Defect temp/bezine/schakel-display

betreffende het elektrische gedeelte van je RT

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
R850RT

Defect temp/bezine/schakel-display

Ongelezen bericht door R850RT »

Een wasbeurt met de hoge druk straal zal voor mijn digitale temp/benzine/schakel-display teveel nattigheid opgeleverd hebben. Want een gronde reiniging van alle stekkers heeft niet opgeleverd dat het ding iets wil indiceren; alle indicatoren zijn blanco. Kleine waterdruppeltjes parelen soms aan de binnenzijde van het display....

Heeft iemand heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig nog een exemplaar liggen?
Ik houd me aanbevolen!

groet!
Martin(i)
Beamietoo

Re: Defect temp/bezine/schakel-display

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Hallo Martin,

Soms kan je zoiets wat uren op de kamerverwarming laten staan met een goede resultaat.
Ook tijdens het terugzetten de contacten op de display module en de motor bedrading met een klein beetje WD40 inspuiten.

Gr,
Kenny
RuudRT

Re: Defect temp/bezine/schakel-display

Ongelezen bericht door RuudRT »

Hoi,

Inderdaad gewoon even droog zetten zoals Kenny al zei, die 850 is iets kleiner past die niet toevallig in de droogtrommel? :lol:

Groeten Ruud
R850RT

Re: Defect temp/bezine/schakel-display

Ongelezen bericht door R850RT »

Mmmmwaahahahaa...
ik ga het proberen. Dank voor de tip!
M.
Wim

Re: Defect temp/bezine/schakel-display

Ongelezen bericht door Wim »

probleem bij mijn display is het volgende: gisteren tijdens het rijden zag ik dat de versnellingsindicator niet meer werkte. Later bij het uitschakelen bleek dat de klok stilstond, en dat alle info ook tijdens het uitschakelen zichtbaar bleef. met ander woorden de temperatuur bleef staan, benzinehoeveelheid maar alles op het moment van toen de klok stil bleef staan. De andere dag stond de temperatuur zonder contact aan op de ca 5 streepjes, versnellingsindicator gaf 5 aan en de benzine was ondanks een fikse rit de vorige dag niet gezakt. Wat kan ik hier aan doen???
Gesloten

Terug naar “Over: Electronica”