AliExpress

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

AliExpress

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Wie koopt er wel eens iets voor zijn motor bij AliExpress >> en zo ja, welk(e) artikel(en)?
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
Nico4sen
2023
2023
Berichten: 990
Lid geworden op: 03 jul 2011, 12:26
Type: R1200RT
Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door Nico4sen »

Heb recent witte knippers (voor) gemonteerd afkomstig via ome Ali.

Hartelijke groet,

Nico

rayman111
Berichten: 70
Lid geworden op: 12 mei 2018, 22:05
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: zuid Holland

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door rayman111 »

Witte knipperlichten voor r1100rt, rvs kuip boutjes en een embleem


Hartelijk groeten van iPhone aan alle forumleden
R1100RT 98 / R1100R 97
Gebruikersavatar
Henk7777
Berichten: 284
Lid geworden op: 01 jun 2015, 15:39
Type: Overig R-serie
Bijz: 40 jaar GS editie
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ter Aar
Locatie: Ter Aar

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door Henk7777 »

Hallo,

knipperlichten, achterlichten, zadel e.d. voor mijn andere motoren.

Voor de BMW laatst een Motorcam systeem, camera voor en achter, moest wel douane rechten bijbetalen maar alsnog een koopje.

Gisteren nog een GPS tracking systeem.

Je moet natuurlijk wel goed kijken wat je koopt, alle waar naar zijn geld..dus er is ook wel eens iets tussen wat ik toch niet gebruik als ik het in handen heb..


Henk7777
BMW R1250GS 40 jaar GS editie 2021
Kawasaki Z750 H ltd 1981
Yamaha FS1 1969
Gebruikersavatar
QuickFix
Berichten: 726
Lid geworden op: 19 jul 2018, 11:13
Type: R1150RT
Bijz: Titan-grau, 2005
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
Contacteer:

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door QuickFix »

Voor de motor de bekende witte knipperlichtglaasjes (€15 per set) en LED-lichten (€3 per paar, wel daarna de knipperrelais modificeren), ook BMW stickers/badges en reserve sleutels (blanks).
Voor de Kymco 50cc scootert van mijn zoon GY6 onderdelen, zoals pakkingen en zuiger/zuigerveren, maar ook luchtfilter, spanningsspoel, regulator, bobine, bougie en LED-verlichting (gebruikt minder vermogen en geeft meer licht).

Heb er, tot op heden, geen problemen mee gehad en het *lijkt* hetzelfde spul als die je bij een Nederlandse webshop koopt (afgezien van specifieke BMW-merkartikelen dan).
Freude am Fahren
Gebruikersavatar
Arjan W
2024
2024
Berichten: 507
Lid geworden op: 22 apr 2013, 20:45
Type: R1150RT
Bijz: De bestuurder
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door Arjan W »

Ik weet niet..., ik eigenlijk niets. ik wil toch wel vaak dingen zien die ik koop of er echt van overtuigd zijn dat het goed is.
De rit is altijd het mooist, na de warme thuiskomt!Liever tien keer neon-yellow, dan een keer niet gezien.
Gebruikersavatar
Baird
2023
2023
Berichten: 4304
Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door Baird »

Voor de GS stuurverhogers, de winddeflectors moeten nog geleverd worden, de hugger lonkt zo ook de transparante uitbreiding van de handkappen ..

ja dus ....
Met vriendelijke motorgroet
BeRT



R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
Bens
Berichten: 142
Lid geworden op: 08 jul 2017, 09:39
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: 1200 GS
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: West-Friesland

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door Bens »

Breedstralers/mistlampen via Ali doen het prima en heeft mij 65,- gekost.
image.png
f

https://nl.aliexpress.com/item/Voor-BMW ... 8569e36-16
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
nomko

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door nomko »

