beroert lopen.

betreffende het elektrische gedeelte van je RT

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
flyingd

beroert lopen.

Ongelezen bericht door flyingd »

hallo.

Een week geleden stond ik bij een ritje plots stil. De motor viel uit en ging nooit meer aan.
ANWB er bij en al gouw was duidelijk dat er geen ontsteking meer was. afvoeren was het gevolg.

Dit weekend eidelijk wat tijd gehad om de boel door te meten, de hallgever gaf geen reactie meer. Met een paar uurtjes sleutelen, heb ik die vanavond vervangen.
En ja hoor! Hij start weer. Mooi toch :-)
Maar... nu loopt hij behoorlijk beroerd. hij wil afslaan en als je gas geeft heeft hij een dipje voor de toeren komen. en ook op toeren is het niet lekker.
voor ik de hallgever vervangen had. dus voor hij uitviel een week terug. Liep hij wel goed. ik heb alle stekker verbindingen nagekeken en de Hallgever zelf is goed gemonteerd. op exakt de zelfde plaats aals de oude. ook heb ik de gaspositiesensor gereset, door de zekeringen er uit te halen de weer terug te plaatsen, vervolgens op contakt en twee keer gas geven contakt weer uit.
helaas heeft dat geen effekt gehad.
de accu was ook leeg door het vele starten langs de weg, daarom was de tijd ook gereset.

wat kan het probleem zijn?
Gebruikersavatar
han62
Berichten: 378
Lid geworden op: 16 nov 2008, 18:07
Type: R1200RT
Locatie: Budel

Re: beroert lopen.

Ongelezen bericht door han62 »

Ik denk afstellen. je zegt ik heb hem hetzelfde teruggezet maar wat bedoelje daar mee. Op het GS Forum is een handleiding om de halgever af te stellen als je die niet hebt kan ik hem je wel mailen want ik zal hem wel ergens hebben
flyingd

Re: beroert lopen.

Ongelezen bericht door flyingd »

dat zou mooi zijn als je die hebt.
in de werklaats handleiding staat dat hij via de diagnose stekker en comuter afgesteld moet worden . maar als het ook zonder kan is dat beter,

heb je hem al gevonden?
Gesloten

Terug naar “Over: Electronica”