klein leed.....

Forum voor degene bij wie HET helemaal fout ging of slechts een "momentje" had. (Alleen serieuze postings en reacties graag)

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
Berrybeer
2023
2023
Berichten: 1414
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:40
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden
Locatie: Uden

klein leed.....

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Na maanden in mijn bananendoos gelegen te hebben was het vandaag dan zover.....ik zou mijn RT-forum badge op mijn motorjack bevestigen... _005

Uiteraard had ik de eerst de gebruiksaanwijzing nog eens goed nagelezen en ging vervolgens ijverig met de strijklbout aan de haal.. 8-) ....Helaas, hoe ik ook streek...de badge plakte voor geen meter... _002
Dan maar met naald en draad in de weer....maar na bijna een uur - en me een paar keer flink geprikt te hebben - was ik nog maar halverwege met al die kleine kl..steekjes en het zag er werkelijk niet uit...deed me een beetje denken aan die borduurwerkjes die mijn kinderen vroeger van de kleuterschool wel eens mee naar huis namen! Goed, de hele zaak maar weer lostornen...en per ongeluk ook natuurlijk een stuk rand van de Badge zélf losgetornd.. :shock:

Oké....dan maar op het internet zoeken.....hee...textiellijm....dat ik daar zelf niet op gekomen ben. 8-) Vlug naar de bouwmarkt voor een tubetje Bison textiel lijm. Nou dat werd helemaal een drama.....beide delen gelijkmatig insmeren, 5 minuten laten indrogen en vervolgens stevig aandrukken... Ammehoela..op een gegeven moment zat alles onder de lijm, mijn handen, mijn jack en de Badge bleef nóg niet zitten..... _003..

Nou heb ik helaas een kort lontje als mij iets - na uren proberen - niet lukt......dus mijn jack zit nu in de wasmachine en de Badge........ligt in 4 stukken in de kliko.... :twisted: :twisted:Maar goed.....ik zal op 't komende RT treffen eens goed kijken hoe anderen 'm op hun jack hebben zitten en dan .....toch maar weer een nieuwe bestellen...

nu eerst maar eens afwachten hoe mijn jack uit de wasmachine komt......zul je zien...
RHarryRT

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door RHarryRT »

Heb je geen moeder of oude tante die de techniek van het handwerken beheerst.
:D
Beamietoo

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Ik heb mijn met heldere sillyconekit gedaan. Naar een jaar zit ie nog mooi op z'n plek _004

Gr,
Kenny
Gebruikersavatar
Berrybeer
2023
2023
Berichten: 1414
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:40
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden
Locatie: Uden

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Berrybeer »

...hmm..moeder...helaas...oude tante....nope....heldere siliconenkit... :$ oké...had ik eerder moeten weten Kenny....maar dan wel voor de volgende Badge.. :D

Mijn jack kwam overigens net uit de wasmachine....helemaal schoon.....en met nog steeds dezelfde lijmresten....stond overigens ook op de verpakking van de Bison textiellijm..wasmachine bestendig _003

Ik had de schaar al klaar liggen om mijn jack bij zijn vermaledijde Badge te vervoegen....toen mijn dochter opperde dat ik de lijm misschien wel met terpetine kon verwijderen.....goed...een halve fles terpetine later lijkt dat 't wel 't geval te zijn :roll: ....nu zit ie wéér in de wasmachine om die stank er uit te krijgen.... :D
Dave

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Dave »

Berrybeer schreef:....nu zit ie wéér in de wasmachine om die stank er uit te krijgen.... :D
Met dit weer zou ik er de stank uit laten waaien. Goed excuus om te gaan rijden Big RT Smile
DVR1200RT

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door DVR1200RT »

Nou, vuurtje d'rbij en je gaat als de brandweer :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Berrybeer
2023
2023
Berichten: 1414
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:40
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden
Locatie: Uden

