dikke kras op kap spiegel

Forum voor degene bij wie HET helemaal fout ging of slechts een "momentje" had. (Alleen serieuze postings en reacties graag)

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
Ard
Berichten: 71
Lid geworden op: 29 aug 2008, 15:21
Type: R1150RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam-Rijnmond

dikke kras op kap spiegel

Ongelezen bericht door Ard »

Ik heb een paar jaar geleden ook een blunder gemaakt.
Het was tijdens een inzet bij de Wednesday Night Skate in Rotterdam. Een van de motoren moet dan op een plek buiten de route een punt beveiligen zodat het verkeer niet in een fuik loopt. Als de stoet voorbij is moet je even doortrekken om op tijd op je volgende punt te komen.
Die week was ik aan de beurt. Ging allemaal goed en na de bezemwagen ging ik naar mijn volgende punt.

Eerlijk gezegd ging ik iets harder dan toegestaan :roll: Voor me reed een oude yamaha die plots in een scherpe bocht vol op z'n rem ging staan. (Waarom weet ik nogsteeds niet). Omdat ik al te ver in de bocht zat te kijken reageerde ik een tel te laat en raak met mijn spiegel vol zijn knipperlicht. Uit reactie trek ik mijn fiets overeind (gelukkig niet gevallen).

Omdat het mijn fout was wilde ik al het schadeformulier er bij pakken maar die gozer van de Yamaha wilde alleen maar weg -BETER- geen gedoe met verzekering.
Die tijd gebruikte ik mijn fiets voor woon-werk en kon hem niet even kwijt voor reparatie. De kras zit er nog steeds... dus pas op ik ben niet bang voor een krasje :D
Gesloten

Terug naar “(bijna) In de kreukels”