Henk7777 schreef: 01 mei 2019, 14:36
Voor de BMW laatst een Motorcam systeem, camera voor en achter, moest wel douane rechten bijbetalen maar alsnog een koopje.
Heb je er een link van Henk? En hoeveel moest je er nog naast leggen voor de Nederlandse Staat?
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

https://www.aliexpress.com/wholesale?Se ... y&jump=afs
nomko schreef: 01 mei 2019, 21:19
Henk7777 schreef: 01 mei 2019, 14:36
Voor de BMW laatst een Motorcam systeem, camera voor en achter, moest wel douane rechten bijbetalen maar alsnog een koopje.
Heb je er een link van Henk? En hoeveel moest je er nog naast leggen voor de Nederlandse Staat?
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door EileRT »

Ik heb geen ervaring met AliExpress maar weet dat het producten zijn die geproduceerd worden in zgn. lage lonen landen. Ze worden via AliExpress vanuit het buitenland (buiten de EU) geleverd tegen relatief lage prijzen. Dat maakt het aantrekkelijk om te kopen. Nu wordt er heel veel geproduceerd in deze landen. Denk bijvoorbeeld aan kleding voor bekende merken die hier vele malen in onze dure euro’s over de kop gaan. En dit voor gerenommeerde bekende merken verkocht in onze prijzige (ook internet) winkels. En wat zijn we blij als er “iets” in de opruiming is of dat we korting krijgen. En dan nog betalen we er meer dan genoeg voor.

Mijn vragen:

Ik ben wel benieuwd hoe het zit met de Europese CE keuring. Denk daarbij aan bijvoorbeeld verlichting op de motor. In dit draadje zijn daar inmiddels al voorbeelden van. Heeft iemand daar informatie over?

En hoe zit het met de garantie? Deze zal waarschijnlijk met het verzenden middels de post als sneeuw voor de spreekwoordelijke zon verdwenen zijn. Heeft iemand daar ervaring mee?
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dingeman
Berichten: 599
Lid geworden op: 20 nov 2011, 11:31
Type: R1200RT
Bijz: Heb veel RT's t/m R1200RT (DOHC) gehad en gereden.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: West Brabant

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door Dingeman »

Even "de knuppel in het hoenderhok gooien", ofwel "de advocaat van de duivel spelen".

Het kopen van motoraccessoires/onderdelen en andere toebehoren voor de motor bij/via AliExpress, geeft mij het gevoel motoraccessoires/onderdelen en andere toebehoren voor de motor te kopen bij de bouwmarkt, bij de Lidl, bij de Aldi, bij de Hema, bij de Action etc. etc. etc. Ik denk dan bijv. aan de bekende goedkope motorkleding, helmen, motorolie en nog andere zaken. Ik vraag me eigenlijk af of men ook zijn motorbanden zou kopen bij AliExpress (mocht dat al mogelijk zijn).

Ik wil hiermee niet zeggen dat je zo nodig de "hoofdprijs" moet betalen voor zg A-merken of bij zg A-dealers, maar tussen de producten van AliExpress en de producten van de zg A-merken/A-dealers bestaat er nog een geheel andere markt met goede en kwalitatieve goede en betaalbare (motor)producten.

Maar is het mogelijk typisch iets Nederlands, "zo goedkoop mogelijk en liefst voor niets" ???
Om kilometers te rijden, moet je eerst meters maken.
Gebruikersavatar
siebke
Berichten: 754
Lid geworden op: 13 mei 2010, 16:50
Type: R1200RT
Bijz: 2009, bijna full options
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Peel en Maas

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door siebke »

EileRT schreef: 01 mei 2019, 23:28 knip......En hoe zit het met de garantie? Deze zal waarschijnlijk met het verzenden middels de post als sneeuw voor de spreekwoordelijke zon verdwenen zijn. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ja, onlangs BMW-emblemen voor op die lelijke zwarte afdekdop van de kroonplaat aangeschaft. Gezien de waarschuwing voor verliezen, gelijk 4 stuks :D en zeer tevreden.

