Zekeringen bmw r850rt politie versie

betreffende het elektrische gedeelte van je RT

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
deelmanl

Zekeringen bmw r850rt politie versie

Ongelezen bericht door deelmanl »

Onlangs heb ik een r850rt politie uitvoering aangeschaft. In de zekeringendoos zit een extra blok met zekeringen.
Heeft iemand een beschrijving van deze zekeringen?
Daarnaast is de coderingsstekker voor de motronic vervangen voor iets anders. Iemand enig idee wat dit is?


Groeten,
Leo

Afbeelding
Laatst gewijzigd door deelmanl op 20 feb 2009, 07:32, 2 keer totaal gewijzigd.
motorpappa

Re: Zekeringen bmw r850rt politie versie

Ongelezen bericht door motorpappa »

Kan me niet voorstellen dat de motronic is vervangen door iets anders, dit is de computer, het hart van het motor management gebeuren.
En de extra zekeringen zullen zijn voor de extra functies op een politie-uitvoering zoals de politie radio, zwaailichten en sirene. Maar dat zal allemaal verwijderd zijn, de zekeringen zitten dus nergens meer mee verbonden.
Gr Micha
deelmanl

Re: Zekeringen bmw r850rt politie versie

Ongelezen bericht door deelmanl »

motorpappa schreef:Kan me niet voorstellen dat de motronic is vervangen door iets anders, dit is de computer, het hart van het motor management gebeuren.
En de extra zekeringen zullen zijn voor de extra functies op een politie-uitvoering zoals de politie radio, zwaailichten en sirene. Maar dat zal allemaal verwijderd zijn, de zekeringen zitten dus nergens meer mee verbonden.
Gr Micha

Beste Micha,

De motronic is er niet uit, de motronic coderingsstekker is vervangen door iets anders (zie foto als je op de URL klikt).
Afbeelding

Groet,
Leo
Laatst gewijzigd door deelmanl op 20 feb 2009, 07:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Mike Philippens

Re: Zekeringen bmw r850rt politie versie

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Sorry, maar die foto kun je alleen maar zien als je bij Ziggo zit. Ik heb daar geen wachtwoord van. Kun je 'm niet ergens zetten waar iedereen het kan zien?
deelmanl

Re: Zekeringen bmw r850rt politie versie

Ongelezen bericht door deelmanl »

Mike Philippens schreef:Sorry, maar die foto kun je alleen maar zien als je bij Ziggo zit. Ik heb daar geen wachtwoord van. Kun je 'm niet ergens zetten waar iedereen het kan zien?
Mike,

De link is veranderd, ik hoop dat je de foto nu kan zien. Op het forum van de BMWGSCLUB zag ik dat er aardig wat 850GS motoren rond rijden zonder codeerstekker. Ik las ik dat sommige RT's ook geen codeerstekker hebben.
Direct naast de positie van de codeerstekker zit nu iets gemonteerd met een boutje. Enig idee?

Groeten,
Leo
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Zekeringen bmw r850rt politie versie

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Leo, welkom op dit forum . . .

Als je een foto wilt plaatsen:
Plaats de LINK van de foto, markeer deze en klik vervolgens op "Img"
Ik heb je al voor je aangepast.

grt
Jos
deelmanl schreef:
motorpappa schreef:Kan me niet voorstellen dat de motronic is vervangen door iets anders, dit is de computer, het hart van het motor management gebeuren.
En de extra zekeringen zullen zijn voor de extra functies op een politie-uitvoering zoals de politie radio, zwaailichten en sirene. Maar dat zal allemaal verwijderd zijn, de zekeringen zitten dus nergens meer mee verbonden.
Gr Micha

Beste Micha,

De motronic is er niet uit, de motronic coderingsstekker is vervangen door iets anders (zie foto als je op de URL klikt).
http://members.home.nl/l.e.deelman/zekeringen.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet,
Leo
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
motorpappa

Re: Zekeringen bmw r850rt politie versie

Ongelezen bericht door motorpappa »

Dat witte lege blok is de plek voor aansluiting om de motronic te kunnen programmeren. In mijn boek staat : "encoding plug for motronic and catalitic converter" Daar hoort dus niks op te zitten. Op het tussenschotje ernaast zie ik op de foto inderdaad een boutje. wat dat boutje aan de andere kant vasthoud weet ik niet. Het ziet er van boven een beetje uit als een zekering maar zo simpel zal t wel niet zijn. Als je het loshaalt, staat er dan ergens nog wat op? kun je bv de draadjes een beetje volgen en zien waar t heenloopt?
groet Micha
Gesloten

Terug naar “Over: Electronica”