tja opmaken is heel belangrijk

Forum voor degene bij wie HET helemaal fout ging of slechts een "momentje" had. (Alleen serieuze postings en reacties graag)

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
sekels

tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door sekels »

Van de week op de ring A10, voor een keertje geen file, iedereen kon dus rustig door kachelen. Natuurlijk maar 80, maar het reed (mag ook wel om 2300 uur). Ik rij netjes rechts, want je kan toch niet harder, wordt ik ingehaald door een dame in een blauwe schaamluis (klein italiaans autootje). Deze is erg druk met van alles en nog wat, er moet een hoop bij geplamuurd worden... Ze haalt mij in, laat het gas los, en bedenkt ik ga er hier af.... Alleen reed ik daar een beetje in de weg... En dan gaat het zo snel... ik dacht alleen maar ik ga niet vallen, ik ga niet vallen...Shit ik ga plat.... :O

Nou dan ga je en het duurt heel lang voordat alles dan stopt met glijden... Een of andere toffe vrachtwagenbestuurder _004 uit zaandam, dwars over de weg, lampen aan, rustig uitstappen en mij helpen met het bouwpakket.... Ik zelf gelukkig niks (beetje blauw, gebutst ego..). O ja de dame... die had besloten om door te rijden...... Alleen de man in de grote auto was zo bijdehand om het kenteken even te noteren.

Ik dacht eerst het valt wel mee met de schade, natuurlijk de buitenkant, maar na het rechtopzetten kon ik de ene cilinder bewegen en dat was niet voordat ik erop stapte... Ben dus bang dat ik opzoek moet naar een andere motor _002
Paul cr

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Paul cr »

Verdimme, da´s niet mis wat je daar hebt meegemaakt ! :shock:
Gelukkig ben je zelf nog (relatief) goed weggekomen en da's het belangrijkste. De schade aan de motor is een ander verhaal. Ontzettend vervelend voor je, maar tis maar materiaal moet je maar denken. Hopelijk weten ze dat dametje op te sporen en (na demaquage _003 ) krijg je alles vergoed.
Veel sterkte en succes met de schadeafhandeling.
HVEI

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door HVEI »

Iets wat we hopen nooit mee te maken!
Een schrik ervaring rijker, maar gelukkig heb je het er zonder lichamelijk letsel afgebracht. Geweldig dat mensen ook behulpzaam zijn.

Ben wel benieuwd of de politie je schaamluisje nog heeft opgespoord en hoe dit voor je afloopt.

Huub
Gebruikersavatar
Berrybeer
2023
2023
Berichten: 1414
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:40
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden
Locatie: Uden

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Heftig...... :O

Gelukkig geen 'vleesschade' zoals onze Vlaamse vrienden het soms noemen...ik ga er vanuit dat als je het kenteken van die Oia verfmuts hebt en de naam en het adres van die behulpzame vrachtwagenchauffeur (getuige)..de schade uiteindelijk toch wel vergoed zal gaan worden...

Succes _004
DVR1200RT

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door DVR1200RT »

Zie het voor me en gruwel ervan.
Wel fijn om te lezen dat je er zonder zwaar letsel vanaf bent gekomen.

Heb zelf ooit iets soortgelijks op de brommer meegemaakt. De bestuurder werd diezelfde avond thuis opgehaald. Daar is men bijzonder fel op. De man had teveel gedronken.
Was voor de verzekering aanleiding om alles meteen te vergoeden, tot en met mijn kleding en horloge aan toe. Is allemaal verhaald op de doorrijder..
Je weet niet wat iemand beweegt om door te rijden, zoiets is niet goed te praten.

