Eerste echte rit op mijn nieuwe aanwinst!

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
hugo75
Berichten: 54
Lid geworden op: 17 nov 2020, 20:49
Type: R1200RT
Bijz: Gruwelijk mooi voor zijn leeftijd!
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Brabant

Eerste echte rit op mijn nieuwe aanwinst!

Ongelezen bericht door hugo75 »

Hallo allemaal.......het is niet dat ik wat zinnigs te melden heb, maar vandaag was het te mooi weer om hem binnen te laten staan! Dus vanmiddag de navigatie aangezet en een lekker stukje wezen toeren door het hart van de Meierij. (Brabant) En het was fantastisch! Heerlijk met mijn klep in de zon gezeten in een heerlijk ontspannen houding. Wat ik wel merk is dat het zadel net zoveel steun geeft als een slagroom taart. Dus een bezoekje aan Tiger in den Haag staat al op de planning!

Maar als ik het hele plaatje vergelijk met wat ik hiervoor heb gereden aan motoren.....dan kan ik maar 1 ding zeggen en dat is dat ik nooit geen ander type motor meer wil hebben dan een RT. Voldoende power om vlot te rijden en de zit is echt super. Dat verstelbare scherm is ook top. Ik had hiervoor Pirelli Angel GT op mijn Kawasaki ZZR 1100. Daar had ik voor mijn gevoel iets meer feedback van dan de Continental Batlax B 023 die er nu onder zitten, maar dat kan ook wennen zijn natuurlijk. _oo_
Motorrijder sinds 2002

Kawasaki ZZR 1100
Bmw R1100s
Aprilia Tuono
Suzuki Gsxr 750
Suzuki TL1000r
Suzuki Gsx 600 srad
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Eerste echte rit op mijn nieuwe aanwinst!

Ongelezen bericht door EileRT »

Helemaal super man! TOP dat je met een Big RT Smile vandaag op je -1200- hebt gereden. De RT is ook een fantastische motor! _004

En ja, je vergelijking dat het originele zadel (en helemaal als deze iets ouder is) vergeleken kan worden als een steun van een slagroomtaart begrijp ik wel. TL lost dat voor relatief weinig geld voor je op zodat je uren en uren prettig kunt blijven sturen. En dat rijmt! :D
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
hugo75
Berichten: 54
Lid geworden op: 17 nov 2020, 20:49
Type: R1200RT
Bijz: Gruwelijk mooi voor zijn leeftijd!
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Brabant

Re: Eerste echte rit op mijn nieuwe aanwinst!

Ongelezen bericht door hugo75 »

Big RT Smile van het begin tot het einde.... ik kan niet wachten om weer de volgende tourrit te gaan maken! _004
Motorrijder sinds 2002

Kawasaki ZZR 1100
Bmw R1100s
Aprilia Tuono
Suzuki Gsxr 750
Suzuki TL1000r
Suzuki Gsx 600 srad
Plaats reactie

Terug naar “RT Café”