Op bovenstaande vraag van Eilert: geen ervaring met garantie, maar (ook onlangs) een middenarmsteun voor de auto aangeschaft. Die beviel niet voor 100% maar is wel bruikbaar. Middels een 'dispute' bij Ali dit gemeld mét foto's als bewijsmateriaal en aangegeven dat ik de helft van het betaalde bedrag terug wilde. Binnen 24 uur reactie terug dat Ali de klacht gegrond vond én meteen het gevraagde bedrag teruggestort. En dat terwijl de verkopende partij het niet eens was met mijn klacht. Menig Europese/Nederlandse webwinkel kan hier dus nog een puntje aan zuigen.
As ut neet geit zoeas 't môt, dèn môt 't mèr zoeas ut geit
nomko

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door nomko »

Mijn dochter zat op Alibaba en Aliexpress en DX.com te kijken naar een helm die ze mooi vond. behalve dat je daar meer van die eierdopjes tegenkwam die wellicht hartstikke leuke en geinig is voor op een snorbrommertje waren de overige helmen niet echt BMW R1200Rt toerwaardig (motorcrosshelmen en rare helmen met van die vreemde poezenoortjes (wtf???). Daarnaast, toen ze toch een helm vond die ze wel leuk vond, stelde ik direct de vraag: EU/CE keuring????? Dus maar niet gedaan. Nu dus via een webshop in NL een mooie systeemhelm voor haar besteld en geleverd gekregen voor eenzelfde bedrag als die rare snorscooter poezenoortjes eierdopjes.

Voor kleine dingetjes zoals lampjes, hulpstukjes, etc denk niet dat het veel uitmaakt. Vind de Action kwaliteit zelfs in meeste gevallen belabberder dan de kwaliteit van die goedkoop gemaakte Chinese "prul". Goedkoop, duurkoop? Soms wel, soms niet. En denk dat het in het algemeen wel meevalt met de kwaliteit, vooral omdat de goederen via (internationale) website wereldwijd verkocht wordt. Dus moeten de Chinezen wel kwaliteit maken en leveren. Je zult zien dat er op Alibaba, Aliexpress, DX.com best wel veel A-merken en goede B-merken staan vermeld. Als dit soort verkoopsites troep, prul, bagger en rommel verkopen dan zal je daar echt geen Chinese/Aziatische A-merken en B-merken tegenkomen.

Blijft over garantie, op enkele sites lees ik dat het geen probleem is (retourservice) maar bij bepaalde merken die de sites aanbieden is het soms vechten tegen de bierkaai. Dus toch oppassen geblazen. Zo heb ik ooit iets besteld op DX.com (weet ff niet meer wat) maar de verkopende partij die hun waren via DX.com aanboden hadden een internationale helpdesk (beperkte talen o.a. gebrekkig met een sterk Aziatische dialect en uitspraak beladen Engels) en dat was telefonisch contact maar ook een chatsite. gevraagd naar retour zenden, bleek dat ze een site hadden waarop je alle gegevens kon invullen (o.a. naam, product, serienummer, verkoop/order nummer, etc) dat printte je dan uit, stuurde je op en kreeg je geld terug of nieuw product naar gelang je aangaf. Dus het kan wel (laatste heb ik niet gedaan maar ernaar gevraagd).
nomko

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door nomko »

siebke schreef: 02 mei 2019, 10:39
EileRT schreef: 01 mei 2019, 23:28 knip......En hoe zit het met de garantie? Deze zal waarschijnlijk met het verzenden middels de post als sneeuw voor de spreekwoordelijke zon verdwenen zijn. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ja, onlangs BMW-emblemen voor op die lelijke zwarte afdekdop van de kroonplaat aangeschaft. Gezien de waarschuwing voor verliezen, gelijk 4 stuks :D en zeer tevreden.

