radio achteraf inbouwen bij een r1150rt

betreffende het elektrische gedeelte van je RT

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
stryker
Berichten: 58
Lid geworden op: 14 sep 2018, 13:17
Type: R1150RT
Land: Belgie
Woonplaats of omgeving: Diepenbeek

radio achteraf inbouwen bij een r1150rt

Ongelezen bericht door stryker »

Hallo,
Ik ben aan het kijken om een r1150rt aan te kopen maar had nog een vraagje ivm eventueel inbouwen van een radio.
Ik heb nog een aantal radio's liggen sony en pioneer. Wat ik al gelezen heb is dat een sony radio in samenwerking met een adaptor ook de originele stuurbediening kan gebruiken. aan welke kosten moet ik denken voor de complete set om het in te bouwen en is dit gemakkelijk 2de hands te vinden?
Het inbouwen zelf kan ik gemakkelijk zelf doen.
phwek
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 feb 2019, 18:10
Type: R1150RT
Bijz: geen
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Maastricht

Re: radio achteraf inbouwen bij een r1150rt

Ongelezen bericht door phwek »

Ik ben benieuwd of je hiermee zelf nog wijzer bent geworden en een oplossing hebt gevonden.
Ben namelijk ook aan het denken om mijn cassetterecorder te vervangen door een modernere radio, maar benieuwd of daar verloop stekker voor te krijgen zijn.
Alles kan als je maar graag genoeg wil.
stryker
Berichten: 58
Lid geworden op: 14 sep 2018, 13:17
Type: R1150RT
Land: Belgie
Woonplaats of omgeving: Diepenbeek

Re: radio achteraf inbouwen bij een r1150rt

Ongelezen bericht door stryker »

phwek schreef: 22 feb 2019, 10:51 Ik ben benieuwd of je hiermee zelf nog wijzer bent geworden en een oplossing hebt gevonden.
Ben namelijk ook aan het denken om mijn cassetterecorder te vervangen door een modernere radio, maar benieuwd of daar verloop stekker voor te krijgen zijn.
er zijn verloopstekkers te verkrijgen. https://shop.ake-electronic.com/motorra ... autoradios
ik heb toch maar mijn originele radio laten zitten want anders heb je ook problemen met de display. als alternatief kan ik ook altijd muziek streemen via mijn headset
Gesloten

Terug naar “Over: Electronica”