Steunbetuiging in de coronacrisis . . .

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Steunbetuiging in de coronacrisis . . .

Ongelezen bericht door EileRT »

Beste RT-forum leden,

Vanuit ons RT Café willen wij jullie heel veel sterkte toewensen in de wereldwijde coronacrisis. We hebben er allen mee te maken. In onze levens en in de levens van onze dierbaren.

Weet dat wij jullie zorgen delen in deze moeilijke tijd over gezondheid en mogelijk ook over werk en inkomen.

We hopen dat we deze onwerkelijke, kwetsbare en angstige periode spoedig achter ons kunnen laten.

Namens het RT-forum team,

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
Baird
2023
2023
Berichten: 4304
Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Re: Steunbetuiging in de coronacrisis . . .

Ongelezen bericht door Baird »

Tsja, het "is de dag dat je wist dat ging komen" of zo iets kroms gezegd, het zat er aan te komen. Het is een goede 'oefening' voor als het echte Killer Virus komt, lees de verhalen over de Spaanse griep maar eens. Het blijft triest als jezelf of je omgeving hier de prijs voor moet betalen, sterkte!
Met vriendelijke motorgroet
BeRT



R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
fransgabler

Re: Steunbetuiging in de coronacrisis . . .

Ongelezen bericht door fransgabler »

In vergelijk met bovenstaande post van @EileRT zijn we in april 2021 een jaar verder.

Er is teveel gebeurd om allemaal op te noemen, maar het belangrijkste is inmiddels dat er op diverse plekken tegelijkertijd effectieve vaccins zijn ontwikkeld. Het is lastig om uit de sterk uiteenlopende van nieuwsberichten de juiste te vissen, maar het gaat er langzamerhand op lijken dat in de zomer van 2021 het nieuwe normaal weer een stukje dichterbij komt.

Uit een prikkalender is zelfs ongeveer af te leiden vanaf wanneer welke groepen uit de samenleving gevaccineerd zouden kunnen worden. Een paar weken na de eerste prik is vastgesteld dat er niet meer besmet kan worden in passieve en actieve zin.

Voor Nederland voel ik me nix te groot om daar rond te toeren, maar het zou mooi zijn om met die grote brommerd de grens weer veilig over te kunnen. Uitdagende hoogteverschillen met dito bochten en uitgestrekte bosgebieden, boomgrenzen op hoogte en passen tot zo'n 2700 mtr boven zeespiegel komen we hier helaas niet tegen.
Mooi meegenomen is dat de max snelheid naar die hoogtes toe vaak een stukje prettiger ligt voor een RT dan de nationale limiet, die nauwelijks de 3250 tpm te boven gaat. Een hardrijder ben ik niet, maar bij dat toerental als kruissnelheid koeken de zuigerveren in hun behuizing vast.

Als het vaccinatieprogramma niet teveel tegenwind ondervindt door haperende leveringen, wantrouwen tegen bepaalde types vaccins en organisatorische onvolkomenheden, dan wens ik alle leeftijds-en beroepsgroepen van dit forum nog deze zomer de mogelijkheid voor een veilige grensoverschrijdende vakantie toe.
.
IMG_4763.jpeg
Alleen over de grens zo mee te maken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “RT Café”