Safety lights
Safety lights
Als het goed is rijd ik volgende week en dat is vrijdag 31 mei 2013 op een BMWR1100RT met inruil van mijn BMWK1100lt ABS motor uit 1999 een oude politie motor.
Na een testrit te hebben gemaakt op die R1100RT viel mij meteen op dat als je remt de knipperlichten gaan flikkeren ik heb dit nog niet eerder gezien bij een motor, nu blijkt dit niet standaard erop te zitten.
Ook viel mij op als je gaat schakelen van 1 naar 2 maakt een kabaal, dat heb ik niet bij mijn K1100lt is natuurlijk een hele andere motor.
Ook blijft het lampje branden van de abs dat is erg irritant hebben jullie daar ook ervaring mee?en wat is daaraan te doen bij een R1100RT?
Kan iemand mij ook uitleggen wat het verschil is tussen de r1100rt en de r1150rt?
Bedankt
Cor
Zwanenburg
Na een testrit te hebben gemaakt op die R1100RT viel mij meteen op dat als je remt de knipperlichten gaan flikkeren ik heb dit nog niet eerder gezien bij een motor, nu blijkt dit niet standaard erop te zitten.
Ook viel mij op als je gaat schakelen van 1 naar 2 maakt een kabaal, dat heb ik niet bij mijn K1100lt is natuurlijk een hele andere motor.
Ook blijft het lampje branden van de abs dat is erg irritant hebben jullie daar ook ervaring mee?en wat is daaraan te doen bij een R1100RT?
Kan iemand mij ook uitleggen wat het verschil is tussen de r1100rt en de r1150rt?
Bedankt
Cor
Zwanenburg
Re: Safety lights
/Edit: Bondige versie, zoals verderop ook al aangegeven: niet doen!
Ook welkom hier.
We stellen het op prijs dat jij je ook even voorstelt, daar is het volgende draadje voor:
viewforum.php?f=43
Overigens, 2x hetzelfde bericht plaatsen is niet nodig.
Terug naar je vragen:
Klopt, het laten knipperen van de knipperlichten wanneer je remt is zeker niet standaard.
Als het de SafetyLights oplossing is, kan je het beste contact opnemen met de ontwerpen van dat product, wellicht dat je het gemakkelijk kunt uitschakelen;
http://www.safetylights.nl/index.php?p=contact
De handleidingen van de verschillende oplossingen staan hier:
http://www.running-lights.com/bestand-s ... eiding.htm
Als het ABS lampje blijft branden is het mogelijk een permanente storing in het ABS systeem.
Ik zou vóór de koop eisen dat dit wordt opgelost, want het hoort zeker niet.
Als het niet opgelost wordt of kan worden, zou ik overwegen van de koop af te zien of een hele flinke extra korting bedingen.
Maar ik persoonlijk vindt het nogal een slechte start, het hoort zeker niet.
Soms is het iets eenvoudigs, zoals een slechte accu, maar soms is er meer aan de hand en kan het een dure aangelegenheid worden.
Het gaat te ver om een uitgebreid antwoord te geven wat het verschil is tussen de 1100 en de 1150, daarom kort wat ik het meest belangrijke vond;
De 1150RT is de verbeterde versie van de 1100RT.
Zoals een 5 + E = 6 versnellingen, een bekrachtigd remsysteem dat zijn gelijke niet kent op 2 wielen, dat remt als een Leopard tank.
Koplamp (lichtbeeld) is verbeterd. (w.o. nu ook mistlampen aan de voorzijde)
De cassette-radio (optie) heeft een display in het dashboard.
Er was ook nog een uitvoering met 2 bougies per cilinder (twin spark).
Ongetwijfeld ben ik nog wel iets vergeten.
Maar eerst zou ik de verkoper aanspreken betreffende het ABS systeem.
Dat duidt m.i. niet op een storing maar een defect.
Zwart-wit gesteld zou het voor mij genoeg reden zijn om de koop te ontbinden.
Iemand die een motor verkoopt met dat probleem heeft een onzorgvuldige job geleverd, in mijn optiek.
Er is iets mis en dat dient opgelost te worden.
Suc6!
Ook welkom hier.
