Voorstellen!

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

SkagerRT
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2022, 23:38
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: West-Friesland

Voorstellen!

Ongelezen bericht door SkagerRT »

Hallo allemaal!

Ik ben Willem, uit, jawel, Schagen.

Sinds 2 weken ben ik trotse bezitter van een 2003 R1150RT, titanium grijs metallic. Met mijn volle verstand voor een boxer uit de iABS periode tot 2007 gekocht🤪

In 1990 voor mijn eerste motorrijexamen gezakt in de straatjes van Delft. Dienstplicht, een latere plaatsing in Seedorf als beroepsmilitair en het ontbrekende gebrek aan prioriteit voorkwamen een tweede kans. Maar niet altijd blijven kijken naar motoren en motorrijders… En op de kazerne Oirschot gewoon wekelijks op schuddende Moto Guzzi’s de kazerne rondrijden, in t-shirt, zonder helm.

Nu, als verpleegkundige bij Zijner Majesteits Marine 3 weken geleden, na ook nog alle Corona uitstel dan toch geslaagd. Mijn boxerwens stamt al uit de 90’r jaren dus inclusief het door mijn vrouw opgelegde budget werd het deze!

Deze week in ieder geval meteen nieuwe banden eronder, een beurt en de remvloeistof door laten spoelen (inmiddels donkere theekleur met zwarte drab onderin). Hij rijdt inmiddels heerlijk, beetje overdreven als eerste motor maar met mijn leeftijd en postuur klopt het plaatje behoorlijk.

Wensen zijn nog: remleidingen vervangen, de verouderde TomTom vervangen voor iPhonehouder of Garmin Zuma, originele of nog betere binnentassen voor de Touring koffers en een tweede afstandsbediening. En cassettebandjes voor de radio!👍🏻

Ik heb al een behoorlijk deel van het forum doorgeploegd. Super interessant allemaal. Te laat begonnen om zelf heel ervaren te worden maar oud genoeg om vooral te genieten.

We spreken ons!

Groet, Willem
Honda SS50 1987-1993
BMW R1150RT 2022-
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voorstellen!

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Willem,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. Het wordt zeer gewaardeerd!

Vele plezierige kilometers op je -1150- en blijf vooral genieten en dus Big RT Smile op je RT! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
RemcoK
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 apr 2022, 04:25
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zuid-Limburg

Re: Voorstellen!

Ongelezen bericht door RemcoK »

Van harte gefeliciteerd met je rijbewijs en heel veel veilige kms gewenst.
En ja...te oud om heel ervaren te worden......
Uiteindelijk doen we het toch voor het genieten en het ultieme gevoel van vrijheid te ervaren.
Gebruikersavatar
fschuurman
Berichten: 353
Lid geworden op: 18 feb 2020, 22:51
Type: R1200RT
Bijz: R 1200 RT LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: Voorstellen!

Ongelezen bericht door fschuurman »

Welkom op het forum, die guzzi’s waren wel tof, bij de verbindingen hadden we er ook een paar als ordonance en daar ook wel op gereden stiekem.

Heb ik je van de week al zien knallen op de A9 op je silver arrow?


Hartelijk groeten van iPhone aan alle forumleden
Groet,
Frank

Sinds 2018 herintreder op de motor.
Yamaha XT350 - Honda NT650V - BMW R1200RT/LC
SkagerRT
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2022, 23:38
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: West-Friesland

Re: Voorstellen!

Ongelezen bericht door SkagerRT »

Ha! Van “knallen” is nog nauwelijks sprake, alhoewel ik het dubbelloops paarse autootje met nitro bestickering niet voor wilde laten gaan op de N9. Dus niet de A9 nee, ben voornamelijk op onze dijkjes de bochtentechniek aan het bijschaven. En de Moto Guzzi’s waren inderdaad van onze collega’s Vacature Motorordonnance. Heel handelbaar trouwens, maar de latere KTM’s zijn toch iets terreinvaardiger. Ik kan me ook nog BMW (test?) boxers herinneren bij Defensie, R65?
Honda SS50 1987-1993
BMW R1150RT 2022-
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Voorstellen!

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Willem, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1150RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin ZĂĽmo XT met ZĂĽmolock; TopSellerie Comfort Zadel
Gebruikersavatar
fschuurman
Berichten: 353
Lid geworden op: 18 feb 2020, 22:51
Type: R1200RT
Bijz: R 1200 RT LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: Voorstellen!

Ongelezen bericht door fschuurman »

SkagerRT schreef: Ik kan me ook nog BMW (test?) boxers herinneren bij Defensie, R65?
Ja klopt, de R65GS. volgens mij was dat na mijn tijd. Je kunt ze nu online vinden nadat ze via de domeinen zijn verkocht.


Hartelijk groeten van iPhone aan alle forumleden
Groet,
Frank

Sinds 2018 herintreder op de motor.
Yamaha XT350 - Honda NT650V - BMW R1200RT/LC
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”