Beste allemaal

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Kees223
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2022, 20:05
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zeeland

Beste allemaal

Ongelezen bericht door Kees223 »

Ik ben Kees en heb na ruim 20 jaar geleden mijn motorrijbewijs gehaald te hebben eindelijk vorig jaar mijn eerste motor gekocht.
Mijn eerste motor was een Suzuki SV650 S maar deze heb ik na een maand ingeruild voor een Suzuki V Strom Dl 1000. Nu, een klein jaar verder heb ik een BMW R1200RT uit 2010 gekocht. Waarom ? Na er veel over gelezen te hebben raakte ik alleen maar meer enthousiast en gewoon .. ik vind het een fantastisch mooie fiets en met mijn ruim 2 meter aan lengte zit deze ook nog eens heerlijk.

Ik ben zeer blij met mijn nieuwe motor en hoop er veel kilometers met te kunnen rijden.
Groetjes
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Beste allemaal

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Kees,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro _004

Gefeliciteerd met de aankoop van een -1200- . Omdat je aangeeft dat deze van het bouwjaar 2010 is zal dit de DOHC versie zijn met de bovenliggende nokkenassen. Geniet ervan. Ook van ons unieke forum! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 851
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Beste allemaal

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Kees, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”