dodelijk ongeval n201 thv Ned. den Berg

Forum voor degene bij wie HET helemaal fout ging of slechts een "momentje" had. (Alleen serieuze postings en reacties graag)

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
alphonse

dodelijk ongeval n201 thv Ned. den Berg

Ongelezen bericht door alphonse »

Helaas is er op de N201 ( de dodeweg) T.H.V. Nederhorst den Berg weer een dodelijk ongeval gebeurt.
Volgens mij is dit met een BMW gezien de beelden op Gooi en Eemlander.
Ik begreep van mijn zoon dat het gaat om een 47 jarige vader van iemand bij hem op school.
Familie veel sterkte gewenst.

http://www.gooieneemlander.nl/nieuws/re ... 8update%29
lange Jaap

Re: dodelijk ongeval n201 thv Ned. den Berg

Ongelezen bericht door lange Jaap »

Heel triest maar begrijp uit de ingezonden stukjes eronder dat het (mogelijk) om zelfmoord gaat...
Vind het altijd verschrikkelijk om te moeten lezen dat een motorrijder is verongelukt temeer omdat mijn vrouw zij het in stilte zo de nodige angsten doorstaat als ik op mijn fiets zit.
Ze zit graag achterop maar als ze vraagd of ik op tijd thuis wil zijn en ik dan zeg dat ik mijn motor wel even vol overal langs zal sturen, neemt ze me dat niet bepaald in dank af.
Ik denk dat er niet altijd een reeel beeld gegeven wordt van de veiligheid van motorrijden.
Teneerste zijn er relatief meer onervaren motorrijders, ben je ervaren dan val je al niet in die risico categorie.
Ben je een agressieve of een defensieve rijder? ook dit scheelt al enorm.
En het belangrijkste: denk nooit voor een ander en rem liever een keer teveel dan dat je ergens bovenop knalt.
Bedenk ook dat als je iets minder geconcentreerd achterop een file inrijd je er makkelijk tussendoor kan schieten en een auto niet.
Tot slot: kijk waar je wel heen wil en niet waar je niet heen wil, mensen die bang zijn voor water rijden altijd de sloot in..
braba

Re: dodelijk ongeval n201 thv Ned. den Berg

Ongelezen bericht door braba »

Zwaar ongeval en volgens mij betreft het een BMW type GS die volledig tot schroot is omgebouwd. Het mooie weer nadert en de eerste motordoden zijn helaas weer aanwezig. Triest en alleen maar verliezers in deze casus. :(
alphonse

Re: dodelijk ongeval n201 thv Ned. den Berg

Ongelezen bericht door alphonse »

Het betrof hier inderdaad een aktie van zelf doding.
Ongelofelijk als je bedenkt dat deze man zelf op de ambulance zat en nu opgeraapt kon worden door zijn collega`s
en je moet er ook niet aan denken dat je de betreffende vrachtwagen chauffeur bent.
Jammer dat er op deze manier gehandeld is, er is toch wel wat aan medicatie te halen in je eigen ambulance?
Gesloten

Terug naar “(bijna) In de kreukels”