Op bovenstaande vraag van Eilert: geen ervaring met garantie, maar (ook onlangs) een middenarmsteun voor de auto aangeschaft. Die beviel niet voor 100% maar is wel bruikbaar. Middels een 'dispute' bij Ali dit gemeld mét foto's als bewijsmateriaal en aangegeven dat ik de helft van het betaalde bedrag terug wilde. Binnen 24 uur reactie terug dat Ali de klacht gegrond vond én meteen het gevraagde bedrag teruggestort. En dat terwijl de verkopende partij het niet eens was met mijn klacht. Menig Europese/Nederlandse webwinkel kan hier dus nog een puntje aan zuigen.
Dat is een zeer positieve ervaring! Goed om te horen dat het ook op die manier kan.
nomko

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door nomko »


Ja, onlangs BMW-emblemen voor op die lelijke zwarte afdekdop van de kroonplaat aangeschaft.
Had je daar een linkje van? zit er zelf ook een beetje mee als je naar beneden kijkt...lelijke zwarte dop.
Gebruikersavatar
siebke
Berichten: 754
Lid geworden op: 13 mei 2010, 16:50
Type: R1200RT
Bijz: 2009, bijna full options
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Peel en Maas

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door siebke »

nomko schreef: 02 mei 2019, 10:42

Ja, onlangs BMW-emblemen voor op die lelijke zwarte afdekdop van de kroonplaat aangeschaft.
Had je daar een linkje van? zit er zelf ook een beetje mee als je naar beneden kijkt...lelijke zwarte dop.
Link had ik via een post van een medelid hier op ons Forum. Probeer dus even via de zoekfunctie hier. Gaat wellicht sneller. Of gewoon op AliExpress met de zoekfunctie BMW-emblem. Er zijn verschillende groottes :geek:
As ut neet geit zoeas 't môt, dèn môt 't mèr zoeas ut geit
nomko

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door nomko »

siebke schreef: 02 mei 2019, 10:59
Link had ik via een post van een medelid hier op ons Forum. Probeer dus even via de zoekfunctie hier. Gaat wellicht sneller. Of gewoon op AliExpress met de zoekfunctie BMW-emblem. Er zijn verschillende groottes :geek:
Zal es zoeken op aliExpress. Wat is de juiste diameter van dat embleem?
Gebruikersavatar
Henk7777
Berichten: 284
Lid geworden op: 01 jun 2015, 15:39
Type: Overig R-serie
Bijz: 40 jaar GS editie
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ter Aar
Locatie: Ter Aar

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door Henk7777 »

nomko schreef: 01 mei 2019, 21:19
Henk7777 schreef: 01 mei 2019, 14:36
Voor de BMW laatst een Motorcam systeem, camera voor en achter, moest wel douane rechten bijbetalen maar alsnog een koopje.
Heb je er een link van Henk? En hoeveel moest je er nog naast leggen voor de Nederlandse Staat?
https://nl.aliexpress.com/item/2-0-inch ... 4c4dNpdgAZ

Ik heb de duurste versie, wifi, GPS en aparte knop voor foto's, moest 39 euro aan douane rechten bijbetalen.
Ophalen en betalen bij de Primera in de buurt.
Ik heb de camera voor onder de koplamp en achter boven het achterlicht, de beelden zijn erg netjes.
Via een GPS reader kunt je op de PC zien waar je gereden hebt en de snelheid.
De App is simpel maar het werkt.
Ik had wat technische vragen aan de verkoper, deze werden heel netjes beantwoord..

Als je bij Ali een probleem hebt, duidelijk aangeven wat het probleem is en je krijgt je geld terug, artikel terugsturen hoeft niet.
Ik heb het zelf een keer ondervonden, geen probleem..

