Dag allemaal

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Smirnaft
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2022, 12:57
Type: R1150RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Zomergem

Dag allemaal

Ongelezen bericht door Smirnaft »

Hallo, mijn naam is Pieter AKA Smirnaft. Ik ben een liefhebber van de tweewielers in de ruime betekenis. Ik hou van fietsen, bromfietsen scooters en motorfietsen, ben werkgerelateerd veel onderweg en varieer mijn vervoermiddellen in functie van het type verplaatsing. Ik ben geen merken fanboy en maak geregeld veranderingen aan de vloot. Doorheen de jaren is de aandacht naar de bromfietsen geevolueerd naar lichte motorfietsen, middenklassers tot het zwaardere werk. Toch kan je me ook vandaag nog net zo goed op een 50cc vinden als op een BMW en nog wat daartussen.

Ongeveer een maand en 2000km geleden, mijn eerste BMW, een 2003 RT op de kop kunnen tikken en voorlopig bijzonder tevreden mee. Voor zijn leeftijd een hele aangename motorfiets. Vooral in deze wintermaanden komt de RT heel goed van pas met zijn prima windbescherming.

Onderhoud en kleine herstellingen doe ik gewoonlijk zelf en ik zal handig gebruik maken van de zoekfunctie en downloadsectie binnen dit forum. In ruil zal ik het niet nalaten om zelf nuttige info te delen als dat ooit van toepassing is.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Dag allemaal

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Pieter,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Veel plezier met je -1150- en je hebt “de weg” blijkbaar al gevonden op ons forum. Maak er vooral gebruik van en deel idd ook jouw ervaringen. _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 851
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Dag allemaal

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Pieter, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1150RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
fransgabler

Re: Dag allemaal

Ongelezen bericht door fransgabler »

Smirnaft schreef: 13 jan 2022, 10:43 In ruil zal ik het niet nalaten om zelf nuttige info te delen als dat ooit van toepassing is.
Pieter, van harte welkom op dit brede RT forum. De kern van het forum heb je al prima verwoord.
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”