Ik hoop dat jouw materiële schade ook zo vergoed wordt.
Gebruikersavatar
beamer1200rt
Berichten: 241
Lid geworden op: 10 okt 2009, 18:52
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS 2004
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Zeist

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door beamer1200rt »

Gelukkig alleen materiaalschade, maar toch behoorlijk balen, een deuk in je ego en wat ze in goed Nederlands noemen een "reality call"! Je wordt weer eens aan je sterfelijkheid herinnerd. Ook is er het gevoel van opluchting als je zelf niets hebt en dat je zelf naar huis kunt bellen om te vertellen dat je later thuiskomt enzovoorts.

En dan zijn er toch steeds weer mensen die helpen en dat geeft best een heel warm gevoel.

Thuiskomen is anders dan anders. Er zit immers een ook een deuk in de vanzelfsprekendheid van de dagelijkse routine.

Later volgt meestal in enige vorm "het gesprek" over je hobby en het gevaar ervan. Heel begrijpelijk.

Veel succes met de nasleep en ik hoop dat je snel weer met plezier op een nieuwe fiets zit. We horen graag het vervolg.

Veilige kilometers allemaal!
Motorverleden: 2009 R12000RT, 2005 R1200RT, 2003 R1150RT, 2001 R1150RT, 2000 R1150GS, 1997 R1100RT, 1997 K1100LT, 1996 K75
Stingray

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Stingray »

En hoe is het 24u later?? Nog steeds niks of nu toch een beetje stram?

Ik ben blij dat het alleen materiele schade is. De rest is te vervangen!

Sterkte met de afhandeling
Dave

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Dave »

Een keer goed schelden helpt, en dan weer verder....

Zo te lezen ben je er behoorlijk nuchter onder, of moet de schrik nog komen? Die gesprekken worden normaal toch wel gevoerd, wellicht dat de toon nu wat steviger wordt. Die deuk in je ego is voornamelijk onterecht, zo te horen had je al in de gaten dat er een stomme actie uitgehaald ging worden. En correct reageren op onvoorspelbaar gedrag blijft lastig en je moet er maar de ruimte voor hebben.

Vrachtwagenchauffeurs ken ik niet anders dan zo...

Laat even weten of de dame in kwestie nog is opgepakt. Dat zou in ieder geval wel moeten! Wat mij betreft nemen ze ook het rijbewijs af voor de komende drie jaar (eigenlijk blijft het belachelijk dat deze vaardigheid niet regelmatig getoetst wordt).

In ieder geval: blij dat je het hier op hebt kunnen schrijven, en veel sterkte de komende tijd!
sekels

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door sekels »

even een update:

Staan vanmorgen 2 heren voor deur met de mededeling dat de dame is gevonden en meegenomen. Verdere afhandeling gaat nu via de verzekering, hoop ik...

Gister bij de dealer geweest, deze was niet heel negatief. Het linkerkleppendeksel, eigenlijk de bouten, is afgebroken. Ik dacht dus dat het de cilinder was, valt dus mee... Natuurlijk veel kappen stuk, heel veel kleine dingen. We wachten af...

Nuchter.... ja dat was ik wel. Maar gister op mijn 1150 r naar het werk en ik moet zeggen voor mijn gevoel doen alle auto's op het moment raar... Het was geen leuk ritje... Maar ja je moet verder he.
Geloof dat ik nu wel van de ene groep naar de andere ben gegaan: zij die nog moeten vallen naar....

Ik laat wel weten hoe het gaat.
Mike Philippens

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

sekels schreef:Ze haalt mij in, laat het gas los, en bedenkt ik ga er hier af.... Alleen reed ik daar een beetje in de weg... En dan gaat het zo snel... ik dacht alleen maar ik ga niet vallen, ik ga niet vallen...Shit ik ga plat.... :O
Tikte ze je aan, of remde je erg hard?
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4369
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Een klein stukje genoegdoening heb je in ieder geval al.
De Oia dame is aangehouden.
Doorrijden na een aanrijding is nog altijd een misdrijf.
Maar voor de rest zit JIJ met de brokken en met een _003 gevoel.
Motorrijden is een harde leerschool, dat heb ik met 39 jaar ervaring wel ondervonden.
Direct weer opstappen is het allerbeste, al is het met enige weerszin.
Heb je nog spierpijn gehad?

