BMW 1200RT KOPEN

Ben je opzoek naar een andere motor en wil je een BMW R...RT kopen? Stel dan je vragen aan de huidige eigenaren.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
gillis 61

BMW 1200RT KOPEN

Ongelezen bericht door gillis 61 »

Hallo,
Ik rij met een bmw 1150 RT .Graag zal ik willen overstappen naar een BMW 1200 RT.
Is dit een groot verschil in het rijden enz... [groet] Bert
Gebruikersavatar
boetsch1
2024
2024
Berichten: 132
Lid geworden op: 27 jul 2009, 10:59
Type: R1250RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Leiden
Locatie: Leiden

Re: BMW 1200RT KOPEN

Ongelezen bericht door boetsch1 »

Hallo Bert,

Waarom wil jij een 1200RT, bevalt de 1150 niet meer en proefrijden bij een dealer kan natuurlijk altijd en als jij dit te kort vind gewoon voor een dag huren en bij aanschaf de huurprijs er weer van af l....llen.

Groet Peter.

En na onderstaande opmerking, sorry voor de scherpe vraagstelling, dit was absoluut niet zo bedoeld!!!!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door boetsch1 op 20 aug 2010, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Geniet nu, het is later dan je denkt.

Honda 500four, Honda 550four, Honda GL1000, BMW K1200RS, BMW 1150RT, BMW K1300GT, R1200GS LC, R1200R LC, K1300GT, K1600GT, R1250RT, R1250GS.

Groet Peter den Hollander
Gebruikersavatar
han62
Berichten: 378
Lid geworden op: 16 nov 2008, 18:07
Type: R1200RT
Locatie: Budel

Re: BMW 1200RT KOPEN

Ongelezen bericht door han62 »

Wat is dat nou voor en vraag als iemand een andere motor of anders wat wilt kopen waarom moet ie dat uitleggen.

De vraag is rijdt ie lekkerder en dan is het antwoordt van iedereen die een 1200RT rijd denk ik Ja een 1100 en 1150 rijden ook fijn maar een 1200 net weer wat anders stuurt gewoon nog fijner.
persoonlijk vind ik de 2010 ook weer verbeterd tegenover het vorige model. motor loopt toch weer wat anders. en je mag ook vinden dat het een gevoel is maar als je het zo voelt dan is het zo.
En er zullen zeker anderen zijn die zeggen ik vind mijn ........ lekkerder rijden nou dan is dat (voor hen) dus zo.

Ik zou zeggen ga eens proefrijden maar houd er rekening mee dan ben je verkocht


Overigens de verkoper waar ik mijn 1200 van plan was te kopen maakte ook zo'n opmerking die zei waarom wil je een andere navigatie je hebt er toch al 1. toen zei ik ook wat is dat voor een rare opmerking ik heb ook al een motor en meerdere en toch wil ik een andere als je dat tegen iedereen zegt zul je er weinig verkopen.
Veel succes.
Han
pesyl6

Re: BMW 1200RT KOPEN

Ongelezen bericht door pesyl6 »

Heb een 1100 rt en heb ook enige tijd gereden op een r1200rt type 2010, verschil van dag en nacht, lijkt wel een lijnmotor.
gillis 61

Re: BMW 1200RT KOPEN

Ongelezen bericht door gillis 61 »

Hallo,
Ik heb toch de stap gezet om een BMW 1200 RT te kopen van jaar 2007 met op de teller 40.000 km .ik heb nog een flinke overname gekregen voor me 1150RT.En deze was van het jaar 2002. inderdaad is het een groot verschil om mee te rijden.... [groet] Bert
Paul cr

Re: BMW 1200RT KOPEN

Ongelezen bericht door Paul cr »

Gefeliciteerd met je aankoop !
Veel mooie kms gewenst.
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4367
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: BMW 1200RT KOPEN

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

van harte gefeliciteerd met de aankoop . . . . van ons heb je inmiddels een nieuwe avatar . . . . _004
gillis 61 schreef:Hallo,
Ik heb toch de stap gezet om een BMW 1200 RT te kopen van jaar 2007 met op de teller 40.000 km .ik heb nog een flinke overname gekregen voor me 1150RT.En deze was van het jaar 2002. inderdaad is het een groot verschil om mee te rijden.... [groet] Bert
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
jaybmw
Berichten: 565
Lid geworden op: 03 feb 2010, 20:16
Type: R1200RT
Bijz: z-technikscherm,wunderlich schakelpookverlenger.
Land: nl
Woonplaats of omgeving: Brabant !

