Peter van Valen uit Dordrecht en voor het eerst in 2021 een motor gehuurd om te kijken of het iets is als 2de hobby. Dat is het en had niet veel later een Honda nvt 650 gekocht maar keek met een schuin oog naar BMW rijders. Dus de Honda verkocht en op marktplaats.nl een BMW gezien en na een paar keer heen en weer gemaild met de eigenaar kwamen we op een voor mij een zeer leuke prijs uit maar, deze motor stond in Den Helder!. Maar voor deze prijs had ik geen bezwaar om op de trein te stappen om half 8 Dordrecht- Den Helder. Na de nodige kop koffie ben ik gaan rijden en de motor voelde als nieuw en kon ook aan de eigenaar merken en aanhoren dat hij zuinig met de bmw is omgegaan. Maar goed heb al de nodige uurtjes erop zitten en verlang toch dat het lente/ zomer is maar kou heeft ook wel iets. Ik lees hier dat er veel eigenaars zijn van RTs maaaaaar ik heb een r1100rs! en hoop dat het geen vloeken in de kerk is. Dit is mijn verhaal en ben lid geworden om het eea te leren en te laten adviseren want ben in deze markt erg nieuw. Bedankt voor het toelaten en met vriendelijke groet.
Peter.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Peter,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je introductie. _004

Uiteraard ben je hier meer dan welkom op je R1100RS. Het merendeel van onze forumleden heeft een RT, maar dat maakt niet uit. We zijn allen motorrijd(st)ers en daar gaat het om. We delen hier onze passie en de nodige info. Veel info welke ook is gegeven in het verleden. Het grote voordeel t.o.v. andere social media is dat alles ook goed te vinden is via de zoekfunctie.

Ik heb zelf een 1100 RT en de 1100 RS van jou is nagenoeg identiek op wat meerdere kilootjes aan plastic na dan. ;)

De BMW zal zich naar jou bewijzen, als deze dat al niet heeft gedaan, als een heerlijke comfortabele tourmotor met een ongekend rij- en zitcomfort.

Veel plezier op je RS en hier op ‘t forum! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Peter1960
Berichten: 39
Lid geworden op: 11 jan 2022, 19:39
Type: Overig R-serie
Land: Necer
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Re: Nieuw

Ongelezen bericht door Peter1960 »

Eilert,
Bedankt en met vriendelijke groeten.
Peter van Valen
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Nieuw

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Peter, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1100RS en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Peter1960
Berichten: 39
Lid geworden op: 11 jan 2022, 19:39
Type: Overig R-serie
Land: Necer
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Re: Nieuw

Ongelezen bericht door Peter1960 »

Bedankt Roelof.
Heb al een vraag ingediend vanwege olie lekkage.
Mvg Peter
Gebruikersavatar
Arjan W
2024
2024
Berichten: 507
Lid geworden op: 22 apr 2013, 20:45
Type: R1150RT
Bijz: De bestuurder
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Re: Nieuw

Ongelezen bericht door Arjan W »

Welkom en houd het rubber op het asfalt. Veel leesplezier gewenst. Heb je een full body of en halftop RS?
De rit is altijd het mooist, na de warme thuiskomt!Liever tien keer neon-yellow, dan een keer niet gezien.
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”