In ieder geval veel sterkte gewenst met alles.

mvrgr
Jos
sekels schreef:even een update:

Staan vanmorgen 2 heren voor deur met de mededeling dat de dame is gevonden en meegenomen. Verdere afhandeling gaat nu via de verzekering, hoop ik...

Gister bij de dealer geweest, deze was niet heel negatief. Het linkerkleppendeksel, eigenlijk de bouten, is afgebroken. Ik dacht dus dat het de cilinder was, valt dus mee... Natuurlijk veel kappen stuk, heel veel kleine dingen. We wachten af...

Nuchter.... ja dat was ik wel. Maar gister op mijn 1150 r naar het werk en ik moet zeggen voor mijn gevoel doen alle auto's op het moment raar... Het was geen leuk ritje... Maar ja je moet verder he.
Geloof dat ik nu wel van de ene groep naar de andere ben gegaan: zij die nog moeten vallen naar....

Ik laat wel weten hoe het gaat.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
beamer1200rt
Berichten: 241
Lid geworden op: 10 okt 2009, 18:52
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS 2004
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Zeist

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door beamer1200rt »

sekels schreef:even een update:

Staan vanmorgen 2 heren voor deur met de mededeling dat de dame is gevonden en meegenomen. Verdere afhandeling gaat nu via de verzekering, hoop ik...

Gister bij de dealer geweest, deze was niet heel negatief. Het linkerkleppendeksel, eigenlijk de bouten, is afgebroken. Ik dacht dus dat het de cilinder was, valt dus mee... Natuurlijk veel kappen stuk, heel veel kleine dingen. We wachten af...

Nuchter.... ja dat was ik wel. Maar gister op mijn 1150 r naar het werk en ik moet zeggen voor mijn gevoel doen alle auto's op het moment raar... Het was geen leuk ritje... Maar ja je moet verder he.
Geloof dat ik nu wel van de ene groep naar de andere ben gegaan: zij die nog moeten vallen naar....

Ik laat wel weten hoe het gaat.
Prima dat die "dame" gepakt is en de reactie van je dealert lijkt ook hoopgevend. Het wordt nu naar de verzekeringen ook eenvoudiger, hoewel sommigen boefjes zijn.
Ik hoop dat je een rechtsbijstand verzekering hebt en die al geinformeerd hebt, zodat ze aansprakelijk gesteld kan worden voor directe en indirecte c.q gevolgschade.

Vwb het plezier in het motorrijden: geef het tijd, doe rustig aan en het komt vast weer goed.

Succes! :!:
Motorverleden: 2009 R12000RT, 2005 R1200RT, 2003 R1150RT, 2001 R1150RT, 2000 R1150GS, 1997 R1100RT, 1997 K1100LT, 1996 K75
sekels

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door sekels »

Nou vandaag was dus niet tof... ik wist niet dat ik zoveel rare spieren had.. Echt alles doet zeer of is onderweg om pijn te gaan doen..

Hm op de vraag of ik had geremd.. Nee ze heeft me links op de cilinderkop getikt, daar ben ik overheen gegleden ofzo. Vervolgens heeft ze net achter mijn been de fiets bijna haaks op de weg "geduwd". Het ging heel snel en voor m'n gevoel in slowmotion...

Maar goed vanmiddag even lekker een stukje gereden op een rustige weg... Toch wel weer lekker hoor, zeker als het zonnetje erbij is :D
Dave

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Dave »

That's the spirit!

Respect...
Electric

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Electric »

Heel goed dat je weer bent gaan rijden!

