Van R1200RT naar Goldwing 1800 naar R1200RT LC?

Ben je opzoek naar een andere motor en wil je een BMW R...RT kopen? Stel dan je vragen aan de huidige eigenaren.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
Wim1961
Berichten: 40
Lid geworden op: 21 nov 2009, 15:14
Type: R1200RT/LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Eygelshoven

Van R1200RT naar Goldwing 1800 naar R1200RT LC?

Ongelezen bericht door Wim1961 »

Ik heb een motorhistorie van alleen BMW motoren. Achtereenvolgens heb ik een R80RT, K100RT, R1150RT, K1200RS en een R1200RT gehad. Twee jaar geleden ben ik gaan kijken voor een k1300gt en heb toen met mijn vrouw ook een proefrit op de Goldwing 1800 gemaakt. Ik was zelf onder de indruk van de 6 cylinder en mijn vrouw over de riante zitpositie.
Alleen ik merk dat ik gewoon een BMW boxermens ben en ook zal blijven. Op dit moment ben ik in een serieuze fase beland dat ik deze week de knoop wil doorhakken of ik wel of niet zal overgaan tot koop. Ik heb nog geen proefrit gemaakt en weet niet hoe het gaat aanvoelen.
Ik ben zelf twee meter lang en heb behoorlijk lange benen en merk dat het,op het eerste gevoel afgaande, niet comfortabel zit en wil et als bij mijn vorige r1200rt er voetsteunverlagers van Wunderlich onder laten zetten.

Dus ik hoop binnenkort weer in het bezit te zijn van een BMW en ook eens een keer een forumbijeenkomst mee te gaan maken.

Mocht er iemand belangstelling hebben voor een Goldwing laat het me dan even weten.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Van R1200RT naar Goldwing 1800 naar R1200RT LC?

Ongelezen bericht door EileRT »

Beste Wim,

Je bent niet de enige die na een periode weer terugkomt bij een BMW boxer . . . ;)

Ik heb veel waardering voor mensen die hierin hun gevoel volgen en onderstaande uitspraak van jou is daar een voorbeeld van:
Wim1961 schreef:Alleen ik merk dat ik gewoon een BMW boxermens ben en ook zal blijven.
Ik hoop dat jij weer kiest voor een BMW boxer . . . een ding is zeker, na een proefrit op de RT/LC ben jij verkocht en rij je weer met een Big RT Smile

Succes man en we zien elkaar bij een treffen! _004

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
Wim1961
Berichten: 40
Lid geworden op: 21 nov 2009, 15:14
Type: R1200RT/LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Eygelshoven

Re: Van R1200RT naar Goldwing 1800 naar R1200RT LC?

Ongelezen bericht door Wim1961 »

De kogel is door de kerk.
Ik heb afgelopen week een R1200RT LC in de kleur callisto grey bouwjaar 2014 met 4.500km op de teller gekocht. Ik kan niet wachten tot het moment dat ik hem in de garage heb staan. Zoals zo velen hoop ik op een zachte winter zodat ik er eens mee naar de Eifel kan gaan om eens te gaan testen.
Kortweg ik ben weer terug bij BMW en voel me ongelooflijk happy.
Big RT Smile Big RT Smile Big RT Smile
Gebruikersavatar
Bert M
Erelid
Erelid
Berichten: 2313
Lid geworden op: 26 dec 2011, 16:45
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: Van R1200RT naar Goldwing 1800 naar R1200RT LC?

Ongelezen bericht door Bert M »

Proficiat met de aanschaf van de LC! Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst _004

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Van R1200RT naar Goldwing 1800 naar R1200RT LC?

Ongelezen bericht door EileRT »

Van harte gefeliciteerd met de aankoop van een -1200- -LC en ook ik wens jou vele plezierige kilometers toe! Big RT Smile
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “R....RT kopen ja of nee?”