We stellen het op prijs dat jij je ook even voorstelt, daar is het volgende draadje voor:
viewforum.php?f=43
Overigens, 2x hetzelfde bericht plaatsen is niet nodig.
Terug naar je vragen:
Klopt, het laten knipperen van de knipperlichten wanneer je remt is zeker niet standaard.
Als het de SafetyLights oplossing is, kan je het beste contact opnemen met de ontwerpen van dat product, wellicht dat je het gemakkelijk kunt uitschakelen;
http://www.safetylights.nl/index.php?p=contact
De handleidingen van de verschillende oplossingen staan hier:
http://www.running-lights.com/bestand-s ... eiding.htm
Als het ABS lampje blijft branden is het mogelijk een permanente storing in het ABS systeem.
Ik zou vóór de koop eisen dat dit wordt opgelost, want het hoort zeker niet.
Als het niet opgelost wordt of kan worden, zou ik overwegen van de koop af te zien of een hele flinke extra korting bedingen.
Maar ik persoonlijk vindt het nogal een slechte start, het hoort zeker niet.
Soms is het iets eenvoudigs, zoals een slechte accu, maar soms is er meer aan de hand en kan het een dure aangelegenheid worden.
Het gaat te ver om een uitgebreid antwoord te geven wat het verschil is tussen de 1100 en de 1150, daarom kort wat ik het meest belangrijke vond;
De 1150RT is de verbeterde versie van de 1100RT.
Zoals een 5 + E = 6 versnellingen, een bekrachtigd remsysteem dat zijn gelijke niet kent op 2 wielen, dat remt als een Leopard tank.
Koplamp (lichtbeeld) is verbeterd. (w.o. nu ook mistlampen aan de voorzijde)
De cassette-radio (optie) heeft een display in het dashboard.
Er was ook nog een uitvoering met 2 bougies per cilinder (twin spark).
Ongetwijfeld ben ik nog wel iets vergeten.
Maar eerst zou ik de verkoper aanspreken betreffende het ABS systeem.
Dat duidt m.i. niet op een storing maar een defect.
Zwart-wit gesteld zou het voor mij genoeg reden zijn om de koop te ontbinden.
Iemand die een motor verkoopt met dat probleem heeft een onzorgvuldige job geleverd, in mijn optiek.
Er is iets mis en dat dient opgelost te worden.
Suc6!
Laatst gewijzigd door Inspector Gadget op 29 mei 2013, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Baird
- 2023
- Berichten: 4308
- Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Re: Safety lights
Niet doen, fout begin, niet eens aan beginnen. Er staan er genoeg te koop die wel in orde zijn!
R1150RT stuurt scherper dan de R1100RT.
Ik wens je veel wijsheid toe!
R1150RT stuurt scherper dan de R1100RT.
Ik wens je veel wijsheid toe!
Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
Re: Safety lights
Ik sluit mij bij de vorige spreker aan:
NIET DOEN!!!!
There's plenty fish in the sea, zoals de Fransen zeggen...
NIET DOEN!!!!
There's plenty fish in the sea, zoals de Fransen zeggen...
Re: Safety lights
Zoals door andere leden al gezegd hebben: het is dus simpelweg een defect, de motor is in ieder geval niet in orde!
Zonder verdere diagnose niet vast te stellen wat het defect is, maar, ook zoals al geschreven, dat kan wel eens erg prijzig worden!
Als je dan zo'n motor koopt, met een defect waar je de gevolgen niet van kent......
Kabaal bij het schakelen van 1 naar 2? Lastig uit te leggen in een e-mail wat je verstaat onder kabaal, maar klinkt eveneens niet bepaald goed.
En, naar mijn mening, als zo een motor wordt aangeboden, zou ik mij afvragen wat precies de status van het onderhoud is geweest?
Ervan afzien is m.i. dan ook de beste optie, er staan diverse exemplaren te koop zonder dat je start met problemen!
Groeten
Easy Louis
Zonder verdere diagnose niet vast te stellen wat het defect is, maar, ook zoals al geschreven, dat kan wel eens erg prijzig worden!
Als je dan zo'n motor koopt, met een defect waar je de gevolgen niet van kent......