Mooi dat de muts in kwestie is gevonden. Oia
Gebruikersavatar
janc'borg
Berichten: 71
Lid geworden op: 01 nov 2009, 16:12
Type: R1250RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Culemborg
Locatie: Culemborg

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door janc'borg »

Sterkte met je spieren en de algehele afhandeling. Ze hebben toch zeker wel het tassie met plamuur van de dame in kwestie afgenomen mag ik hopen. Enne gelijk maar een plamuur verbod van 3 jaar.
Lt-Hans

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Lt-Hans »

En dan zeggen ze nog wel dat vrouwen twee dingen tegelijk kunnen doen!
Gelukkig kun je het navertellen, maar ik zou ook stevig balen van zo'n actie.
Afpakken dat rijbewijs!
Gebruikersavatar
wimmers
Berichten: 68
Lid geworden op: 02 jul 2008, 09:40
Type: R1100RT
Locatie: Delft

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door wimmers »

Zo dat is niet mis. En mijn voorganger zij het al: Multitasking........ ik dacht het niet!
Of het nu een vrouw of een man is/was dat maakt niet uit.
Diegene moet het gemerkt hebben en dan toch doorrijden.
Diep, heel diep respect voor je verhaal en redenatie! _004
Tja dat je nu merkt dat je ergens spieren hebt zitten die je voorheen nooit opgevallen waren is misschien op dit moment niet zo leuk maar je hebt ze tenminste nog en je voelt ze tenminste. Ook al is het "maar"materiële schade het is gewoon kl....
Maar als ik je vervolgverhalen zo lees zit je toch al weer gelukkig te genieten van het motorrijden.

En de dame in kwestie........ ik kan me wel een leuke niet al te fijne plek bedenken waar ze haar make-up mag stoppen.
Weet ze direct dat ze daar ook spieren heeft zitten!

Ik wens je heel veel succes met de afhandeling van de schade en je herstel.
Wim Immers
Gebruikersavatar
Ralph Romein
Berichten: 400
Lid geworden op: 16 apr 2009, 16:50
Type: R1200RT/LC
Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Ralph Romein »

Wat een verhaal man. Ben blij voor je dat je het persoonlijk er relatief goed vanaf hebt gebracht. Wat dat betreft vind ik de snelweg toch een gevaarlijk ding, ook al rij ik er dagelijks op. Je hoopt altijd maar op en alette persoon achter je.

Weet je al wat de schade is en of het op te knappen valt?

Mvg, Ralph
Mvg, Ralph Romein

Afbeelding
Strait

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Strait »

Niet alle vrouwen rijden slecht maar dit is een bepaald type, niet gehinderd door inzicht of kunde frotten ze zichzelf door het verkeer.
Hier op de ringweg in Groningen ook boven op de rem voor zo'n plamuurmes omdat ze in één keer dacht van ik ga op de linkerbaan rijden _004
Natuurlijk hoef je dan geen richting aan te geven _001 vervolgens voegt ze een goeie 100 meter verder weer in op de rechterbaan.
Tussen twee vrachtwagens waar haar vivo of iets dergelijks net tussen past , tussenruimte met de dieplader met kraan die achter haar rijd...,
een cm of 50 :roll: de chauffeur van de dieplader op de rem om tussenruimte te creeëren en vervolgens pakt ze de afslag centrum daarbij vrolijk een busje van DHL snijdend all in days work.
Vraag me af hoe zulke mensen een rijbewijs verkrijgen en of zo'n rijbewijs niet ritueel verbrand moet worden.
Waarschijnlijk ben jij ook zo'n Oia mevrouw...tegengekomen of misschien wel dezelfde kwestie van botte pech.
Hoop dat je hier niets van overhoud en het motor rijden er niet om laat

Strait -1100-
Gebruikersavatar
Marianne
Berichten: 467
Lid geworden op: 05 mar 2009, 18:40
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW F800GT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Scherpenzeel (Gld)
Locatie: Scherpenzeel

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Marianne »

Ondanks dat ik zelf vrouw ben, ben ik het met jullie eens dat ze deze haar rijbewijs moeten afpakken. Maar als je soms ziet wat mensen allemaal, m.n. in de auto, doen, anders dan autorijden, dan valt het mij nog mee hoe vaak het fout gaat!

