QC Motortechniek - een nieuw en goed BMW onderhouds adres

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
wobbert
Berichten: 223
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:11
Type: R1200RT
Bijz: Van Harten special
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Almere

QC Motortechniek - een nieuw en goed BMW onderhouds adres

Ongelezen bericht door wobbert »

Via FB bij QC Motortechniek terecht gekomen. Ik ken Quido al vanuit zijn Van Harten tijd (daar werkten toen ook Niels en Rick, die nu MSA vormen).
Na VH heeft hij gewerkt bij Motoport Almere en is nu part-time werkzaam bij Ottenhoff motoren.
Op de zaterdag en maandag is hij nu als ' QC motortechniek' werkzaam in het voormalige pand van Mantel Motoren, aan de Markerkant in Almere Stad. Zo ongeveer naast Motoport :-)

Voor mij een ideale plek aangezien ik ook in Almere Stad woon.
Quido benaderd voor een afspraak en van de week heeft hij de 180.000km service beurt uitgevoerd aan mijn R1200RT uit 2011. Enige bijzonderheid was teveel speling op het versnellingspedaal.
Na overleg de spullen besteld en afgelopen zaterdag heeft hij de betreffende onderdelen vervangen.
Al met al voor mij een dikke prima en dus heeft hij er een nieuwe tevreden klant bij. En gezien mijn jaarkm's gaat hij mij minstens 2x per jaar zien! _004

https://www.qcmotortechniek.nl/

Thx Quido!
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: QC Motortechniek - een nieuw en goed BMW onderhouds adres

Ongelezen bericht door EileRT »

Klinkt goed wobbert. _004

Van Harten "levert" na Niels en Rick van MSA nu dus ook een andere bekwame monteur met passie voor het vak af. Mooi dat hij deels voor zichzelf is begonnen en zich tevens profileert als één van de sponsors op ons RT-forum . _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
DuardoS
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 nov 2018, 10:42
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW R1100GS 1996
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Huizen

Re: QC Motortechniek - een nieuw en goed BMW onderhouds adres

Ongelezen bericht door DuardoS »

Afgelopen zaterdag heeft Quido van QC Motortechniek in Almere mijn -1100- voorzien van stahlflex remleidingen. Je kunt aan alles zien dat hij een vakman is, zoveel kennis en ervaring en liefde voor motoren heb ik nog niet vaak gezien. Het liep die dag voor hem iets anders dan hij van tevoren gedacht had, waardoor hij pas veel later kon beginnen aan mijn motor, maar hij ging net zolang door tot het werk af was, want afspraak is afspraak, en dat zonder gemor of chagrijn. Toen de remleidingen erop zaten, heeft hij zelfs nog een CO meting gedaan en de motor gesynchroniseerd (en dat was hard nodig, zag ik toen). Het gevolg was, dat ik zaterdagavond pas ver na sluitingstijd weer naar huis reed, op een motor die ik bijna niet herkende. Ik dacht dat ze al mooi liep, maar het was niets vergeleken met hoe ze nu loopt. Wat een genot, vond het jammer dat ik na 20 minuten alweer thuis was.

Wat fijn dat er zo'n vakman vlakbij zit, ik ga voortaan voor al het onderhoud naar hem toe. Ik beveel hem hier ook van harte aan. Hij is wat lastig te vinden, maar hij zit in het pand van Mantel Motoren te Almere. _004
Gebruikersavatar
wobbert
Berichten: 223
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:11
Type: R1200RT
Bijz: Van Harten special
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Almere

Re: QC Motortechniek - een nieuw en goed BMW onderhouds adres

Ongelezen bericht door wobbert »

Gelukkig strookt dat met mijn ervaring Big RT Smile _004
Plaats reactie

Terug naar “RT Café”