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Dave schreef: Met dit weer zou ik er de stank uit laten waaien. Goed excuus om te gaan rijden Big RT Smile
DVR1200RT schreef:Nou, vuurtje d'rbij en je gaat als de brandweer :lol: :lol: :lol:
Nou heren......met dat rijden komt het vanaf volgende week helemaal goed..... _004 .
Ik heb nu in ieder geval een 'brand'-schoon motor jack...ruikend naar Robijntje wasverzachter dat dan weer wel..... ;)
.....ik had overigens wel mijn nieuwe MP4 speler meegewassen.....die zat nog er nog in.....en niet één keer meegewassen....maar twee keer! _002
Gebruikersavatar
Baird
2023
2023
Berichten: 4308
Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Baird »

...............zou je niet eerst een paar dagen gaan fietsen voordat je op de motor stapt..............

ik zie volgende week je verhaal al komen: staat die eindelijk in mijn achtertuin, dondert die van de jiffy, tegen een bloempot die vervolgens omvalt en alle aarde verliest in mijn nieuwe helm,probeer ik die op te vangen maar vergeet dat ik nog een pot koffie had staan die toen om kiepte en ...................

..................staat die eindelijk op straat zit ik er op, slaat de motor in de eerste bocht af waardoor ik val en mijn spiegel naar de gallemieze en een dikke kras in de kuip, ben ik er eindelijk onder vandaan gekropen komt de buurman thuis in zijn Scania, zwaait naar me maar kijkt niet goed uit en rijdt over mijn motor heen .....................

ik zou nog eens rustig gaan zitten, paar keer diep ademhalen en vooral de tijd nemen om de zaken goed overdacht aan te pakken. Big RT Smile


[groet] -1150-
Met vriendelijke motorgroet
BeRT



R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
Gebruikersavatar
Berrybeer
2023
2023
Berichten: 1414
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:40
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden
Locatie: Uden

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Aaaahhhh....heerlijk Bert....eindelijk een oprecht meelevend forumlid... :D :D
.....je wilt niet weten wat er in gedachten al allemaal met mijn RT is gebeurd...... :oops:

(Berts Macabere Waarheden???)
Gebruikersavatar
Jenny54
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 159
Lid geworden op: 16 mar 2008, 22:38
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: Is van Jos, ik mag meerijden.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Diemen
Locatie: Diemen

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Jenny54 »

zal ik op het treffen dan maar naald en draad meenemen? :lol:
Berrybeer schreef:Na maanden in mijn bananendoos gelegen te hebben was het vandaag dan zover.....ik zou mijn RT-forum badge op mijn motorjack bevestigen... _005

Uiteraard had ik de eerst de gebruiksaanwijzing nog eens goed nagelezen en ging vervolgens ijverig met de strijklbout aan de haal.. 8-) ....Helaas, hoe ik ook streek...de badge plakte voor geen meter... _002
Dan maar met naald en draad in de weer....maar na bijna een uur - en me een paar keer flink geprikt te hebben - was ik nog maar halverwege met al die kleine kl..steekjes en het zag er werkelijk niet uit...deed me een beetje denken aan die borduurwerkjes die mijn kinderen vroeger van de kleuterschool wel eens mee naar huis namen! Goed, de hele zaak maar weer lostornen...en per ongeluk ook natuurlijk een stuk rand van de Badge zélf losgetornd.. :shock:

Oké....dan maar op het internet zoeken.....hee...textiellijm....dat ik daar zelf niet op gekomen ben. 8-) Vlug naar de bouwmarkt voor een tubetje Bison textiel lijm. Nou dat werd helemaal een drama.....beide delen gelijkmatig insmeren, 5 minuten laten indrogen en vervolgens stevig aandrukken... Ammehoela..op een gegeven moment zat alles onder de lijm, mijn handen, mijn jack en de Badge bleef nóg niet zitten..... _003..

Nou heb ik helaas een kort lontje als mij iets - na uren proberen - niet lukt......dus mijn jack zit nu in de wasmachine en de Badge........ligt in 4 stukken in de kliko.... :twisted: :twisted:Maar goed.....ik zal op 't komende RT treffen eens goed kijken hoe anderen 'm op hun jack hebben zitten en dan .....toch maar weer een nieuwe bestellen...

nu eerst maar eens afwachten hoe mijn jack uit de wasmachine komt......zul je zien...
Met vriendelijke groet
Jenny
Beheerder
Afbeelding
Gebruikersavatar
Baird
2023
2023
Berichten: 4308
Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Baird »

@berrybeer:

Zien we je zondag bij de MOFRA rit?