Kabaal bij het schakelen van 1 naar 2? Lastig uit te leggen in een e-mail wat je verstaat onder kabaal, maar klinkt eveneens niet bepaald goed.
En, naar mijn mening, als zo een motor wordt aangeboden, zou ik mij afvragen wat precies de status van het onderhoud is geweest?
Ervan afzien is m.i. dan ook de beste optie, er staan diverse exemplaren te koop zonder dat je start met problemen!
Groeten
Easy Louis
- Bert M
- Erelid
- Berichten: 2313
- Lid geworden op: 26 dec 2011, 16:45
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Re: Safety lights
Tja, als de RT heeeeel erg goedkoop is en als topic starter liever sleutelt dan rijdt, is het vast een goede keuze. Maar aan de hand van de vraagstelling in de opening, stel ik vast dat hij nog niet erg diep is ingelezen in de materie. Ook mijn advies in deze (op het gevaar af dat het wel erg eentonig wordt): lekker laten staan dat hok...
Bert M
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Re: Safety lights
Of het een kwestie van een nieuwe accu & wissen van de storing zal zijn zullen we hopelijk nog gaan lezen in zijn reactie.
Uiteraard heb ik hem aanbevolen een aankoopkeuring te laten doen bij Kenny.
Naast de tip het ABS systeem uit te testen op een rustig stukje weg met de achterrem.
Hopelijk wordt vervolgd.
Uiteraard heb ik hem aanbevolen een aankoopkeuring te laten doen bij Kenny.
Naast de tip het ABS systeem uit te testen op een rustig stukje weg met de achterrem.
Hopelijk wordt vervolgd.
Laatst gewijzigd door Inspector Gadget op 04 jun 2013, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Safety lights
Ik blijf maar even in de off topic modus met jullie welbevinden: Misschien hoeft meneer niet veel voor de fiets te betalen. Dan zou hij ondanks het defect nog steeds een goede koop kunnen hebben,
Re: Safety lights
Ehm eh jullie kunnen hem nog zien staan op de website van motoport Hillegom hij staat bovenaan als je als zoekopdracht bmw r1100rt intikt dan zie je hem meteen.
Ik krijg voor mijn BMW K1100LT uit 1999 terug 1750, ik moet dan 3750 euro bijleggen voor deze machine uit 2001.
Even voor de goede ode afgezien het feit dat de ABS flikkert dit zie ik vaak op youtube bij andere r1100 en tevens bij r1150rt als men daar hun motor laten showen en testritten mee doen.
Hij rijd echt super voor je het weet zit je zo op de 140 km p/u hij zit ook comfortabel rechtop een hele goede houding, dit is ook vanwege mijn nekhernia klachten prettig rijden en zitten.
Ik ben benieuwd vrijdag 07 juni a.s. ik houd jullie op de hoogte.
(er is trouwens op motormaatje die avond een toerrit in Noord Holland misschien ben ik wel van de partij)
Ik krijg voor mijn BMW K1100LT uit 1999 terug 1750, ik moet dan 3750 euro bijleggen voor deze machine uit 2001.
Even voor de goede ode afgezien het feit dat de ABS flikkert dit zie ik vaak op youtube bij andere r1100 en tevens bij r1150rt als men daar hun motor laten showen en testritten mee doen.
Hij rijd echt super voor je het weet zit je zo op de 140 km p/u hij zit ook comfortabel rechtop een hele goede houding, dit is ook vanwege mijn nekhernia klachten prettig rijden en zitten.
Ik ben benieuwd vrijdag 07 juni a.s. ik houd jullie op de hoogte.
(er is trouwens op motormaatje die avond een toerrit in Noord Holland misschien ben ik wel van de partij)
- wil51
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 23 apr 2011, 14:34
- Type: R850RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Heemstede
Re: Safety lights
ABS lampje knippert bij aanzetten contact en starten motor. Bij wegrijden moet het na een paar meter rijden uitgaan. Als het lampje tijdens rijden brand of knippert is er toch echt een defect. Reparatie aan de ABS is zeer kostbaar.
