Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

new old kid
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jun 2022, 16:59
Type: R1150RT
Bijz: Kleur blauw
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Capelle aan den IJss

Voorstellen

Ongelezen bericht door new old kid »

Hallo dames en heren rt rijders,

Graag stel ik mezelf even voor,Jack Jongsma/66 jaar/wonende te capelle a/d ijssel .Morgen ga ik mn r1150rt 2001 ophalen en dat na 8 jaar niet gereden te hebben goed spannend . Altijd voor die tijd harley gereden(road king/fatboy/)daarvoor nog honda shadow vt 1100,een eigenbouw chopper honda cbr 750 en ander herrie makend blik op rubber .

Mijn laatste harley is in 2014 gestolen en toen dacht ik,ik stop gelijk met rijden . Maar een ieder kent het gevoel wat je dan mist,dus na het snel achter elkaar overlijden van 2 broers dacht ik wanneer ben ik aan de beurt,je weet het nooit,en heb gelijk de gedachte om weer te gaan rijden omgezet in de daad,het aanschaffen van een r1150rt (kwam in mn leven ) . Plezierig leven gaat boven het leven als dalbewoner !

Groetjes ,Jack
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Jack,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum _004

Bedankt voor je intro. Ik begrijp je goed. Het leven is het leven en het is belangrijk om er wat van te maken. Om te doen, wat je wilt en kunt doen. Als je eenmaal houdt van motorrijden dan blijf je daarvan houden.

TOP dat je vanaf morgen, na vele jaren motorloos, een -1150- gaat rijden. Een fijne tourmotor met zeer goede rij- en stuureigenschappen en dus het nodige comfort. Geniet ervan!

Veel plezier ook op ons unieke forum! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 855
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Jack, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1150RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”