Henk7777
BMW R1250GS 40 jaar GS editie 2021
Kawasaki Z750 H ltd 1981
Yamaha FS1 1969
Gebruikersavatar
siebke
Berichten: 754
Lid geworden op: 13 mei 2010, 16:50
Type: R1200RT
Bijz: 2009, bijna full options
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Peel en Maas

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door siebke »

nomko schreef: 02 mei 2019, 13:52
siebke schreef: 02 mei 2019, 10:59
Link had ik via een post van een medelid hier op ons Forum. Probeer dus even via de zoekfunctie hier. Gaat wellicht sneller. Of gewoon op AliExpress met de zoekfunctie BMW-emblem. Er zijn verschillende groottes :geek:
Zal es zoeken op aliExpress. Wat is de juiste diameter van dat embleem?
Deze is 45 mm. Er blijft bij mijn -1200- net een klein randje zwart zichtbaar, mar dat vind ik niet storend. Ook ff de link opgesnord:
https://www.aliexpress.com/snapshot/0.h ... 2981208009
en
https://www.aliexpress.com/snapshot/0.h ... 2981208009

Er is keuze uit diverse uitvoeringen. Ik heb er 4 laten komen, 2 standaard en 2 carbonlook (vandaar beide links), was in totaal voor nog geen € 6,-- :D . Er zit al plaksticker op de achterzijde. Heb 't wel 24 uur rustig laten hechten, anders is er blijkbaar kans dat het loslaat. Vond de standaard het mooiste.
As ut neet geit zoeas 't môt, dèn môt 't mèr zoeas ut geit
Gebruikersavatar
QuickFix
Berichten: 726
Lid geworden op: 19 jul 2018, 11:13
Type: R1150RT
Bijz: Titan-grau, 2005
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
Contacteer:

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door QuickFix »

EileRT schreef: 01 mei 2019, 23:28Nu wordt er heel veel geproduceerd in deze landen. Denk bijvoorbeeld aan kleding voor bekende merken
De producten die doorgaans op AliExpress aangeboden worden zijn niet direct te vergelijken met (bekende) merkproducten: de kwaliteit is doorgaans prut vergeleken met de merken.
Daar is de prijs dan ook naar en je wilt ook zeker niet voor goedkope prul gaan als je leven oid ervan afhangt: hiervoor moet je gewoon echt naar een Nederlandse (of Europese) leverancier gaan, zodat je ook nog bepaalde garanties en rechten hebt.

De laatste jaren zie je steeds vaker echte merkproducten die worden aangeboden op AliExpress: de prijzen hiervan zijn "Zachter" dan de prijzen die je hier in de winkel betaald, maar lang niet zo goedkoop als vergelijkbare producten van niet-merken op AliExpress.
Vergeet niet dat je de kans hebt dat je over je nieuwe product bij invoer BTW (bij producten tussen de €22 en €150) en invoerrechten (boven de €150) moet betalen, dus het kan zijn dat je uiteindelijk toch (ongeveer) net zo duur uitbent als wanneer je het hier in de EU had gekocht.
EileRT schreef: 01 mei 2019, 23:28 Mijn vragen:

Ik ben wel benieuwd hoe het zit met de Europese CE keuring. Denk daarbij aan bijvoorbeeld verlichting op de motor. In dit draadje zijn daar inmiddels al voorbeelden van. Heeft iemand daar informatie over?
Even kort door de bocht: 95%-99% van de producten uit China heeft geen EU/CE keurmerk en mogen dus niet in de EU commercieel verhandeld worden (prive kopen vanuit China mag dus wel).

En ja, ik weet het: op bijna alle producten staat wel CE, maar dat is een afkorting voor "China Export" en niet van "Conformité Européenne" waar het keurmerk voor staat.
Afbeelding

Juridisch gezien zul je doorgaans ook een aantal zaken, zoals lichtglazen, maar zeker ook helmen e.d., niet mogen gebruiken omdat er simplelweg geen E of ECE-keurmerk op staat; mocht er iets gebeuren, dan zal een verzekering hier zeker moeilijk over gaan doen.
EileRT schreef: 01 mei 2019, 23:28En hoe zit het met de garantie? Deze zal waarschijnlijk met het verzenden middels de post als sneeuw voor de spreekwoordelijke zon verdwenen zijn. Heeft iemand daar ervaring mee?
Garantie heb je niet.