Dat is een hele mooie :
Berts Macabere Waarheden !!

[groet] -1150-
Met vriendelijke motorgroet
BeRT



R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
Gebruikersavatar
Berrybeer
2023
2023
Berichten: 1414
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:40
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden
Locatie: Uden

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Jenny...ik ga die badge er hoe dan ook zelf op krijgen... :D is het niet met de tip van Kenny (doorzichtige silliconenkit), dan wel mbh van mijn lieftallige echtgenote.......desnoods niet ik 'm er op ;)

Bert...wrijf 't nog maar een keer in.. :lol: de zomertijd - en daarmee mijn verzekering - gaat aanstaande zondagochtend pas in.....en mijn dealert doet nog steeds niet aan 'koopzondagen' en op de maandagen is ie overigens ook dicht _002 Ergo....ik heb mijn jongensdroom pas volgende week weer in mijn achtertuin staan...(tenminste als ik onder weg geen Scania chauffeur tegen kom.. :O )

Maar voor mij ook goed nieuws: morgen ga ik mijn helmen + ingebouwde Beahr headsets bij de Hobbyist ophalen en dan zet ik er meteen die fantastische stickers van Yves op... _005 .

Veel plezier bij de MOFRA rit aanstaande zondag _004 (dan zit ik bij mijn schoonouders....)
HVEI

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door HVEI »

Ja, ja, die badge...

Ik dacht ook: die strijk ik er wel even op.
Mijn vrouw zei: dat gaat niet!
Ik zei: natuurlijk wel, d'r zit toch zo'n strijkfolie op...

Goed. Ik houd dus heel eigenwijs de hete bout op de badge die ik eerst heel zorgvuldig op de juiste plek heb gelegd. De strijkbout is gelukkig groot genoeg denk ik nog. Past ruim over de badge dus dat kan niet fout.

Heren en dames, bevriende motorrijders, RT vrienden, dat kan wel fout!

De bout is heet, de badge van katoen vindt dat wel goed.
De motorjas? Da's een ander verhaal.
Goede jas hoor. Dane, wind en water dicht, comfortabel met goede pasvorm etc. Die jas kan niet tegen een hete bout. Verdomme...

Dat die strijkbout nu in mijn jas staat. Ja dat is vervelend. Daar baal ik natuurlijk van...
Veel erger is het: IK ZEI TOCH DAT DAT NIET GAAT.
(mijn vrouw heeft per ongelijk gelijk. Ik geef het niet graag toe.)

[groet]
Huub

Mijn schoonzusje is heel knap met naald en draad. Ik denk dat ik dit weekend even bij haar op de koffie ga.
Gebruikersavatar
Baird
2023
2023
Berichten: 4308
Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Baird »

@Berrybeer:

Niemand in de buurt die hem met een aanhanger kan ophalen of de dealer(of jij) die hem zaterdag even komt brengen een handelaarskentekenplaat erop?

Moet toch niet te flauw worden, hij verdient toch aan je?? Rijen met die handel !! Big RT Smile
Met vriendelijke motorgroet
BeRT



R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
Gebruikersavatar
Berrybeer
2023
2023
Berichten: 1414
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:40
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden
Locatie: Uden

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Berrybeer »

HVEI schreef:Ja, ja, die badge...

Ik dacht ook: die strijk ik er wel even op.
Mijn vrouw zei: dat gaat niet!
Ik zei: natuurlijk wel, d'r zit toch zo'n strijkfolie op...

Goed. Ik houd dus heel eigenwijs de hete bout op de badge die ik eerst heel zorgvuldig op de juiste plek heb gelegd. De strijkbout is gelukkig groot genoeg denk ik nog. Past ruim over de badge dus dat kan niet fout.

Heren en dames, bevriende motorrijders, RT vrienden, dat kan wel fout!