- PaPinkelman
- Berichten: 1013
- Lid geworden op: 15 mar 2009, 23:44
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: BMW F800GT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Helmond
- Locatie: Stiphout
Re: Safety lights
De ABS lampjes horen echt uit te gaan na een paar meter rijden, anders is het echt niet goed! Zie ook de andere antwoorden.hamradio schreef:Even voor de goede ode afgezien het feit dat de ABS flikkert dit zie ik vaak op youtube bij andere r1100 en tevens bij r1150rt als men daar hun motor laten showen en testritten mee doen.
Hm, als dat je criterium is, had je beter voor iets anders kunnen kiezen. Jouw K1100LT had die eigenschap zeker ook....hamradio schreef:Hij rijd echt super voor je het weet zit je zo op de 140 km p/u
Groeten,
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
- wil51
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 23 apr 2011, 14:34
- Type: R850RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Heemstede
Re: Safety lights
Ik heb de indruk dat hij hem al heeft gekocht. Zit wel 6 maanden garantie op van Motoport. Kan Motoport toch de ABS gaan repareren.J vd B te V schreef:Ik blijf er bij: NIET doen! !!!!
Groeten van Jan via Tapatalk
Re: Safety lights
Ja, , maar wel alle toestanden en ergernissen er bij.....
Groeten van Jan via Tapatalk
Groeten van Jan via Tapatalk
- PaPinkelman
- Berichten: 1013
- Lid geworden op: 15 mar 2009, 23:44
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: BMW F800GT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Helmond
- Locatie: Stiphout
Re: Safety lights
Geeft altijd gez...k, want valt het nu wel of niet onder 'normale' slijtage. Je kan dat soort zaken beter vooraf regelen/afspreken. En reparatie van ABS kan errug duur zijn, zal Motoport uit eigen beweging niet snel doen en wellicht proberen met kleine reparaties de 6 maanden uit te zingen. Afdoende reparatie door complete vervanging van ABS pomp o.i.d. zal al gauw meer kosten dan de marge die ze op de motor gemaakt hebben...wil51 schreef:Zit wel 6 maanden garantie op van Motoport. Kan Motoport toch de ABS gaan repareren.
Groeten,
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
- wil51
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 23 apr 2011, 14:34
- Type: R850RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Heemstede
Re: Safety lights
Ben benieuwd of de ABS lampjes nog knipperen na afleveren van de motor. Motor staat niet meer op de website motoport.
Re: Safety lights
BMWR1100RT idd gekocht ABS werkt prima was dus toch de accu die leeg was.
Na 2 dagen te hebben gerden zie ik dat het neutraal lampje van de vrijstand af en toe weg valt en soms helemaal niet opkomt misschien de bedrading.
Het windscherm heb ik uitgetest gaat goed omlaag maar niet goed omhoog, ach wat ik heb 6 maanden garantie erop en motorport Hillegom bestaat toch om zijn kwaliteit?
Na 2 dagen te hebben gerden zie ik dat het neutraal lampje van de vrijstand af en toe weg valt en soms helemaal niet opkomt misschien de bedrading.
Het windscherm heb ik uitgetest gaat goed omlaag maar niet goed omhoog, ach wat ik heb 6 maanden garantie erop en motorport Hillegom bestaat toch om zijn kwaliteit?
- wil51
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 23 apr 2011, 14:34
- Type: R850RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Heemstede
Re: Safety lights
Tja wat zal ik zeggen over motoport Hillegom.hamradio schreef:BMWR1100RT idd gekocht ABS werkt prima was dus toch de accu die leeg was.
Na 2 dagen te hebben gerden zie ik dat het neutraal lampje van de vrijstand af en toe weg valt en soms helemaal niet opkomt misschien de bedrading.
Het windscherm heb ik uitgetest gaat goed omlaag maar niet goed omhoog, ach wat ik heb 6 maanden garantie erop en motorport Hillegom bestaat toch om zijn kwaliteit?
1x servicebeurt laten doen in Hillegom en dan zeggen dat het door het koude weer komt dat motor zo slecht liep na de servicebeurt. Harry Meyer in Lijnden (toen nog in Badhoevedorp) heeft motor opnieuw afgesteld en nu al jaren een tevreden klant bij Harry Meyer.