Seksels, ik hoop dat het allemaal weer een beetje genezen is en dat je inmiddels weer met plezier rijdt.
Groeten Marianne

Ik geniet van het leven en ik geniet van motorrijden
BMW F800GT(2018), maart 2018 - ???, met BMW Navigator VI
Voorheen: BMW R1200RT(2010) 2014 - 2018, BMW R1200RT(2007) 2010 - 2014, BMW R1150RT, 2006 - 2010, BMW K75RT, 2004 - 2005
Strait

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Strait »

Marianne schreef:Ondanks dat ik zelf vrouw ben, ben ik het met jullie eens dat ze deze haar rijbewijs moeten afpakken. Maar als je soms ziet wat mensen allemaal, m.n. in de auto, doen, anders dan autorijden, dan valt het mij nog mee hoe vaak het fout gaat!

Seksels, ik hoop dat het allemaal weer een beetje genezen is en dat je inmiddels weer met plezier rijdt.
:D Ondanks dat ik zelf een vrouw ben...gekheid hoor plaag maar een beetje.
Ben ook opzettelijk begonnen met: Niet alle vrouwen rijden slecht dit is een bepaald type. 8)_
Motorrijders rijden omdat ze het leuk vinden en doen in t algemeen hun best om het goed te doen,een heleboel automobilisten ( tes :-) )
rijden koekblik omdat het makkelijk is en iedereen het kan :( . Hoef je dus niet leuk te vinden en al helemaal niet je best doen om het goed te doen.
Dat zijn de Oia types die mensen als Seksels van hun brommert afrijden.
sekels

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door sekels »

Ben geloof ik niet de enige die dit soort vreemde types tegenkomt.. Maare de fiets is niet meer...
Er was toch wel iets meer stuk dan je even snel ziet. monteur is er even lekker op gaan rijden, dingetje hier, vervolgens nog een ander dingetje, dan het dingetje waar het eerste dingetje weer aan vast zat... Nou was dat niet echt het probleem, maar het balhoofd was gedraaid(?) en 1 van de cilinders was toch niet meer goed recht. Al met al besloten dat ik er niet meer op wilde rijden...

Dus nu maar opzoek naar een mooie nieuwe :D ....
Dave

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Dave »

In het hoofdstuk Koop/Verkoop staat een mooie overheidsdienaar (in het donker blauw, oftewel paars) die een nieuw baasje zoekt...

Ben verder niet bekend met de staat van de motor of de huidige eigenaar, maar ik vind 'm persoonlijk erg mooi uitgevoerd in een zeer bijzondere kleur. Als ik de pegels had wist ik het wel!
Gebruikersavatar
Marianne
Berichten: 467
Lid geworden op: 05 mar 2009, 18:40
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW F800GT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Scherpenzeel (Gld)
Locatie: Scherpenzeel

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Marianne »

@Straight, Ik voelde mij ook niet echt aangesproken, hoor. Ik had ook gelezen dat je niet alle vrouwen bedoelde, dus je hoeft echt niet te verontschuldigen. ;)

En inderdaad, veel mensen rijden auto uit pure noodzaak, om van A naar B te komen. Motorrijden doe je uit liefhebberij.
Groeten Marianne

Ik geniet van het leven en ik geniet van motorrijden
BMW F800GT(2018), maart 2018 - ???, met BMW Navigator VI
Voorheen: BMW R1200RT(2010) 2014 - 2018, BMW R1200RT(2007) 2010 - 2014, BMW R1150RT, 2006 - 2010, BMW K75RT, 2004 - 2005
Strait

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Strait »