De bout is heet, de badge van katoen vindt dat wel goed.
De motorjas? Da's een ander verhaal.
Goede jas hoor. Dane, wind en water dicht, comfortabel met goede pasvorm etc. Die jas kan niet tegen een hete bout. Verdomme...

Dat die strijkbout nu in mijn jas staat. Ja dat is vervelend. Daar baal ik natuurlijk van...
Veel erger is het: IK ZEI TOCH DAT DAT NIET GAAT.
(mijn vrouw heeft per ongelijk gelijk. Ik geef het niet graag toe.)

[groet]
Huub

Mijn schoonzusje is heel knap met naald en draad. Ik denk dat ik dit weekend even bij haar op de koffie ga.
Geweldig verhaal Huub.. :D ik heb 'm nu al een paar keer gelezen en ik blijf m leuk vinden.. ;) . Blij dat ik niet de enige ben...Kun je niet de strijkbout óók op de andere mouw zetten? ..dan is 't net of het zo hoort... Big RT Smile
Gebruikersavatar
Jenny54
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 159
Lid geworden op: 16 mar 2008, 22:38
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: Is van Jos, ik mag meerijden.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Diemen
Locatie: Diemen

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Jenny54 »

zucht......wat is het toch heerlijk om een vrouw te zijn en gewoon binnen 10 minuten de badge netjes op de jas te krijgen :lol:

HVEI schreef:Ja, ja, die badge...

Ik dacht ook: die strijk ik er wel even op.
Mijn vrouw zei: dat gaat niet!
Ik zei: natuurlijk wel, d'r zit toch zo'n strijkfolie op...

Goed. Ik houd dus heel eigenwijs de hete bout op de badge die ik eerst heel zorgvuldig op de juiste plek heb gelegd. De strijkbout is gelukkig groot genoeg denk ik nog. Past ruim over de badge dus dat kan niet fout.

Heren en dames, bevriende motorrijders, RT vrienden, dat kan wel fout!

De bout is heet, de badge van katoen vindt dat wel goed.
De motorjas? Da's een ander verhaal.
Goede jas hoor. Dane, wind en water dicht, comfortabel met goede pasvorm etc. Die jas kan niet tegen een hete bout. Verdomme...

Dat die strijkbout nu in mijn jas staat. Ja dat is vervelend. Daar baal ik natuurlijk van...
Veel erger is het: IK ZEI TOCH DAT DAT NIET GAAT.
(mijn vrouw heeft per ongelijk gelijk. Ik geef het niet graag toe.)

[groet]
Huub

Mijn schoonzusje is heel knap met naald en draad. Ik denk dat ik dit weekend even bij haar op de koffie ga.
Met vriendelijke groet
Jenny
Beheerder
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jenny54
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 159
Lid geworden op: 16 mar 2008, 22:38
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: Is van Jos, ik mag meerijden.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Diemen
Locatie: Diemen

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Jenny54 »

Ik wens je veel succes Berrybeer, als je je vrouw er even op loslaat komt het zeker weten helemaal goed ;)
Berrybeer schreef:Jenny...ik ga die badge er hoe dan ook zelf op krijgen... :D is het niet met de tip van Kenny (doorzichtige silliconenkit), dan wel mbh van mijn lieftallige echtgenote.......desnoods niet ik 'm er op ;)

Bert...wrijf 't nog maar een keer in.. :lol: de zomertijd - en daarmee mijn verzekering - gaat aanstaande zondagochtend pas in.....en mijn dealert doet nog steeds niet aan 'koopzondagen' en op de maandagen is ie overigens ook dicht _002 Ergo....ik heb mijn jongensdroom pas volgende week weer in mijn achtertuin staan...(tenminste als ik onder weg geen Scania chauffeur tegen kom.. :O )

Maar voor mij ook goed nieuws: morgen ga ik mijn helmen + ingebouwde Beahr headsets bij de Hobbyist ophalen en dan zet ik er meteen die fantastische stickers van Yves op... _005 .