Re: BMW 1200RT KOPEN

Ongelezen bericht door jaybmw »

Gillis, gefeliciteerd met je -1200- ! goeie fiets hoor. Je moet nu nog je gegevens aanpassen,de avatar heeft Jos al gedaan.

[groet] ,J.
kawasaki gpz 600 r ,2jaar
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx7 r ,4jaar (totall los )
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
pesyl6

Re: BMW 1200RT KOPEN

Ongelezen bericht door pesyl6 »

Iemand recent nog een nieuwe rt gekocht zonder inruil en wat was de korting?
Gebruikersavatar
anjoeco
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mar 2011, 17:07
Type: R1200RT
Bijz: alles (nog) origineel BMW
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Aalten

Re: BMW 1200RT KOPEN

Ongelezen bericht door anjoeco »

hé, Pesyl6,
Heb 3 wk. geleden een 1200RT gekocht en inmiddels 1300km gereden. Na m'n 80RT, m'n 850RT en m'n 1200ST merk je duidelijk de opwaartse lijn in de techniek bij de opvolgende modellen. Op het eerste gezicht zou je het niet zeggen, maar met een leuk chipje erop(€ 350) is 't ie naast z'n toerkwaliteiten ook nog beter klaar klaar voor het betere gooi en smijtwerk. De mijne is nog een 2009 dus de 'ouwe' engine, maar toch.
Wat je vraag betreft over de prijs: kijk even rond op marktplaats of zo, en je hebt een goed indicatie.
Één aanbeveling: gewoon aanschaffen die 1200RT !!
Still Healthy, Still Happy, Still Horny
Gebruikersavatar
Benji
Berichten: 555
Lid geworden op: 01 nov 2009, 20:59
Type: R1150RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Limburg
Locatie: Hoeselt

Re: BMW 1200RT KOPEN

Ongelezen bericht door Benji »

Hoi anjoeco
Een leuk chipje????? Graag wat meer uitleg.

Groetjes Benji
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
Toine

Re: BMW 1200RT KOPEN

Ongelezen bericht door Toine »

pesyl6 schreef:Iemand recent nog een nieuwe rt gekocht zonder inruil en wat was de korting?
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Belgenland is 3% korting al een hele toegeving. 4% is helemaaaaaaaal het einde...

Als 'geste' hebben ze mijn topkoffer ook nog in carosseriekleur geschilderd.
Erteetje

Re: BMW 1200RT KOPEN

Ongelezen bericht door Erteetje »

Ik heb nooit op een 1150 gereden, maar kan je wel zeggen dat de -1200- gemakkelijk rijd, heel goed handelbaar is ondanks zijn afmeting. Om eerlijk te zijn denk ik dat ie beter en gemakkelijker rijd dan de -1150- .

Maak eens ergens een proefrit zou ik zeggen. En dan niet eenblokje om maar anderhalf uur of zo. Dat is en blijft de beste manier om er achter te komen of hij bevalt.

Succes
Luc
sanderh

Re: BMW 1200RT KOPEN

Ongelezen bericht door sanderh »

Erteetje: Gillis heeft in augustus al een 1200 gekocht, dus proefrit maken hoeft niet meer..... ;)
Erteetje

Re: BMW 1200RT KOPEN

Ongelezen bericht door Erteetje »

sanderh schreef:Erteetje: Gillis heeft in augustus al een 1200 gekocht, dus proefrit maken hoeft niet meer..... ;)
Jij bent wakkerder dan ik toen ik het bericht op het forum zette _004
Luc
Gesloten

Terug naar “R....RT kopen ja of nee?”