@ Marianne,

Echt verontschuldigen was het niet meer een slag om de arm 8)_
Mooi dat dat niet nodig is bij jou _004
Gebruikersavatar
Marianne
Berichten: 467
Lid geworden op: 05 mar 2009, 18:40
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW F800GT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Scherpenzeel (Gld)
Locatie: Scherpenzeel

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Marianne »

Nee hoor, echt niet. Ik zei vroeger al eens tegen mijn moeder dat ik kennelijk een paar mannelijke hormonen had. Ik zat altijd in bomen, ben bij de politie gegaan, heb mijn motor, auto, vrachtauto en busrijbewijs en werk het liefst met mannen, omdat ik daar veel beter mee om kan gaan. En nee, verder ben ik een echte vrouw, netjes getrouwd en 2 prachtige dochters. Big RT Smile
Groeten Marianne

Ik geniet van het leven en ik geniet van motorrijden
BMW F800GT(2018), maart 2018 - ???, met BMW Navigator VI
Voorheen: BMW R1200RT(2010) 2014 - 2018, BMW R1200RT(2007) 2010 - 2014, BMW R1150RT, 2006 - 2010, BMW K75RT, 2004 - 2005
Strait

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Strait »

Marianne schreef:Nee hoor, echt niet. Ik zei vroeger al eens tegen mijn moeder dat ik kennelijk een paar mannelijke hormonen had. Ik zat altijd in bomen, ben bij de politie gegaan, heb mijn motor, auto, vrachtauto en busrijbewijs en werk het liefst met mannen, omdat ik daar veel beter mee om kan gaan. En nee, verder ben ik een echte vrouw, netjes getrouwd en 2 prachtige dochters. Big RT Smile

Big RT Smile En nee, verder ben ik een echte vrouw, netjes getrouwd en 2 prachtige dochters.
Insinuatie en ontkenning in dezelfde zin ;)
Maar begint me enigzins duidelijker te worden, zei al ben hier nieuw dus moet mensen nog beetje leren kennen.
Jij bent dus kennelijk niet het type vrouw wat zo nodig " mee moet doen " en als het dan moeilijk wordt zich op haar vrouw zijn beroept , das mooi.
Daarom was ik ook wat voorzichtig heb helaas al vaak anders meegemaakt , 5 jaar in dienst gezeten en meiden/vrouwen daar varieerden van hardstikke goed tot BE RUH slecht de verhouding goed/slecht ook 1 op 50 of zo maar zoals gezegd leuk als je t ook es anders treft ;)
Gebruikersavatar
Marianne
Berichten: 467
Lid geworden op: 05 mar 2009, 18:40
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW F800GT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Scherpenzeel (Gld)
Locatie: Scherpenzeel

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Marianne »

Thanx Straight.
Groeten Marianne

Ik geniet van het leven en ik geniet van motorrijden
BMW F800GT(2018), maart 2018 - ???, met BMW Navigator VI
Voorheen: BMW R1200RT(2010) 2014 - 2018, BMW R1200RT(2007) 2010 - 2014, BMW R1150RT, 2006 - 2010, BMW K75RT, 2004 - 2005
Gebruikersavatar
Gambit2011
Berichten: 59
Lid geworden op: 28 apr 2010, 01:00
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ede
Locatie: Ede

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door Gambit2011 »

Hoorde dat Mats zijn motor moet verkopen.

Misschien is dat wat??

Hopelijk gaat alles nu weer een stuk beter met je.

En voortaan hopelijk weer de glimmende kant boven houden.

Dit geldt voor iedereen, veel veilige kilometers
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle

Motorhistorie:
Suzuki Intruder vs 700 (1986) van 05-05-2004 t/m heden
BMW R 1100 RT (1996) van 07-08-2009 t/m 19-07-2017
Triumph Sprint ST 1050 (2010) van 19-07-2017 t/m heden
brisk

Re: tja opmaken is heel belangrijk

Ongelezen bericht door brisk »

En rijd je beier alweer? _004
Gesloten

Terug naar “(bijna) In de kreukels”