Veel plezier bij de MOFRA rit aanstaande zondag _004 (dan zit ik bij mijn schoonouders....)
Met vriendelijke groet
Jenny
Beheerder
Afbeelding
Gebruikersavatar
beamer1200rt
Berichten: 241
Lid geworden op: 10 okt 2009, 18:52
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS 2004
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Zeist

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door beamer1200rt »

Berrybeer schreef:(tenminste als ik onderweg geen Scania chauffeur tegen kom.. :O )
Wat is er mis met Scania chauffeurs? Wil je erover praten?

:(
Motorverleden: 2009 R12000RT, 2005 R1200RT, 2003 R1150RT, 2001 R1150RT, 2000 R1150GS, 1997 R1100RT, 1997 K1100LT, 1996 K75
Gebruikersavatar
Berrybeer
2023
2023
Berichten: 1414
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:40
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden
Locatie: Uden

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Berrybeer »

beamer1200rt schreef:
Berrybeer schreef:(tenminste als ik onderweg geen Scania chauffeur tegen kom.. :O )
Wat is er mis met Scania chauffeurs? Wil je erover praten?

:(
:D ......dat was eerder in dit topicje één van Berts Macabere Waarheden..ben ik er eindelijk onder vandaan gekropen komt de buurman thuis in zijn Scania, zwaait naar me maar kijkt niet goed uit en rijdt over mijn motor heen ........................ :lol:
Bart51
Berichten: 678
Lid geworden op: 26 jan 2010, 19:58
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW R850R
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Groene Hart
Locatie: Ter Aar

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Bart51 »

En wat denk je van zo'turks naai-atelier annex stomerij? Voor een habbekrats (5 euri en een vriendelijke glimlach van een turkse jongedame, als je geluk hebt) zit je embleem erop en goed! Daar ga je toch niet voor tobben met naald en draad?

Succes met het naaien!

groetjes Bart
Yamaha Maxim 1986 1996-1999
BMW R1100RS 1994 1999-2001
Honda Transalp 1998 2001-2003
Kawasaki ZR7S 2003 2003-2006
BMW R1100R 1997 2006-2010
BMW R1100RT 1999 2010-2014
BMW F650GS 2001 2014- 2017
BMW R850R 1999 met een Garmin Zumo 350 LM 1997-2020
Gebruikersavatar
Berrybeer
2023
2023
Berichten: 1414
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:40
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden
Locatie: Uden

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Bart, wat dacht je wat....

Ik heb inmiddels een nieuwe badge.......en meteen maar mijn grootste vriendin en tevens echtgenote hééél lief aangekeken... :-) :-) :-) :-) ....en zie daar!!!
(als je heel goed kijkt dan zie je de 'steekjes' nog zitten....)

Afbeelding
Bart51
Berichten: 678
Lid geworden op: 26 jan 2010, 19:58
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW R850R
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Groene Hart
Locatie: Ter Aar

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Bart51 »

Berrybeer,

Dat ziet eruit als vakwerk! Prima gedaan! Mijn complimenten!

Durf het haast niet te vragen, maar binnenkort krijg ik ook zo'n badge voor op mijn jas en voor een shirt. Denk jij dat ..................................

Hoor het graag!

groetjes Bart
Yamaha Maxim 1986 1996-1999
BMW R1100RS 1994 1999-2001
Honda Transalp 1998 2001-2003
Kawasaki ZR7S 2003 2003-2006
BMW R1100R 1997 2006-2010
BMW R1100RT 1999 2010-2014
BMW F650GS 2001 2014- 2017
BMW R850R 1999 met een Garmin Zumo 350 LM 1997-2020
Gebruikersavatar
Berrybeer
2023
2023
Berichten: 1414
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:40
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden
Locatie: Uden

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Bart, kheb een nog veel beter idee....neem je badge gewoon mee op 25 april en loop even naar Jenny.... :D
Ennuh....neem gerust ook wat polo's, t-shirts ed mee want je kunt er zelfs ter plaatse badges bijkopen...als we dan na het touren weer in Lunteren terugkeren, heef Jenny alles vakkundig en met liefde & een glimlach bevestigd.....toch Jenny?
jenny54 schreef:zal ik op het treffen dan maar naald en draad meenemen? :lol:
Gebruikersavatar
Jenny54
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 159
Lid geworden op: 16 mar 2008, 22:38
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: Is van Jos, ik mag meerijden.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Diemen
Locatie: Diemen

