Connectors R1150RT Bouwjaar 04/2001

betreffende het elektrische gedeelte van je RT

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
white
Berichten: 267
Lid geworden op: 03 jun 2012, 21:08
Type: R1100RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Landgraaf

Connectors R1150RT Bouwjaar 04/2001

Ongelezen bericht door white »

Weet iemand waarvoor de connectors op de foto's zijn? (Foto's zijn klikbaar voor een groter beeld)
Het gaat om een R1150RT van 04/2001.

De Connectors zitten aan de koppelingshendel kant op de framebuis waar de topkuip aan bevestigd is.
De blauwe connector zit vast op hetzelfde bevestigingspunt waar ook de connector voor de radiobedrading te vinden is.


Het gaat om de platte/brede blauwe connector, daar zit geen contra in momenteel en alles werkt gewoon. (4 aderig)

Daarnaast de ronde connector, op de foto's te zien links onder de witte sticker. (2 aderig)
Deze connector is afgedopt, op de dop staat een nummer, maar Google levert niks bruikbaars op.

De bedrading van deze connectors komt uit hetzelfde subdeel van de kabelboom waar ook het gedeelte van de audio uitkomt.


Ik wil graag een navi aansluiten, en was dus op zoek naar een accessoire aansluiting zodat ik eventueel niet hoef door te lussen vanaf het stadslicht.
Op het forum staan veel verwijzingen naar een accessoire aansluiting die achter de cockpit zou moeten zitten, met het nummer van de contra kabel die je dan zou moeten bestellen.
Helaas vind ik deze alleen in topics gerelateerd aan de R1200RT, ik ben er dus niet zeker van dat dit ook geld voor de R1150RT.

Zoekende naar een alternatief kwam ik deze connectors tegen, al kan ik ziet gebruiken, ben ik toch benieuwd naar de functie ervan.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
beckysmile

Re: Connectors R1150RT Bouwjaar 04/2001

Ongelezen bericht door beckysmile »

Als je de kabelkleuren benoemt kan ik eens kijken in het bedradingsschema, zo vanaf de foto, geen idee.
Laat ik nou net gisteren de kuip weer terug geplaatst hebben na het uitvoeren van een beurt....

Groet, Aad
Gesloten

Terug naar “Over: Electronica”