Het was glad vanochtend

Forum voor degene bij wie HET helemaal fout ging of slechts een "momentje" had. (Alleen serieuze postings en reacties graag)

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
Adam
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 jun 2013, 21:48
Type: R1150RT
Bijz: Mooi zadel
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Weerdinge
Contacteer:

Het was glad vanochtend

Ongelezen bericht door Adam »

en ik heb het geweten _003
Las ik vanochtend, dat het verraderlijk glad was dus keus ik een andere weg. Kilometer gereden met een paar bochten, niets aan de hand. Moest bij een nieuwe stukje weg het bocht om en toen voelde ik hem gaan _002 , wel stapvoets. Op mijn re-zij met de motor (bijna) bovenop. Maar dankzij de boxer motor en de zijkoffers niets aan de hand :D . Bij mij niet en ook het motor niet. MAAR probeer een -1150- in je uppie op een gladde ondergrond rechtop te krijgen...no way. Met behulp van bijstanders is het gelukt en ben ik verder naar mijn werk gegaan. Carry on biking :arrow: ......

Happy New Year everyone
Gebruikersavatar
Baird
2023
2023
Berichten: 4304
Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Re: Het was glad vanochtend

Ongelezen bericht door Baird »

Gelukkig valt de schade mee maar waarom had je verwacht dat het op die 'andere weg' niet glad zou zijn? _001 _001
Met vriendelijke motorgroet
BeRT



R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
Gebruikersavatar
strik
Berichten: 238
Lid geworden op: 23 sep 2012, 19:31
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zwolle
Contacteer:

Re: Het was glad vanochtend

Ongelezen bericht door strik »

Dat moment dat je hem voelt gaan....heel vervelend.

Gelukkig moest ik vanochtend op een telefoontje wachten dus kon ik pas rond 9 uur de deur uit.
Ik vond het al zo vreemd dat er zoveel pekel gestrooid was.....
Anders had het mij ook overkomen.
Grt Hans
Omdat beelden meer zeggen dan 1000 woorden. https://www.3xfilm.nl/motorcrossfilm-laten-maken
Gebruikersavatar
japachap
Berichten: 771
Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:46
Type: R1150RT
Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Enschede

Re: Het was glad vanochtend

Ongelezen bericht door japachap »

Iedereen was verassed toen ik vandag op werk met mijn Rt verschijnt. "Het was glad' luidden veel- maar ik merkte er niks van... gelukkig! De donderdag voor de Kerst had ik mel de auto meegenomen- mijn achterwiel glijdt eventjes uit zelfs voordat ik van het eind van mijn straat uit had gereden- maar dat is maar twee dagen sinds de zomer waarvan ik niet kon rijden...
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)

Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
Gebruikersavatar
Adam
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 jun 2013, 21:48
Type: R1150RT
Bijz: Mooi zadel
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Weerdinge
Contacteer:

Re: Het was glad vanochtend

Ongelezen bericht door Adam »

Baird schreef:Gelukkig valt de schade mee maar waarom had je verwacht dat het op die 'andere weg' niet glad zou zijn? _001 _001
Inderdaad Baird waarom? Ik had gehoopt dat het in dorp niet glad zou zijn want ze hadden het over de snelweg die erg glad waren.
Gesloten

Terug naar “(bijna) In de kreukels”