Shout-Out naar EileRT

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
fschuurman
Berichten: 353
Lid geworden op: 18 feb 2020, 22:51
Type: R1200RT
Bijz: R 1200 RT LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heerhugowaard
Contacteer:

Shout-Out naar EileRT

Ongelezen bericht door fschuurman »

Ik heb een hoop fora bezocht online. Ik vind de manier waarop EileRT de rol van Moderator uitvoert meer dan bijzonder prettig. Met veel empathie, geen zijden kiezen en respect en dank voor iedereen vind ik het een verbindende rol op deze wijze.

Ik wil EileRT hier een beetje voor in het zonnetje zetten en dankjewel zeggen dat je dit voor ons allemaal toch maar even elke keer doet.

proost!
Laatst gewijzigd door fschuurman op 26 jun 2021, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet,
Frank

Sinds 2018 herintreder op de motor.
Yamaha XT350 - Honda NT650V - BMW R1200RT/LC
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Shout-Out naar EileRT

Ongelezen bericht door EileRT »

Dankjewel . . . _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
Nico4sen
2023
2023
Berichten: 990
Lid geworden op: 03 jul 2011, 12:26
Type: R1200RT
Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân

Re: Shout-Out naar EileRT

Ongelezen bericht door Nico4sen »

Ik sluit me aan bij fschuurman. [emoji106]
fransgabler

Re: Shout-Out naar EileRT

Ongelezen bericht door fransgabler »

fschuurman schreef: 26 jun 2021, 21:58 Ik vind de manier waarop EileRT de rol van Moderator uitvoert meer dan bijzonder prettig. Met veel empathie, geen zijden kiezen en respect en dank voor iedereen vind ik het een verbindende rol op deze wijze.
Ik wil EileRT hier een beetje voor in het zonnetje zetten en dankjewel zeggen dat je dit voor ons allemaal toch maar even elke keer doet.
Heel goed Frank om daar even bij stil te staan! Een goed forum is immers niet vanzelfsprekend, daar gaat een berg tijd en energie in zitten.

Zo heb ik met EileRT wel eens digitale discussies - ik schrijf graag in de kantlijn - en schiet dan ook wel eens uit tot naast de pagina. In dat geval word ik beargumenteerd weer bij zinnen gebracht met een uitgebreide pb. Eilert schrikt er niet voor terug om daar tijd en energie in te steken. We zijn het niet altijd eens, maar komen er altijd wel uit.

Dat werk - want dat is onderhand het met zo'n uitdijend forum- is alleen maar meer geworden na het afscheid van Bert M.

Waar het me om gaat is dat er op het RT forum een duidelijke normgeving door de moderator wordt neergelegd, waardoor het forum niet ontaardt in posts die voorbijgaan aan het goede fatsoen. De ervaring die Frank noemt herken ik, nam vaker deel aan fora - o.a. van wat hoger gelegen cilinders aan beide kanten en van een staande twin met 270 graden krukas - en kreeg dan regelmatig commentaren onder ogen waar de honden geen brood van lustten. Dat had vaak te maken met verstrengeling van belangen en uitgesproken haantjesgedrag in de groep.

Eilert, je voert op een persoonlijk bescheiden maar met precisie en respect je moderatorklus uit op een wijze waar veel collega-moderatoren van andere fora een voorbeeld aan kunnen nemen. Dat is zeker niet vanzelfsprekend en je verdient daarmee dikke complimenten.

Het resultaat van die wijze van modereren is een forumcultuur die op een respectvolle en informatieve wijze vele rijders van een dikke boxer tourfiets met elkaar verbindt.
.
well done.png
.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Shout-Out naar EileRT

Ongelezen bericht door EileRT »

Bedankt voor de _004 _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
HenkvanR
Berichten: 389
Lid geworden op: 15 jun 2009, 09:53
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Apeldoorn
Locatie: Apeldoorn

Re: Shout-Out naar EileRT

Ongelezen bericht door HenkvanR »

Zo is het, mag best eens gezegd worden, TOP


Hartelijk groeten van iPhone aan alle forumleden
[groet]
HenkvanR -1200-
Plaats reactie

Terug naar “RT Café”