Als je een motor aflevert waar je 350 euro afleverkosten voor moet betalen, dan zou ik verwachten dat alles wordt getest of het goed werkt.
Re: Safety lights
Lijkt mij inderdaad een hele slechte start & beurt.
Wat ik helaas wel vaker vernomen heb over MP Hillegom.
Wat betref de neutraal-schakelaar kan het iets eenvoudigs zijn als vervuiling, komt wel vaker voor door de locatie waar die schakelaar zich bevindt.
In het ongunstigste geval is de schakelaar versleten en dient vervangen te worden.
Een bedradingsprobleem in die hoek heb ik niet eerder over gelezen, vervuiling en/of versleten weer wel.
Je kunt zelf een hele eenvoudig test doen;
Als je in neutraal staat en het neutraal-lampje gaat niet aan, terwijl je de koppeling ingetrokken houd (veiligheid), je motor heen en weer (metertje of wat) duwen.
Springt dan alsnog je neutraal-lampje aan dan is het geen bedradingsprobleem.
Wat betreft het raammechanisme is m.i. best wel ernstig, en als je niet oppast een kostbare reparatie.
Ik zou daar *nu* werk van maken dat het spoedig wordt opgelost, het hoort zeker niet zo.
Wat ik helaas wel vaker vernomen heb over MP Hillegom.
Wat betref de neutraal-schakelaar kan het iets eenvoudigs zijn als vervuiling, komt wel vaker voor door de locatie waar die schakelaar zich bevindt.
In het ongunstigste geval is de schakelaar versleten en dient vervangen te worden.
Een bedradingsprobleem in die hoek heb ik niet eerder over gelezen, vervuiling en/of versleten weer wel.
Je kunt zelf een hele eenvoudig test doen;
Als je in neutraal staat en het neutraal-lampje gaat niet aan, terwijl je de koppeling ingetrokken houd (veiligheid), je motor heen en weer (metertje of wat) duwen.
Springt dan alsnog je neutraal-lampje aan dan is het geen bedradingsprobleem.
Wat betreft het raammechanisme is m.i. best wel ernstig, en als je niet oppast een kostbare reparatie.
Ik zou daar *nu* werk van maken dat het spoedig wordt opgelost, het hoort zeker niet zo.
Re: Safety lights
Heb vandaag zaterdag 20-07-2013 een testrit mogen doen op een BMW R1150RT bij Motorport Hillegom, deze staat te koop voor 7.999hij is er eentje uit 2003 en er staat 27600 op de teller.
Om het verschil te weten en dat heb ik inderdaad gemerkt tijdens die rit viel me meteen het schakelen op probleemloos van 1 naar de 6de versnelling meer power dan die r1100rt van mij.
Ook de verlichting is anders alleen was het dimlicht stuk heb met stadslicht gereden ook best mooi aan 2 kanten kleine verlichting.kortom meer power 6 versnellingen Hydraulische koppeling en oh ja als je zijstandaard uitklapt blijft de motor lopen bij die van mij niet, die krijg je geen eens aan als de zijstandaard uitstaat.
Wat een minpunt is bij de R1150RT is de kuipruit die stelde niet veel voor toen ik erop zat bleef ik maar aan dat knopje drukken maar hij bleek al op zijn allerhoogst te staan, en de buddy is anders.
Ik heb bij motoport Hillegom nogmaals een monteur laten test rijden op mijn R1100RT want het blijft een verrassend iets hoor als je van 2 naar 3 schakelt het is net of je er steeds naast zit met een doffe klap erbij, volgens die monteur hoort dit zo bij deze uitvoering, doch moet ik er steeds aan wennen en bij die R1150RT was dit niet het geval, maar wat is wijsheid, ik kan nu mijn huidige R1100RT weer inruilen en moet dan 3000 euro bijleggen.
Iemand anders ook ervaring met schakelen van 2 naar 3?
Om het verschil te weten en dat heb ik inderdaad gemerkt tijdens die rit viel me meteen het schakelen op probleemloos van 1 naar de 6de versnelling meer power dan die r1100rt van mij.