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Jenny54 »

!JOS! Heb ik geen tijd voor, ik moet met ons cabriootje mee om alle motormuizen tijdens het touren met veel liefde en een glimlach te filmen en fotograferen.
Neemt niet weg dat jullie gerust alle polo's, t-shirts ed gewoon mee kunnen nemen hoor. Ik heb bij de inschrijvingen gezien dat er heel wat beste vriendinnen en echtgenotes meekomen _004
De badges kunnen dan bij mij gekocht worden, doe ik toch nog wat. :D

Berrybeer schreef:Bart, kheb een nog veel beter idee....neem je badge gewoon mee op 25 april en loop even naar Jenny.... :D
Ennuh....neem gerust ook wat polo's, t-shirts ed mee want je kunt er zelfs ter plaatse badges bijkopen...als we dan na het touren weer in Lunteren terugkeren, heef Jenny alles vakkundig en met liefde & een glimlach bevestigd.....toch Jenny?
jenny54 schreef:zal ik op het treffen dan maar naald en draad meenemen? :lol:
Met vriendelijke groet
Jenny
Beheerder
Afbeelding
Bart51
Berichten: 678
Lid geworden op: 26 jan 2010, 19:58
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW R850R
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Groene Hart
Locatie: Ter Aar

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Bart51 »

Dat is nou mijn pech, heb ik eindelijk mijn motor en dan ben ik te laat met het inschrijven. Dus ik mag niet komen, snif snif (ik krijg die smilies niet hier).
Yamaha Maxim 1986 1996-1999
BMW R1100RS 1994 1999-2001
Honda Transalp 1998 2001-2003
Kawasaki ZR7S 2003 2003-2006
BMW R1100R 1997 2006-2010
BMW R1100RT 1999 2010-2014
BMW F650GS 2001 2014- 2017
BMW R850R 1999 met een Garmin Zumo 350 LM 1997-2020
HVEI

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door HVEI »

En bij mij zit de badge er nogsteeds niet op. Mijn schoonzusje, waarvan ik zei dat ze knap is met naald en draad, wil hem er wel opnaaien voor me. Geen probleem dus.
Jawel hoor.
Het probleem begint nu in IJsland.

Jazeker, IJsland. (Dat dit iets met een RT Badge te maken kan hebben geloof je niet, maar het is zo)
In IJsland besluit een vulkaan uit te barsten, stof in de lucht, geen vliegtuigen meer in de lucht...

... ja, mijn schoonzusje is op vakantie in Spanje. Ze zit er nu al een week langer. Of ze voor zondag terug is? Of ze dan ook nog voor zondag die verrekte badge op wil naaien?

We zien het zondag wel. Als de Badge niet op mijn zakje zit, zit hij in elk geval wel in mijn zakje. (zonder stof)

Huub
Gebruikersavatar
Berrybeer
2023
2023
Berichten: 1414
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:40
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden
Locatie: Uden

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Berrybeer »

HVEI schreef:We zien het zondag wel. Als de Badge niet op mijn zakje zit, zit hij in elk geval wel in mijn zakje. (zonder stof)

Huub
.......ik zeg niets.....nou ja....wel blij voor je Huub dat 't waarschijnlijk een graad of 19 a 20 wordt .. :D :D :D
Bart51
Berichten: 678
Lid geworden op: 26 jan 2010, 19:58
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW R850R
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Groene Hart
Locatie: Ter Aar

Re: klein leed.....

Ongelezen bericht door Bart51 »

Huub,

Ik hoop niet voor je dat iemand de badge vastgenaaid heeft!!!
Yamaha Maxim 1986 1996-1999
BMW R1100RS 1994 1999-2001
Honda Transalp 1998 2001-2003
Kawasaki ZR7S 2003 2003-2006
BMW R1100R 1997 2006-2010
BMW R1100RT 1999 2010-2014
BMW F650GS 2001 2014- 2017
BMW R850R 1999 met een Garmin Zumo 350 LM 1997-2020
Gesloten

Terug naar “(bijna) In de kreukels”