Als je pakje niet aankomt of beschadigd is (ook tijdens transport), dan kun je een "Dispute" indienen.
Wanneer je, als gebruiker, een goede reputatie hebt (diamond member of hoger) dan is de kans groot dat deze in jouw voordeel wordt beoordeeld door AliExpress en dan krijg je (een deel van) je geld terug.
Bij twijfelgevallen moet je bewijsstukken (foto's) meesturen.

Gaat een artikel na een tijdje stuk of ben je gewoon ontevreden over het artikel, dan heb je eigenlijk gewoon pech.
Je kunt dan contact opnemen met de verkoper, maar uiteindelijk komt het er hier op neer dat je het artikel terug kan sturen en dat je dan een vervanger terugkrijgt.

Aangezien het terugzenden meestal dermate duur is, is dat eigenlijk een verloren race, dus geef je het al gauw op.
Vooral ook omdat het Engels van verkopers meestal zo verschrikkelijk slecht is, dat het bijna ondoenlijk is om hen uit te leggen waarom je een artikel terug wilt sturen of wat er precies stuk is.
Freude am Fahren
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door EileRT »

Bedankt voor je antwoorden op mijn vragen QuickFix.

Zoals gezegd heb ik geen ervaring met AliExpress en ben ik ook nooit in de verleiding geweest om wel bij hen te kopen. Ik ga altijd voor kwaliteit, service en garantie en betaal daar graag voor. Maar dit terzijde.
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
1-handed
Berichten: 1025
Lid geworden op: 12 jul 2011, 20:01
Type: R1200RT
Bijz: www.1-handed.com
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Sappemeer
Contacteer:

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door 1-handed »

Mooie verlichte schakelaars voor de ventilator en mistlampen
https://www.1-handed.nl/bmwr1200rt
Gebruikersavatar
Baird
2023
2023
Berichten: 4304
Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door Baird »

Ik zoek meestal bij Wunderlich, Hornig of die andere jongens wat ik hebben wil en hoe het heet, vervolgens vindt je hetzelfde product bij Ali voor pakweg 20/30% van de Europese prijs. Het zou me niet verbazen als Wunderlich en vrienden dat spul ook in China laten maken maar dan met hun logo er op, zonder logo gaan ze via Ali. Als je ziet wat er in Europa voor een stukje plastic gevraagd wordt weet je dat je getild wordt ...

Wunderlich cockpit glare protection en dan

Ali Motorcycle Speedometer Case Odometer Gauge Cover
Met vriendelijke motorgroet
BeRT



R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
Gebruikersavatar
Wigo
Berichten: 116
Lid geworden op: 03 sep 2015, 10:37
Type: R1200RT/LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Groene Hart

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door Wigo »

Ooit eens een set spiegels voor een r1150rt gekocht. Betrof hier complete spiegels incusief glas, binnenwerk en kappen in kleur. Was een kwestie van de oude er af tikken en de nieuwe er op klikken. Er was een miniem kleurverschil met de rest van het plaatwerk maar ik was er 100 procent tevreden mee. Volgens mij rond de 120 euro betaald voor 2 complete spiegels. Ik had ze binnen 3 weken in huis.
Motorhistorie: cb550f, cb750kz, cx500c, vf700c, k75, r850r, r1100rt, r1150rt, r1200gs, k75, k75rt, r1150rt, r1200rt
Nu r1200rt lc
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: AliExpress

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Spiegels te kust en te keur bij Aliexpress

R850RT R1100RT R1150RT
https://nl.aliexpress.com/af/mirroRs-r1 ... _new_app=y

R1200RT
https://nl.aliexpress.com/af/mirrors-r1 ... _new_app=y
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “RT Café”