R1100rt project

betreffende het elektrische gedeelte van je RT

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Wackyboellie
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 jun 2015, 00:16
Type: R1100RT
Bijz: Politie uitvoering
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Limburg

R1100rt project

Ongelezen bericht door Wackyboellie »

Hallo beste mensen, deze zal wat comentaar gaan leveren. Maar ik hoop dat er iemand is die me verder kan helpen. Ik ben al een 3 jaar eigenaar van een r1100rtp deze heeft me heel wat kilometers gereden met kappen.. Nou voel ik me te jong voor het tourmonster en wou ik wat nieuws iets met minder kappen .. mijn eerste 3 fietsen heb ik flink wat aan versleuteld. Dus... Waarom die bmw niet.. Alles was goed en snel verlopen Alle functies behouden en Alle kappen weg radiator en cockpit ff provisories vast en testen of alles loop en geen gekke dingen doet met aanlopen etc... Ging allemaal goed tot ik even stopte om nog eens alles te controlleren en ff naar de winkel tw gaan.. Na terug komst motor volledig doood. Niets meer . Geen elektra geen niets...
Terug naar huis gelopen en inmiddels heb ik mijn klokje terug, day was een aarde kabel onder de tank die los getrilt was. , maar verder niets.. Heb zelf het idee dat het contact slot defect is. Deze stout vlak voor de laatste stand. En kan dan niet helemaal door draaien.. Iemand ideen?
Gebruikersavatar
wimvanderAa
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 dec 2016, 07:51
Type: R1100RT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: zwolle

Re: R1100rt project

Ongelezen bericht door wimvanderAa »

wat is precies defect?

Hartelijke groeten van SM-G930F aan alle forumleden

Gebruikersavatar
Baird
2023
2023
Berichten: 4304
Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Re: R1100rt project

Ongelezen bericht door Baird »

Als je met de sleutel niet verder kan draaien: mogelijk slot van onder af uitboren: 2 x M8, van die moeilijke one-turn bouten. Is dit je probleem ???
Met vriendelijke motorgroet
BeRT



R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
Gesloten

Terug naar “Over: Electronica”