Ook de verlichting is anders alleen was het dimlicht stuk heb met stadslicht gereden ook best mooi aan 2 kanten kleine verlichting.kortom meer power 6 versnellingen Hydraulische koppeling en oh ja als je zijstandaard uitklapt blijft de motor lopen bij die van mij niet, die krijg je geen eens aan als de zijstandaard uitstaat.
Wat een minpunt is bij de R1150RT is de kuipruit die stelde niet veel voor toen ik erop zat bleef ik maar aan dat knopje drukken maar hij bleek al op zijn allerhoogst te staan, en de buddy is anders.
Ik heb bij motoport Hillegom nogmaals een monteur laten test rijden op mijn R1100RT want het blijft een verrassend iets hoor als je van 2 naar 3 schakelt het is net of je er steeds naast zit met een doffe klap erbij, volgens die monteur hoort dit zo bij deze uitvoering, doch moet ik er steeds aan wennen en bij die R1150RT was dit niet het geval, maar wat is wijsheid, ik kan nu mijn huidige R1100RT weer inruilen en moet dan 3000 euro bijleggen.
Iemand anders ook ervaring met schakelen van 2 naar 3?
Re: Safety lights
/Dit gaat redelijk off-topic, je kunt beter een nieuw, eigen draadje beginnen.
Kortom:
Bij een proefrit blijkt het dimlicht al defect, dus aan die motor is geen donder gedaan, ff heel plat gezegd.
Als je die 1150RT zou overwegen zou ik een aanschafkeuring laten doen. Of door EriK van Lent of door Kenny van MotorServiceAmersfoort.
Tenzij je röntgen-ogen hebt en hen volledig vertrouwd.
Ik hou er niet van dat ze een mogelijk probleem bagatelliseren met de stelling dat het hoort bij het model, dan sta je in mijn optiek niet in voor de kwaliteit van je werk.
Ik heb ook een 1100RT gehad, ruim 3 jaar, en nimmer schakelproblemen gehad, anders dan in den beginne de gewenning.
Maar daarna de spreekwoordelijke warm mes door boter.
/OffTopic Mode Uit.
Kortom:
Bij een proefrit blijkt het dimlicht al defect, dus aan die motor is geen donder gedaan, ff heel plat gezegd.
Als je die 1150RT zou overwegen zou ik een aanschafkeuring laten doen. Of door EriK van Lent of door Kenny van MotorServiceAmersfoort.
Tenzij je röntgen-ogen hebt en hen volledig vertrouwd.
Ik hou er niet van dat ze een mogelijk probleem bagatelliseren met de stelling dat het hoort bij het model, dan sta je in mijn optiek niet in voor de kwaliteit van je werk.
Ik heb ook een 1100RT gehad, ruim 3 jaar, en nimmer schakelproblemen gehad, anders dan in den beginne de gewenning.
Maar daarna de spreekwoordelijke warm mes door boter.
/OffTopic Mode Uit.
- wil51
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 23 apr 2011, 14:34
- Type: R850RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Heemstede
Re: Safety lights
De topic starter laat helemaal niets meer van zich horen.
- Bert M
- Erelid
- Berichten: 2313
- Lid geworden op: 26 dec 2011, 16:45
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Re: Safety lights
Dus als ik snel een rekensommetje maak, dan heb je de K1100 ex-politie motor in mei van dit jaar ingeruild voor EUR 1750,00 op de R1100RT met een bijbetaling van EUR 3750,00. Diezelfde R1100RT ga je nu weer inruilen op een R1150RT met een bijbetaling van EUR 3000,00. Dit betekent dus dat de R1150RT van 2003 met 27600 km op de klok kort gezegd jou nu EUR 8500,00 gaat kosten...?!?
Kijk eens op wat verschillende verkoopsites en trek nou eens een eerlijke conclusie voor jezelf over hoe je tot op heden behandeld bent door dit bedrijf (commercieel én after sales!) en vergelijk dan ook eens hun vraagprijzen met die van andere aanbieders
Bert M
Kijk eens op wat verschillende verkoopsites en trek nou eens een eerlijke conclusie voor jezelf over hoe je tot op heden behandeld bent door dit bedrijf (commercieel én after sales!) en vergelijk dan ook eens hun vraagprijzen met die van andere aanbieders
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh